hoe is het weer

Leeuwarden schijnbaar vannacht wel geregend want er lagen plassen vanmorgen en de tuin was nat. Onweer denk ik niet want heb niks gehoord.

Nu is het stralend weer.

Hier overdag ook vollop de zon. Heerlijk met een lekker windje.

Het is hier gewoon heet! (tuin op de zon kant) Ik heb de kids maar aan het werk gezet 8)

Het is echt flink warm hier!! Vannacht trouwens niks van regen of onweer geweest volgens mij. Niks gemerkt in ieder geval… :slight_smile:

Hier hebben ze allebei ook in het zwembad gedobberd vandaag… maf hoor, vannacht zulk slecht weer en overdag leek 't haast hoogzomer.

vandaag schitterend mooi zonnig weer

graad of 22 echt lekker weer

dus geen jas aan

Gisteravond om half 11 laatste peuk gerookt op het terras en zag idd een flits… Maar geen knallen! Maar vanmorgen vertelde me schoonmoeder dat het vanaf 12u (toen lagen we beide te slapen) half uur lang heeft geknald… Katie heeft zelf niks gemerkt voor zover k weet!

Hier werd ik tegen 2.30 wakker wat een onweer en regen :shock:

Hub en Melinda sliepen er gewoon ik was de enigste die 1,5 uur wakker was :eh:

En terwijl ook al om 5.15 de wekker weer ging :zzz: :zzz:

hier was het vandaag overdag gewoon warm.

Kids in de korte broeken en het was niks minder klammig als gister eigenlijk… ja vanmorgen in eerste instantie.



Nu koelt het wel weer af inmiddels.

Het wordt bijna dertig graden morgen!!!







De eerste tropische 30 graden van dit jaar is morgen in ons land haalbaar. Dankzij een kortstondige zeer warme zuidelijke stroming worden de temperaturen letterlijk opgejaagd.





Warme lucht van zuidelijke breedten bereikt ons vanavond en vannacht. De temperaturen lopen dan alleen maar verder op om morgen in het noorden op 23 graden uit te komen maar in het zuiden lokaal op 30!



Een vore van lagedruk ligt op de loer om deze extreme warmte snel af te straffen. Dinsdag lijkt het dan ook weer gedaan en komen we onder invloed van onstabiele polaire lucht. Daarin liggen de maxima op 15 tot 18 graden!



Het weer herstelt zich snel. Vanaf Hemelvaartsdag zitten we onder invloed van heerlijk hogedrukweer. In een zwakke noordoostelijke stroming is het veelal zonnig en droog. De temperaturen komen op een zomers niveau van 20 tot 26 graden.

Oh wat heerlijk… ik ben zo dol op de zon… de wereld is zoveel mooier als de zon schijnt… en zelfs bumperklevers doen me niks… :mrgreen: :stuck_out_tongue:

Ik snap daar niets van he. De ene dag 30 en de andere 16-18…



Maar lekker…Helaas moet ik werken, maar ik heb een baan waar ik veel buiten kan zijn. 8)

Ik heb vakantie 8) Heb net met een vriendin een hotel in amsterdam geboekt. Morgen eerst een dagje bloemendaal en daarna stappen in amsterdam :dance:

het heeft vanmorgen fiks geregent en geonweerd

hier begint het nu weer te rommelen… en als ik op buienradar kijk word ik niet echt blij :?

Gisteren wilde Sydney de kussens van de stoelen en de loungeset binnenhalen.



Ikke zuchten “doe toch niet zo paniekerig, het gaat pas morgenavond regenen hoor”.



Dus stond ik vanochtend om 5.45 natte kussens naar binnen te sleuren in mijn onderbroek en een hemdje :shifty: :roll: :lol:



Was een behoorlijk onweer…

het heeft bij ons vannacht flink geregend, maar nu schijnt het zonnetje

hier is het nu flink aan het onweren :shock:

Hier allen nog maar geregend, nog geen onweer gehoord.

Momenteel schijnt er zo nu en dan een heel flauw zonnetje…

droog,bewolkt met af en toe een zonnetje.