Een ongelofelijke 37 graden in de SCHADUW! :shock: En de arme hovenier is hier bezig geweest de tuin leeg te scheppen met een bobcatje. Niet te harden zeg. :silenced: Binnen is het gelukkig wel een graad of 10 koeler en kleine man was zo moe van de PSZ dat ie wel even heerlijk ligt te knorren boven waar het ws nog wel een paar graden koeler is. Ik wil zelfs niets eten… :sick: 7 bier ist auch 'ne Mahlzeit? :think:
Van mij mag t komen,ik zet een stoel in de regen voor mezelf,ik smoor zowat
@Marieke_5000 wrote:
@Rhiannon wrote:7 bier ist auch 'ne Mahlzeit? :think:
Ja hoor :drool: :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
Ruimschoots Rhi!
Ik vind het nu ook echt even niet leuk meer hoor… Het begon hier vanochtend al vroeg met bewolking, een flinke plensbui en onweer, maar vanmiddag is het weer helemaal opgeklaard en de temperatuur is bepaald niet omlaag. Het zweet loopt in straaltjes langs me af ondertussen.
Bagger mijn koelkast zit vol en geen bier in huis… :wall:
Heeft de Mac ook bier? 8) :lol: *zonder rietje anders haal ik de 7 niet :mrgreen: *
Deb echt iedere andere dag zou ik je zeggen BEVALLEN…maar sla vandaag nog maar ff over meis… 8)
Of juist wel vermits je naar het ziekenhuis wilt gaan daar hebben ze ws airco…klinkt dat niet aanlokkelijk? :drool: gooi er eens een ijsje voor voor die dochter van je… :lol: wil nu eindelijk wel eens weten hoe ze gaat heten stampvoet
Hier zon tot 09.00 uur,daarna grijs,zwaar bewolt en warm.
Later vanaf 11.15 tot pakweg 13.30 een bui,maar niet bijzonder en sinds 14.00 uur strakblauw en HEET!
Het is 33 graden in de zon, ik moest net ff naar de stad… :wall:
@Rhiannon wrote:
Deb echt iedere andere dag zou ik je zeggen BEVALLEN…maar sla vandaag nog maar ff over meis… 8)
Of juist wel vermits je naar het ziekenhuis wilt gaan daar hebben ze ws airco…klinkt dat niet aanlokkelijk? :drool:gooi er eens een ijsje voor voor die dochter van je… :lol: wil nu eindelijk wel eens weten hoe ze gaat heten stampvoet
Nee hoor, ik was niet van plan naar het ziekenhuis te gaan. IJsje? Is een poging waard!
Ik heb net heel democratisch (lees: ik in mijn eentje) besloten dat we vanavond bij de Mac gaan eten, dus ik zal eens zien of ik haar kan verleiden met een McFlurrie ofzo :mrgreen:
Vrees van niet hoor, ik heb komend weekend afgesproken met mijn vk. Dus nog heel even geduld hebben voor haar naam!

Ik moest gisteren in het ziekenhuis zijn en ik kan je vertellen, het was daar gewoon koud! :lol:
Meestal vind ik het daar bloedjewarm, haha.
Hier is het nu gewoon belachelijk warm, maar dat was het vanmorgen om 8 uur al.
Ik verwacht veel regen en onweer, als ik de benauwdheid zo voel. Maar dan graag nadat ik de boodschappen voor Mischa z’n kinderfeestje heb gedaan .
t is warm… :eh: heet.
het is 36 graden in schaduw
En daar word je zo moe van he en dan krijg je dit :inlove:
ohwwwww wat lieff :inlove:
Hier is het ook veeeeel te warm. rond 20:00 komen hier de donkere wolken volgens de buienrader, en ik kan iet wachten
Kris : hoe lief !!! :inlove: ze groeit aardig hé…
ik heb geen buienradar nodig om te zien waar de wolken zijn…
het is hier helemaal dichtgetrokken nu. dus het onweer lijkt er wel aan te komen :shifty: . in de verte hoor ik het al donderen…
Gerda
Hier steekt nu een heel klein vlaagje wind op owwwwww wat heerlijk,klein bloot vrouwtje is weer wakker en is haar jurk in t zwembadje aan t uitsoppen :mrgreen:
@gerda wrote:
Kris : hoe lief !!! :inlove: ze groeit aardig hé…
het is hier helemaal dichtgetrokken nu. dus het onweer lijkt er wel aan te komen :shifty: . in de verte hoor ik het al donderen…
Gerda
Ohhhh heeerlijk, stuur maar snel deze kant op :thumbup:
@romata wrote:
@gerda wrote:Kris : hoe lief !!! :inlove: ze groeit aardig hé…
Gerda
Ohhhh heeerlijk, stuur maar snel deze kant op :thumbup:
is goed hoor, doe ik ! :thumbup:
ben geen liefhebber van onweer (zacht uitgedrukt), maar als het daardoor een 5-10° afkoelt kan ik er wel akkoord mee gaan.
(en dan hopen dat het voorbij is, vooraleer het bedtijd is - dan vind ik het nog enger :shifty:

Gerda
Hier hadden we ons bedacht gaat regenen omweren heerlijk om te winkelen… dus eerste kleine bui kwam wij in de auto met zijn 2 naar amsterdam. Daar aangekomen weer bloedheet en dat bleef :think: dus met passen helemaal weg gedreven haahaha
Gerda ja ze is lang en slank maatje 80 voor de lengte maar 74 voor de breedte haha,lijkt echt niet op mij hoor wahaha
Edit mijn schoondochter uit new mexico vindt het ondraaglijk warm
.in new mexico is het vaak 40 grafen maar droog luchtvochtigheid 4%
Hier is de luchtvovhtigheid nu 60%
En ze merkte op dat dat veel erger is haha