hoe is het weer

regen, regen en oja ook nog regen.

We zijn wel gewoon buiten gewapend met regenjas en laarzen, maar ik begin het nu toch wel zat te worden. Grasmaaien heb ik maar gestaakt, dat was echt niet te doen.

Alle zomerkleding zit er nog als nieuw uit hier :?

regen, regen, regen, paar minuutjes droog, regen, regen en voor de verandering maar weer is… regen

het is hier 15,3 graden…

ben een beetje inspiratieloos geworden wat te doen thuis met een dreumes van 1,5

heerlijk de zon en niks geen regen

graad of 20

Heel de dag heerlijk en droog geweest, nu net een giga plensbui van een halfuur :shock: En nu weer droog!

gister en vandaag hier gewoon goed weer gehad… echt als het op onze vakantie ook zo slecht is ben ik tevreden :angel: .

Heir vandaag HEERLIJK weer! Was gewoon te warm gekleed en moest de kids vanmiddag ook even een korte broek aan geven.

Vanmorgen snel even nieuwe sandalen voor de jongens gehaald en vanmiddag na een kort middagtukje even met de jongens op de fiets naar de Bieb en speeltuintje geweest.

Het is nu nog steeds lekker in de achtertuin. Er hangen wel wolken,maar zie daar niet direct plensbuien uit komen.

Misschien later…

Gister was het heerlijk.

Vadaag bewolkt

Beetje bewolkt… soms de zon… s’avonds een spatje regen… Limboergggg… :inlove:

Lichte bewolking met een zonnetje, ziet er naar uit dat het ook vandaag weer droog blijft.

volop zon en lekker warm

vanmiddag begint de vakantie :dance: :dance: :dance:

bewolkt, maar niet koud. 19,5 graden

Voorlopig geen regen :wink:

Zon en af en toe een wolkje en warm :dance:

en hier is het ook gewoon weer lekker.

Heel afentoe is de zon iets minder fel, maar niet bewolkt tot nog toe.

Heerlijk weer om zonder jas rond te sjouwen. 3 kwart broek (kids kort) met een shirtje en de sandalen wil prima. Niks te warm ook nog eens, gewoon lekker.

Ja ik zeg nog steeds: doe mij maar 7 week van dit weer en ik ben blij :dance: .

deze ochtend was het zonnig,thermometer ging tot 24°

Maar nu is het bewolkt en geeft de thermometer 21° :thumbup:

Hier is het 2 uur geleden gaan regenen en dat doet het nog steeds.

(NB)

Hier heeft het heel hard geregend, maar nu is het weer droog en de zon is heel zwakjes aanwezig…

hier nu zon tussen de bewolking door.

Hebben jullie de weersvoorspelling van eind volgende week al gezien op weeronline? :shifty:

@Amy82 wrote:

Hebben jullie de weersvoorspelling van eind volgende week al gezien op weeronline? :shifty:

Het wordt gewoon koud niet?

Bah, vind er helemaal niets aan zo. :thumbdown: :wall: :evil:

Schijtweer dat is het hier!!! :evil:

@Amy82 wrote:

die geloof ik niet meer… volgens die voorspellingen hadden wij hier de hele week weg moeten spoelen… en we hebben heerlijk weer gehad.

Alleen op maandag heeft het dusdanig geregend dat nummer 2 op school heeft gegymd ipv buiten heeft gespeeld.

Verder geen noemenswaardige regen eigenlijk gehad en alleen in de ochtend de jas aan gehad richting school.

Dus ik zie het volgende week wel wat voor weer het is… voorspellingen meer dan 1 dag vooruit ga ik gewoon niet meer vanuit (en zelfs als ze wel kloppen… dan kan ik er toch niks aan veranderen :angel: ).

DE KIDS HEBBEN VAKANTIE!!! :dance: (vond ik belangrijker dan het weer :mrgreen: )