hoe is het weer

hier wordt het akelig donker

dreigt enorm maar tot heden nog niks

Oh jak meis je tent kapot? Of alleen de lijnen gebroken? :?

Hier staat dus niets wat kapot kan, ik hoop alleen dat we geen hagelstenen ter grootte van golfballen krijgen want dan is de auto gedeukt omdat ie niet onder de carport kan.

En Deb komend weekend nog een afspraak? Kun je dan niet stiekem vrijdag bevallen of zo? 8) Het kaartje ligt al klaar zeg…nog iets meer zon en hij gaat verkleuren gni gni. 8)

we hebben te slecht kunnen kijken of het alleen de lijnen zijn of ook het doek, aangezien we na 1 tel buiten al doorweekt waren, maar ik zag zoiezo een scheur in mijn tent zitten en helaas heeft de tent een lantaarn kapot gewaaid :S

Hier in Twente wel wat donkerder, maar nog niets… Jammer jammer, ik zit er op te wachten… Het wordt nu wel een stuk drukkender…

Storm, stortregen, onweer en flitsen erbij en heel erg donker zijn… Ben bang voor onweer dus voor mij had dat niet gehoeven. Afkoeling is wel welkom, als het niet meer regent en onweert kunnen de deuren en ramen weer heerlijk open :smiley:

Bloedje heet en bewolkt, verder nog niets…

HIer bliksemd het lichtjes, en af en toe donderd het, regen is er nog niet, wel een wat hardere wind, onder het typen zie ik achter me dat de lucht groengrijzig is en er best wel dreigend uit ziet…

Ben benieuwd wat nog komen gaat :shifty:

:shock: :shifty: :shock:

ok nu niet grappig meer

Ik was even alleen thuis, Marco zou voor het ‘feest’ weer thuis zijn. Begon het mooi een half uur eerder.

Onweer in de verte gekeken, maar al gauw kwam het dichterbij. Na wat leuke foto’s heb ik het raam dicht gemaakt en ben ik achter laptop gaan zitten om foto’s te bekijken.

Begint het toch opeens HARD te waaien! Niet leuk meer. Alles snel dicht gemaakt. De pui kraakte en piepte en de wind gierde om het gebouw…

Marco is gauw daarna naar huis gekomen en heeft onderweg de nodige stormschade (omgevallen bomen, afgerukte takken etc) gezien.

Het is gewoon na de bui ruim 10 graden koeler, geen 34, maar 24 HEERLIJK!!

(onweert hier nog flink in Helmond, maar na die storm is niet veel meer indrukwekkend vandaag denk ik…)

het knalt hier gewoon echt :shifty:

Hier ook, en alleen de jongste slaapt, de middelste vind het eng, en de oudste vind het wel interressant…

Het regent en onweert hier aardig.

Daarvoor begon het ook flink te waaien zeg.

Maffe kinderen hebben wij. De hele avond kunnen ze niet slapen (logisch, veel te warm natuurlijk), slapen ze net begint het enorm te regenen en nu het onweer, geven ze geen kik en zijn ze in diepe rust :lol: .

Hier is Leeuwarden is het gewoon bijna donker :shock:

De wind komt van alle kanten, en de wolken zijn echt mega mooi!!!

Je hoort in de verte wat rommelen, en soms een paar flitsen, maar daar blijft het (tot nu toe :wink: ) bij.

@rhode wrote:

Hier is Leeuwarden is het gewoon bijna donker :shock:

De wind komt van alle kanten, en de wolken zijn echt mega mooi!!!

Je hoort in de verte wat rommelen, en soms een paar flitsen, maar daar blijft het (tot nu toe :wink: ) bij.

Hallo stadsgenoot :mrgreen:

Het is aan onze kant gewoon bijna zwart nu buiten en de flitsen komen steeds dichterbij.

wordt hier ook rap donkerder

En natuurlijk net als ik wil gaan tukken :?

Hier valt het allemaal flink mee! Beetje regen, wind, bliksem en gedonder en dan heb je het nu wel gehad!

Echt geheel ernstig is het niet…

hier beetje donker, verder niets, zitten nog heerlijk buiten

hier wat gerommel en een flits

Ga nu proberen slaap te pakken :slight_smile:

hier ook geflits en gebommelt en het waait

we gaan het spul binnenhalen, het is gitzwart en het onweert brrrrrr

niet fijn

ga de pc ook uit doen