hoe is het weer

@Pumba wrote:

O da’s wel balen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze vakantie begint dan :slight_smile:

Die van ons ook :angel:

Wo, do en vrijdag word het alweer 23 graden…

Das wel lekker toch?

Ik hoorde ergens dat het na 1 augustus tegen de 28 graden moet worden…

Je zal er maar zitten met je korte broek …

ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen.

In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog.

In de regio’s Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.

@juulke wrote:

Je zal er maar zitten met je korte broek …

ROME - In delen van Italië lijkt het midden in de zomer herfst of zelfs winter, met uitbundige sneeuw- en regenval bij lage temperaturen.

In de Dolomieten, in de Italiaanse Alpen, ligt de sneeuw op sommige plekken 20 centimeter hoog.

In de regio’s Veneto, waarvan Venetië de hoofdstad is, en Friuli Venezia Giulia is het kwik op enkele plaatsen tot het vriespunt gedaald, aldus het Italiaanse persbureau ANSA zondagavond.

Wel niet met sneeuw, maar wij zaten in zomer 2007 tegen de Spaanse grens aan met 6/7 graden… zuidelijker in Frankrijk kan niet… en oh wat was het koud!

We hebben er maar een dagje kantoor van gemaakt. Door het saaie weer ook niet afgeleid geweest om iets anders te gaan doen, dus erg veel werk kunnen verzetten!! :slight_smile:

Kan me voorstellen als je nu vakantie hebt en als de kinderen vrij zijn, dat het flink balen is, dit weer.

Volgende week schijnt het beter te worden!

hier heeft de verwarming toch de hele dag aangestaan! van mij hoefde het niet, maar mn man heeft het zo snel koud en het was op een gegeven moment nog 17 graden hier binnen

De zon schijnt !!!

Woensdag word het 23 graden!

Hier schijnt ook de zon. :dance:

droog en zonnig.

Warm is het nog niet, maar… het is droog :dance:

Hier schijnt de zon ook!!

En ik zag net dat het vandaag 20°c zou worden?

blauwe lucht en zon! :dance:

het is nu nog droog en we zijn vanmorgen snel even wezen wandelen, wantop de buienradar te zien houden we het niet droog!

Het spettert hier de hele tijd. :?

Vanmorgen wel een blauwe lucht gehad met zon, maar vanaf 10.00uur is

het hier weer donker, grijs en regen…

Droog… zonnig… :inlove:

Wel ok, vanochtend nog regen (what else is new?)

Nu lijkt het redelijk droog, wel bewolkt en dreigend.

Maar mannetje en ik gaan zo mooi even weg in de auto… Even naar de intratu*n :dance:

net even een buitje, maar het is weer droog en de oudste 2 jongens zijn nu met bal naar buiten… heerlijk even rauzen, hier zijn ze zo ontzettend aan toe… na alle verplichtingen op school eindelijk vrij om te doen en te laten waar ze zin in hebben (binnen onze grenzen uiteraard :wink: ).

Ik ben aan het werk en in Groningen regent het nog steeds :?

Wij hadden het vorig jaar dat toen wij vakantie hadden het overal regende. We hebben 4 dagen mooi weer gehad in Zwitserland en vanaf dat we in Oostenrijk waren hebben we regen gehad. We zijn zelfs nog naar Frankrijk gereden omdat het daar beter zou zijn, maar dat was dus niet zo. Uiteindelijk zijn we 3 dagen eerder naar huis gegaan. In 1x doorgereden naar huis, toen we thuis kwamen, ploften de kinderen op de bank, hadden de tv aangezet en hingen voor Nick jr. Ze waren zichtbaar opgelucht :lol:

bewolkt, maar wel droog :slight_smile: