hoe is het weer

Gerda ja ze is lang en slank maatje 80 voor de lengte maar 74 voor de breedte haha,lijkt echt niet op mij hoor wahaha

Hier nog steeds droog en benauwd.

Hoorde net wel iets rommelen, maar verder nog niks.

Gelukkig ligt het mannetje wel al te slapen, die was bekaf van de PSZ.

hier knalt het… net flinke regen met windhozen… maar nu is het al weer klaar (duurde 10 minuten ofzo). Ik stond te kletsen met de buurvrouw, maar ik schrok zo van de knal van de eerste donder dat ik daar bijna naar binnen viel. Ben maar gauw naar binnen gegaan.

Manlief was weg, en kwam als een verzopen katje aan. Hij had met kleding aan gedoucht.

Temp nog niet gezakt.

hier (heerhugowaard - Noord-Holland) flitst het en rommelt het goed. Regen (nog) niet.

@MamavanThijs wrote:

hier (heerhugowaard - Noord-Holland) flitst het en rommelt het goed. Regen (nog) niet.

Nu wel, meteen ook echt enorm hard!

Als ik een mus was, zou ik nu van het dak vallen … het is hier heet en benauwd in Zuid-Oost Drenthe (nu om 20:15 nog 31 graden in de schaduw). Regen en onweer verwachten ze pas tegen de ochtend hier.

ik dans met je mee zeemeermin :mrgreen:

Puf! Wat is het benauwd hier (kop van Drenthe)!

Vanmorgen schoolreisje van de oudste gehad, dat was heerlijk, voornamelijk in de schaduw, goed te doen. Maar oh wat was het heet op school(plein)/de stad en helemaal ondragelijk in de bus, vooral de jongste werd er naar van!

Kids zijn nu nog gewoon actief aan het spelen, het is boven echt een oven! Gooi ze zo ff in t badje, hopelijk lukt het dan wel om te slapen!

@dolfijntje12 wrote:

@MamavanThijs wrote:

Is het al weg?

Hier is het nu (Den helder) eerst onweer, nu regen…

En eigenlijk, vind ik het best eng… :roll:

Hier in Arnhem is er nog niets aan het handje :mrgreen:

Het is iets donkerder dan normaal…

Hier is het begonnen! Het hoost :shock:

@Sweet-Love wrote:

@dolfijntje12 wrote:
@MamavanThijs wrote:

Is het al weg?

Hier is het nu (Den helder) eerst onweer, nu regen…

En eigenlijk, vind ik het best eng… :roll:

Nee nog niet weg, komt weer net zo hard terug. Ik ben ook geen liefhebber hoor. Ben blij dat ik niet alleen thuis ben.

Ik wil heeeeeel graag verkoeling, maar ik ben echt een beetje bang voor onweer! :shifty: Het helpt dat ik er moet zijn voor 2 kinderen… maar ben bang zelf helemaal niet te kunnen slapen…

we hebben hier de verjaardag grotendeels binnen gevierd, wel net de BBQ aangehad en de kids veels te laat na een verfrissende douche op bed gegooid… eerder had toch geen zin, ze konden hun draai niet vinden met de warmte (en bij de oudste speelde zijn verjaardag ook best een beetje mee denk ik :wink: ).

De jongste ligt nu nog in een rompertje heerlijk te spelen.

Die doet de hele dag korte hazeslaapjes, slokjes drinken, spelen en weer een hazeslaapje. Maar hij blijft ontzettend vrolijk en gezellig, dus op het andere slapen na lijkt hij er best wel goed tegen te kunnen (maar hij komt gewoon niet buiten, binnen is het maar 25 graden, scheelt een stuk :lol: ).

Beetje donkerder hier maar voor de rest niks nog

ik ga de pc afsluiten, het barst hier nu goed los. Lees morgen wel hoe het in de rest van Nederland is geweest.

Sterkte iedereen.

harde wind… gerommel

vind het maar niks :shifty:

ik ben aan dweilen in mijn bikinie :shock:

alles staat blank,

bijkeukenboven in de douche is de balkondeur erhalf uitgewaait…

heb even de moed opgegeven…

kan gewoon in mijn tuin zwemmen zonder zwembad :dance:

ruud kom je nog naar eindhoven… :mrgreen:

Hier wordt het wat donkerder door de wolken maar nada regen of onweer. Vind het wel prima als het zo zou beginnen. Kindlief is er gelukkig niet bang voor. Soms vraagt hij wel of hij mag kijken naar de harde regen en dat mag natuurlijk. Hij vind het geloof ik meer spannend maar niet eng. Buiten alles zoveel mogelijk opgeruimt en het enige waar ik een beetje ‘bang’ voor ben is de bak voor het huis waar dus alle zand is uitgeschept zodat er begin volgende week een nieuwe oprit gestraat kan worden…grapte vanmiddag wel over een zwembad maar nu… :silenced: :shifty: en achter is het idem veel met het zand…dat wordt modder! :o

hier is het drama… mijn partytent waaide weg, na eerst flink tegen de ruit gebonkt te hebben, en de lijdraadjes kapot gewaaid waren…

manlief maar naar huis laten komen van zijn werk om de tent mee af te breken, en nu onweert het behoorlijk!