hoe is het weer

droog maar nog steeds 10 graden te koud ofzo…

hier zijn ze uiteindelijk een halfuur wezen voetballen… toen kwamen ze terug met de mededeling: het regent… goh alweer? 8)

Gister op zolder alle lego speelklaar neergezet en daar hebben ze zich toen wel mee vermaakt gelukkig.

Nu is het overigens wel droog, maar weinig zomeravond lekker met z’n tweetjes buiten nog wat drinken terwijl de kinderen al op bed liggen weer.

Hier hebben de jongens de hele dag buiten gespeeld. Tegen 4 uur ofzo heeft het geregend maar dat drukte de pret niet :thumbup: Heerlijk, zo’n dag. Daar waren we wel weer even aan toe. :smiley:

ik wil gewoon lekker in de zon zitten…

volgend jaar geen nederland land vakantie meer,

heb al lekker geboekt naar portugal,

daar is het over de 30 graden nu :thumbup:

en weer een hoop regen gezien vandaag :cry:

harstikke bewolkt

gisterenavond weer een enorme lekkage gehad, :evil:

regen kwam uit het dag 3 etage’s naar beneden…

gelukkig is het droog nu, dus alles staat buiten te drogen…

NOG 2 NACHTJES SLAPEN EN DAN … BOVEN DE 25 GRADEN EN ZON !!!

Ik ben misschien heel negatief ingesteld maar de voorspellingen zijn max 4 dagen mooi en warm weer… :roll:

@~Claudia28~ wrote:

Ik ben misschien heel negatief ingesteld maar de voorspellingen zijn max 4 dagen mooi en warm weer… :roll:

tja het zou ook in heel NL gister en vandaag sjompeweer zijn… en onze kinderen hebben nog niet zoveel buiten kunnen spelen als deze 2 dagen…

Ben bang dat wij dan de komende dagen helemaal geen mooi weer zullen krijgen.

Nou ja deze 2 dagen zitten in de pocket hier en verder zullen we het wel zien hoe het komt.

Hier gister en vandaag ook zo heerlijk buiten gespeeld. Oké, er was geen zon te zien, maar prima buitenspeelweer.

Ik sprak mijn zus vanmiddag en die woont in het westen des lands: die hadden af en toe al een zonnetje. Dus hij is gewoon onderweg, hoor! Ik reken nog steeds op een paar dagen zon. Daarna zien we wel weer verder!

vindt het erg broerig

niks geen zon veel bewolking

vanmorgen regende het, net wanneer ik dacht het is droog, begon het weer te regenen (wel heel zachtjes)

Nu is het eindelijk opgeklaard. Hopelijk lukt het de zon om ook nog door te breken.

Nu is het vooral klammig.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

gister was het de hele dag heel benauwd en warm!! vandaag is het weer heerlijk warm!! :thumbup:

gister idd hier ook vies warm, gisteravond een zwembad in de tuin en nu is het weer heerlijk weer :thumbup: .

We hebben nu toch hier vrijwel een hele week goed weer gehad, dit was niet voorspeld… dus wederom kloppen die voorspellingen gewoon niet voor ons.

We zullen het dus ook wel merken als we weg gaan…

Vandaag hier ook heel warm/benauwd… zwterig fiets en wandel weer :mrgreen:

vies benAuwd buiten

nog geen onweer of regen

hier komt het met bakken naar beneden. Man en oudste zoon waren aan het voetballen, en kwamen kleddernat binnen. Het begon ineens, alsof ze zwembaden omkiepten daarboven.

vanmiddag ook 1 zo’n uit het niets bui, maar dat was 15 minuten ofzo en verder is het warm warm warm hier.

hier was het vandaag ook warm! Lekker natuurlijk, alleen had ik gezien de voorspellingen besloten dat we mooi een garageopruiming konden houden. Ik heb me helemaal het schompes gezweet :lol: Maar de garage is wel netjes :thumbup:

Deze week ook al veel mooi weer gehad. En die week ervoor ook. Alleen het eerste vakantieweekend was verschrikkelijk.

Nu nog een aantal dagen prut en dan mooi toch? Zeggen ze…