Hebben jullie de weersvoorspelling van eind volgende week al gezien op weeronline? :shifty:
die geloof ik niet meer… volgens die voorspellingen hadden wij hier de hele week weg moeten spoelen… en we hebben heerlijk weer gehad.
Alleen op maandag heeft het dusdanig geregend dat nummer 2 op school heeft gegymd ipv buiten heeft gespeeld.
Verder geen noemenswaardige regen eigenlijk gehad en alleen in de ochtend de jas aan gehad richting school.
Dus ik zie het volgende week wel wat voor weer het is… voorspellingen meer dan 1 dag vooruit ga ik gewoon niet meer vanuit (en zelfs als ze wel kloppen… dan kan ik er toch niks aan veranderen ).
DE KIDS HEBBEN VAKANTIE!!! :dance: (vond ik belangrijker dan het weer :mrgreen: )
EENS!
Moet wel zeggen dat IK een prachtige dag heb gehad op mijn werk. De dag begon wat fris,maar tegen de middag/laat middag werd het me toch warm! Heerlijk.
Reed naar huis en eenmaal in de Haarlemmermeer zag ik een diep zwarte wolk hangen. Kennelijk is mijn man met kids wel zwaar weggespoeld vandaag. Elke keer als hij de deur uit moest voor de jongens.
Pas tegen 17.00 uur toen ik eenmaal thuis was, was het eigenlijk wel lekker.
Kan je nagaan. Ik zat maar 13 km verderop en daar was het wel goed weer.
Ondertussen hebben de kids vankantie. Ik hou me niet bezig met later in de week. Verpest mijn humeur alleen maar. Gewoon lekker vakantie vieren.
Moet wel zeggen dat IK een prachtige dag heb gehad op mijn werk. De dag begon wat fris,maar tegen de middag/laat middag werd het me toch warm! Heerlijk.
Reed naar huis en eenmaal in de Haarlemmermeer zag ik een diep zwarte wolk hangen. Kennelijk is mijn man met kids wel zwaar weggespoeld vandaag. Elke keer als hij de deur uit moest voor de jongens.
Pas tegen 17.00 uur toen ik eenmaal thuis was, was het eigenlijk wel lekker.
Kan je nagaan. Ik zat maar 13 km verderop en daar was het wel goed weer.
Ondertussen hebben de kids vankantie. Ik hou me niet bezig met later in de week. Verpest mijn humeur alleen maar. Gewoon lekker vakantie vieren.
Die donkere wolken heb ik ook zien hangen boven Hoofddorp 's middags, maar daar is bij ons geen drup regen uitgevallen :shock: Heel verbazend, eigenlijk, want het zag er echt als dreigend noodweer uit.
Hier in Vaals op de camping zouden we de afgelopen week weggeregend moeten zijn en afschuwelijk weer moeten hebben gehad. Niets is minder waar. Behoorlijk vaak een lekker zonnetje gehad, af en toe een klein buitje, nou dat is te overleven hoor.
Weeronline geloof ik niet meer, die moet je de dag van tevoren zelfs niet helemaal geloven, tot nu toe heeft het de hele week niet geklopt.
Dus laat je niet gek maken door de voorspellingen .
Hebben jullie de weersvoorspelling van eind volgende week al gezien op weeronline? :shifty:
die ziet er toch goed uit, of ben ik nu gek
de dag dat ik dat poste, toen zag het er goed uit nu bij ons 21 graden, zonnetje met grijs wolkje. maar geen regendruppels. nou ja, als het maar droog is en de zon schijnt
pfff ben zooooooooooooo blij dat ik nog 3 weken Italië tegoed heb!!
Hier natuurlijk ook flut weer. Man en oudste zijn naar voetbal, de jongste slaapt. Ik wilde nog weggaan, maar blijf toch maar lekker thuis.
Als we de Enkhuizer almanak mogen geloven word het vanaf 1 augustus beter. En geloof het of niet, ze hebben heel vaak gelijk. Dus in het vervolg kun je je vakantie in een droge periode plannen :mrgreen: