herfstig. Ik krijg bijna echt zin in gevulde speculaas.
Hier waait het de hele dag al HARD met af en toe flinke windstoten en regenbuien erbij.
Op het moment lijkt het trouwens wat rustiger.
heel nat en ontzettende windstoten gehad
hier blijft het stormachtig.
En ik ben een beetje bang dat de regen vergeet om te stoppen met regenen.
Hoop dat t morgenochtend om 7.30u droog is!
@lydia wrote:
herfstig. Ik krijg bijna echt zin in gevulde speculaas.
Nou idd! En in warme chocolade melk en hachee :drool: :drool: :lol:
Een grijze dreigende lucht maar het is droog. Laat het dat zo ook maar zijn als we naar school moeten
Hier komt het weer met bakken uit de lucht. De oudste ligt al ziek op de bank, zal je net zien met dit kwakkelweer. Zaterdag kunnen we naar het strand :think: Belachelijk gewoon. Kom maar op met die herfst, pepernoten en chocomelk!
nu een stralend zonnetje… net soppen in je schoenen regenbuien.
Ik was naar het zhuis geweest voor ogencontrole met nummer 2 en daarna alsnog richting school met hem. Ik stap de auto uit en er kwam echt zo’n gordijn regen op me af.
Bizar.
Ik stond droog en je zag de strook gewoon opschuiven.
Ben dus snel weer in de auto gesprongen tot het droog was .
Af en toe een buitje. Verder grijs en niet al te warm
Nu nat en koud, heb zin in zuurkool of boerenkool, ga ik morgen voor de weekboodschappen in huis halen.
Zaterdag weer zomer hoorde ik? :roll: :wall:
En dan vind ik he gek dat hier de helft met bronchitis rondloopt.
kachel aangedaan vandaag.brr wat had ik het koud. Nu is het hier weer behagelijk! (ondanks dat ik al een vest aan had dus).
Verder alleen maar regen regen regen…bah!!
Hoop dat het zaterdag behalve warm ook zonnig word, dan vieren we mn dochters verjaardag, dan kunnen de mensen lekker buiten zitten!
Vandaag wel weer voordeel van ons goed geisoleerde huis. Ik zit in T-shirt en het is nog behaaglijk ook! Het regent hier af en toe (en afgelopen nacht héél hard!)
@Mutsie86 wrote:
@lydia wrote:herfstig. Ik krijg bijna echt zin in gevulde speculaas.
Nou idd! En in warme chocolade melk en hachee :drool: :drool: :lol:
warme chocolademelk heb ik al op :mrgreen:
en risotto
en hub heeft een zak chocoladepepernoten gekocht :shifty:
wat een warmte vandaag
hoorde net dat dat code oranje is afgegeven voor limburg zeeland en noord brabant
veel onweer :eh: :eh:
Ze hadden deze keer gelijk met hun code oranje, in Zeeland in ieder geval. Ik heb nog nooit zulke hagel gezien. Gewoon hele ijsstukken kwamen naar beneden en alle straten blank tot in de garage. Ik heb nog niet naar mijn auto gekeken, mijn man is nu naar zijn moeder, haar zolderraam is ingeslagen door de hagel en heel de boel staat blank binnen.
Hier ook heel erg noodweer pfffffff
Hier broeierig vandaag. Nu Veel prachtig mooie flitsen… baal als een stekker dat nu net m’n SD kaart van m’n camera kapot is :(.
Onweer, niet heel erg hard meer, vandaag wel vies benauwd.
Hier is het noodweer. Regen, hagel, heel harde wind, onweer… ben net boven voor het raam gaan staan om goed naar buiten te kunnen kijken en jeetje wat een weer zeg! Vind het best een beetje eng wel.