hoe is het weer

het onweert nu vanaf 0.45 is het donderd stevig door

zelfs me dochter schrok wakker

ze heeft een groot dakraam op haar kamer

het regent behoorlijk en het waait flink door

geen wind voor zover maar wel vreselijk onweer en regen. Vooral met dat laatste ben ik enorm blij, ben een boerendochter en het is zoo vreselijk droog!

Hier niets gehad. Wij hebben hier niet vaak onweer omdat we dicht bij de kust wonen.



Mag hier wel even eens goed gaan regenen!

hier vannacht ook behoorlijk tekeer gegaan… maar wel even goed voor de tuin :thumbup:

Hier ook geen regen en onweer vannacht.

Geen regen en onweer gehad helaas… Vindt het wel jammer want ben gek op onweer :mrgreen:

Hier de hardste knallen die ik volgens mij ooit gehoord heb vannacht… zat rechtop in bed haha :lol:

Het was hier vreselijk.

Rond 24.00 was het heel erg aan het flitsen, maar geen donder…

Om half vier lag ik stijf in bed, want toen ging het er vreselijk op!

Zelfs B´Elanna was wakker geworden.

Benthe heeft door alles heen geslapen :shock:



Regende ook, mooi gestaag, dus goed voor de grond… na ongeveer een uur werd het minder…

Ik werd rond 4 uur wakker van geflits en keiharde regen en volgens mij ook hagel. Ik heb me omgedraaid en ben lekker verder gaan slapen. De kinderen hebben niks gemerkt.

hier geen onweer gehoord… maar aan de tuin te zien heeft het wel flink geregend! (net als maandag de hele dag)

Nope, hier niks…



Alhoewel… Ik zie druppels op het afdekzeil van de tuinset :think: gaat even checken

Is denk ik condens van de ochtendmist want de grond is kurkdroog :frowning:

(Best, Oost Brabant, bij Eindhoven)

Werd hier rond kwart voor 1 ook wakker van erg veel licht in de slaapkamer… en hoorde regen… schoot meteen recht overeind want was met m’n stomme hoofd vergeten de tuinstoelkussens binnen te leggen :doh: dus dat heb ik midden in de nacht alsnog gedaan :oops:

't Regende echt heel erg hard, en achter elkaar door lichtflitsen (aan de noordkant), donder niet gehoord.



En nu… nu schijnt de zon 8)

heb zelf maar 1 klap gehoord en ben toen weer in slaap gevallen… mijn man was wel wakker… die vindt het maar niks.

Kids slapen allemaal aan de schuine dak kant, dus grote dakramen, maar niets van hun gehoord ook. Die slapen hopelijk net als mama gewoon door dat soort dingen heen :thumbup:

Grappig wat een verschillen. Hier ook niets, ook geen regen vannacht. En nu is het ook alweer heel aangenaam buiten.

Hier ook vet onweer en heel veel regen in een korte tijd. Zal misschien een half uurtje geweest zijn?





hmm manlief kwam er nog bovenuit met z’n gesnurk. :roll: :wink:

Hier, net boven groningen heeft het gehoost! En onweer tot en met zo in elk geval van 1 tot 4 (want toen lag ik wakker)

hier ging het ook flink tekeer



en heerlijk regen voor de tuin

Ohh, hier is het juist zonnig. Vanmorgen C. met korte mouwen en op d’r teva’s naar het kdv gebracht :shifty:

Hier heeft het vannacht erg geregend en geonweerd.

Helaas niks gehad, wij konden wel wat regen gebruiken, ben er sloom van :shifty:

Lekkere zon hier vandaag, denk zo’n 22 graden?