hoe is het weer

Droog en bewolk, nog geen bui te herkennen, terwijl er nu toch echt het een en ander uit de lucht zou moeten vallen.

Ik heb gisteravond laat nog alle kussens van de loungeset binnen gehaald Geen fijn werkje in het donker en heb me behoorlijk gestoten aan het konijnenhok :evil: Maar ik dacht echt dat het zou gaan regenen eind van de nacht… nee dus, pas vannavond om 17.15 de eerste druppels. :lol:



Gelukkig waren we bij mijn ouders op visite en hebben we toch lekker buiten gezeten :mrgreen:



Het heeft inmiddels hard geregent, we hebben onweer gehad en nu schijnt het zonnetje weer.

Vanmorgen een buitje. De gehele dag bewolkt en sinds een uurtje of vijf schijnt de zon.

Flink wat zon vandaag, paar kleine buitjes maar het is en blijft stik benauwd. Buiten is het beter uit te houden dan binnen.

Hier droog en bewolkt.

Wel benauwd…



(Groningen!! Wel handig :wink: )

het komt hier met bakken naar beneden…



zoooo fijn als je de kinderen tussen de middag op de fiets moet ophalen :roll:

23 graden…



en gelukkig even geen regen…

het klaar hier nu op, niet echt warm maar wel lekker.

Smerig… Vochtig en de zon schijnt met als gevolg; benauwdheid!

tot 2 keer toe tot aan mijn onderbroek nat geregend grrrrrrrrr.

vanmorgen met de weekboodschapen, handig 6 tassen en geen auto

:twisted:



En vanmiddag toen ik Yari van psz moest halen, ga nu ook echt niet meer naar buiten :naughty:

Het is hier prima weer!

Ik zweet me een ongelijk hier in Drenthe. Het is 19 graden, maar het voelt wat klam. Op zich best te doen hoor.



Een paar buitjes gehad vandaag, maar ook best veel zon.

keek net buiten, meter staat op 26 graden…

kids zijn heerlijk buiten aan het spelen,

en straks gewoon buiten eten :thumbup:

Hier begint het onweer nu net!!! :inlove:

het is nog droog

maar dat duurt niet meer lang meer

In midden België komt het met bakken uit de hemel…

ben blij dat ik de eerste uren niet buiten hoef.



liefs

Gerda

Leeuwarden komt het ook flink uit de lucht zetten.

Hopelijk is het rond 12 uur even droog als ik de kleine meid uit school moet halen.

Hier regent het iets minder hard dan net. Met bakken uit de lucht.

Wij kampen hier nog steeds met droogte…Het is zo bizar alles trekt net langs het oosten van nederland heen(iig waar wij zitten :wink: )





Het heeft hier nu dus al echt weken niet meer geregent…ook vandaag weer een waterig zonnetje, benauwd drukkend weer zo`n 25 graden…



Ik klaag iig niet :mrgreen:

Behoorlijk regenachtig :evil: