hoe is het weer

het regende net

en net een bliksem en donder :think:

Hier is het ongeveer een uur geleden begonnen met het noodweer, het zakt nu aardig af. Maar men wat een lichtflitsen ook. :shock:

is het al afgezwakt of nog zo erg als mb1976 schrijft??? Hier moet het nog komen…

Hier regen en onweer. Balen, want zo eindigde de jaarlijkse lampionoptocht wel heel sneu.

@Cariska wrote:

is het al afgezwakt of nog zo erg als mb1976 schrijft??? Hier moet het nog komen…

Het is er, hier…

En??? Erg of valt het mee?

Het was vandaag zo broeierig heet,

en nu is het aan het regenen en bliksemmen en afentoe een flinke roffel!

Brrr hou er helemaal niet van!

Uiteindelijk viel het hier wel mee geloof ik, flitste behoorlijk, maar ik kon er prima om slapen

Oh ja … Nu mooie blauwe lucht!

Ik zat gisteren van begin tot eind in die bui :? Brrr ben er niet snel bang van, maar de lucht werd rond een uur of 8 gewoon zwart, een uurtje later flitste het aan alle kanten en barstte de buien los.

Idd ook hagel en veeeeel regen (heb in 15 min tijd 3 putdeksels ernaast zien liggen :shock:

Het was hier vanaf 23.15 tot 1.30 vollop onweer en regen en flitsen :shock:

Zelfs een paar mega harde klappen…

Kon dr natuurlijk niet om slapen en Melinda ook niet maar hubbie die sliep gewoon door :roll: :mrgreen:

Hier helemaal NIETS!

hier wel een lading regen en wat gerommel met 1 beste klap… maar allemaal niet zo heftig.

Die harde klap werd nummer 3 wel wakker van (net als papa) en die vindt regen doodeng als het op het dak is (er in lopen is geen enkel probleem :think: ). Wat ik er dus van meekreeg was knetter, boem, kind in bed… nou vooruit dan maar :lol: .

@mamaMarije wrote:

hier wel een lading regen en wat gerommel met 1 beste klap… maar allemaal niet zo heftig.

Die harde klap werd nummer 3 wel wakker van (net als papa) en die vindt regen doodeng als het op het dak is (er in lopen is geen enkel probleem :think: ). Wat ik er dus van meekreeg was knetter, boem, kind in bed… nou vooruit dan maar :lol: .

Jij woont toch ook in Assen?

Ik vond het namelijk erg heftig aldoor. Ik heb het zelden zo meegemaakt. Het knalde en trilde de lucht door. Normaal ben ik niet zo gauw bang maar vond het nu wel eng :shifty:

Ik wil… wollen korte rokjes aan… zwarte baretjes… sjaalsssss… warme beenwarmers… mooie winterlaarzen… leren handschoentjes… stoere winterjasssss… rode wangetjes…

Klaaaaaaaaaar met de zomer… :inlove:

Hier is t niet koud… bewolkt… een ok dagje… :angel:

@faizaa wrote:

Klaaaaaaaaaar met de zomer… :inlove:

Hier is t niet koud… bewolkt… een ok dagje… :angel:

Welke zomer?

Was die geweest dan? :think:

Ik wil de herfst maar dan zonder regenbuien. :inlove:

Nou heb toch wel zomer gevoel gehad hoor een poos… :mrgreen:

Word altijd beetje verdrietig van als de zomer ‘voorbij’ is…

Daarom ga ik vandaag lekker winter shoppuh… :inlove:

We hebben wel lekker weer gehad dat wel maar ik vind het weer niet meer zo precies bij het seizoen passen en als het klimaat zo door gaat is het straks 25 graden in december…

:mrgreen:

Jammer is dat he…

Maarrrrrrr… kopjes thee… mutsjes… en rode neuzen… heeft toch ook wel iets… :inlove:

fikse regenbui vanavond gehad

nu komen er weer een aantal buien aan

wie weet onweer