hoe is het weer

@mamaMarije wrote:

@Amy82 wrote:
hier nu zon tussen de bewolking door.

Hebben jullie de weersvoorspelling van eind volgende week al gezien op weeronline? :shifty:

die geloof ik niet meer… volgens die voorspellingen hadden wij hier de hele week weg moeten spoelen… en we hebben heerlijk weer gehad.

Alleen op maandag heeft het dusdanig geregend dat nummer 2 op school heeft gegymd ipv buiten heeft gespeeld.

Verder geen noemenswaardige regen eigenlijk gehad en alleen in de ochtend de jas aan gehad richting school.

Dus ik zie het volgende week wel wat voor weer het is… voorspellingen meer dan 1 dag vooruit ga ik gewoon niet meer vanuit (en zelfs als ze wel kloppen… dan kan ik er toch niks aan veranderen :angel: ).

DE KIDS HEBBEN VAKANTIE!!! :dance: (vond ik belangrijker dan het weer :mrgreen: )

EENS!

Moet wel zeggen dat IK een prachtige dag heb gehad op mijn werk. De dag begon wat fris,maar tegen de middag/laat middag werd het me toch warm! Heerlijk.

Reed naar huis en eenmaal in de Haarlemmermeer zag ik een diep zwarte wolk hangen. Kennelijk is mijn man met kids wel zwaar weggespoeld vandaag. Elke keer als hij de deur uit moest voor de jongens.

Pas tegen 17.00 uur toen ik eenmaal thuis was, was het eigenlijk wel lekker.

Kan je nagaan. Ik zat maar 13 km verderop en daar was het wel goed weer.

Ondertussen hebben de kids vankantie. Ik hou me niet bezig met later in de week. Verpest mijn humeur alleen maar. Gewoon lekker vakantie vieren.

Hier de hele dag superlekker weer gehad. Ging zojuist even naar de kippen kijken (weer geen ei :frowning: ) en moest HOLLEN :shock:

Het barstte ineens los en in mum van tijd stond de tuin blank…

hier is het nog altijd prachtig weer :smiley:

voor wie naar België afzakt…

vandaag was het weertje ok, maar nu regent het en hoor ik de donderwolken in de verte dichterbij komen… :thumbdown:

wij hebben vandaag ons verlof (enkele dagen aan de Belgische kust in het vissershuisje van een vriendin) geannuleerd.

Met de weersvoorspellingen rekening houdend, blijven we liever thuis dan elke dag wel regen op ons dak te krijgen.

we plannen nog wel wat activiteiten,maar zal eerder binnen-actitviteiten worden.

xxx

Gerda

@mandy_d. wrote:

Moet wel zeggen dat IK een prachtige dag heb gehad op mijn werk. De dag begon wat fris,maar tegen de middag/laat middag werd het me toch warm! Heerlijk.

Reed naar huis en eenmaal in de Haarlemmermeer zag ik een diep zwarte wolk hangen. Kennelijk is mijn man met kids wel zwaar weggespoeld vandaag. Elke keer als hij de deur uit moest voor de jongens.

Pas tegen 17.00 uur toen ik eenmaal thuis was, was het eigenlijk wel lekker.

Kan je nagaan. Ik zat maar 13 km verderop en daar was het wel goed weer.

Ondertussen hebben de kids vankantie. Ik hou me niet bezig met later in de week. Verpest mijn humeur alleen maar. Gewoon lekker vakantie vieren.

Die donkere wolken heb ik ook zien hangen boven Hoofddorp 's middags, maar daar is bij ons geen drup regen uitgevallen :shock: Heel verbazend, eigenlijk, want het zag er echt als dreigend noodweer uit.

Hier in Vaals op de camping zouden we de afgelopen week weggeregend moeten zijn en afschuwelijk weer moeten hebben gehad. Niets is minder waar. Behoorlijk vaak een lekker zonnetje gehad, af en toe een klein buitje, nou dat is te overleven hoor.

Weeronline geloof ik niet meer, die moet je de dag van tevoren zelfs niet helemaal geloven, tot nu toe heeft het de hele week niet geklopt.

Dus laat je niet gek maken door de voorspellingen :wink: .

het lijkt wel herfst ipv zomer

hier is de vakantie begonnen

regent hard en het waait zo hard

mijn kinderen vroegen net al,

mama waarom is het al herfst?

we hebben nog helemaal geen zomer gezien :shock:

@Amy82 wrote:

Hebben jullie de weersvoorspelling van eind volgende week al gezien op weeronline? :shifty:

die ziet er toch goed uit, of ben ik nu gek

Het regent hier zowel buiten als binnen… :? :cry:

@knollie1 wrote:

@Amy82 wrote:

die ziet er toch goed uit, of ben ik nu gek

de dag dat ik dat poste, toen zag het er goed uit :wink: nu bij ons 21 graden, zonnetje met grijs wolkje. maar geen regendruppels. nou ja, als het maar droog is en de zon schijnt :wink:

pfff ben zooooooooooooo blij dat ik nog 3 weken Italië tegoed heb!!

het is herfst! hier binnen in huis is het 17,5 graden… nee, het lijkt in de verste verte geen zomer!

Hier is het vandaag joggingbroekdag. We hebben zojuist cakjes gebakken en die gaan we zo met de koffie oppeuzelen in de zelfgebouwde tent.

En vanmiddag popcorn maken en dan met zijn viertjes op de bank naar Happy Feet kijken.

het is gewoon verschrikkelijk wat een troosteloos weer zeg, hopelijk verbeterd het snel maar de voorspellingen zijn niet goed :roll:

nou als het bij kaya prut is dan moet het hier ook wel zo zijn… en dat is ook gewoon zo.

Vanmorgen is het ongeveer 15 minuten droog geweest, verder is het ***.

Maar de kids vermaken zich met treinbaan en duplo, het huis is 1 grote bende en ik ga er helemaal niks aan doen :mrgreen: .

Hier ook regen regen regen…

Niet erg… het matched goed met mijn humeur… :thumbup: :lol:

Hier natuurlijk ook flut weer. Man en oudste zijn naar voetbal, de jongste slaapt. Ik wilde nog weggaan, maar blijf toch maar lekker thuis.

Als we de Enkhuizer almanak mogen geloven word het vanaf 1 augustus beter. En geloof het of niet, ze hebben heel vaak gelijk. Dus in het vervolg kun je je vakantie in een droge periode plannen :mrgreen:

http://wetenschap.infonu.nl/weer/29475-weersverwachting-weersvoorspelling-2011-het-weer.html#8

@Pumba wrote:

Als we de Enkhuizer almanak mogen geloven word het vanaf 1 augustus beter.

Geweldig… weer aan t werk… :roll: :thumbup:

O da’s wel balen. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar onze vakantie begint dan :slight_smile:

ah kijk fijn, mooi nazomer weer in september… als zelfs onze kids alweer naar school zijn :slight_smile: .

Voor onze vakantie de eerste dagen wisselvallig en daarna bestendig weer warmer dan 20 graden… nou kan ik wel wat mee.

En vanaf augustus mooi weer? Prima, komen we de weken tot we weg gaan misschien ook nog buiten :lol: .