het was gewoon hartstikke lekker vandaag, heel af en toe een paar spetters, maar verder zon en warm!
hier net wel veeeeeeeel regen.
Maar het meeste wat hier valt is toch echt in de (late) avond en de kids vermaken zich overdag uitstekend.
Hier was idd alleen het eerste vakantieweekend dat ik dacht: dit 6 weken en ik word gek maar ze zijn hier elke avond moe van het buitenspelen gelukkig :thumbup: .
het was gister erg benauwd en 28 graden!
Wij hadden hier gisteren een heuse tornado!!! :shock:
@Esseke wrote:
Wij hadden hier gisteren een heuse tornado!!! :shock:
windhoos ga ik vanuit dan :think:
@Lientjuh wrote:
@Esseke wrote:Wij hadden hier gisteren een heuse tornado!!! :shock:
het is officieel een tornado geweest hoorde ik ook al.
Hier wederom in de avond heel veel water… heel even, heel veel…en dan is het weer klaar.
@mamaMarije wrote:
@Lientjuh wrote:@Esseke wrote:Wij hadden hier gisteren een heuse tornado!!! :shock:
het is officieel een tornado geweest hoorde ik ook al.
Hier wederom in de avond heel veel water… heel even, heel veel…en dan is het weer klaar.
het word steeds enger in nederland met het weer hoor :shifty:
oooh er komt lekker weer aan volgens de berichten! vanaf maandag oplopende temperaturen.
Alleen jammer dat voor de eerste regio de scholen al weer beginnen toch??
Hier in Breda s droog maar wel bewolkt en benauwd
.
Na een hele week regen schint nu eindelijk de zon :dance: Maar ik heb er weinig vertrouwen in dat het zo blijft :?
hier vandaag een mengelmoesje:
deze voormiddag een pittige regenbui.
nadien heerlijk warm zonnetje
en nu sinds 16 u: onweer !!! zo hevig heb ik het nog zelden gezien.
zit in de keuken met laptop én licht aan ! zooooooooo donker is het…
Gerda
@gerda wrote:
hier vandaag een mengelmoesje:
deze voormiddag een pittige regenbui.
nadien heerlijk warm zonnetje
en nu sinds 16 u: onweer !!! zo hevig heb ik het nog zelden gezien.
zit in de keuken met laptop én licht aan ! zooooooooo donker is het…
Gerda
hier zijn dus daarom ook waarschuwing voor afgegeven… zal mijn benieuwen :mrgreen:
En vorige week stond er een stuk in de telegraaf dat het deze week heerlijk warm zou worden :? Nou het is aangenaam geweest maar meer ook echt niet hoor! Hier regent het nu.
hele dag best warm (te vond ik ) en nu stormt het flink!
Je ziet bijna geen hand voor ogen :shifty:
@Cin. wrote:
hele dag best warm (te vond ik) en nu stormt het flink!
Je ziet bijna geen hand voor ogen :shifty:
lees toevallig net op nu.nl over noodweer waarschuwing voor Limburg… dat komt dus ook echt uit…
Hier vandaag wel oké.
Vanmorgen buitje en net een paar spetters, maar voor de rest droog.
Niet zonnig ofzo, maar gewoon goed te doen om in korte broek te lopen voor de kids.
hier is het ook flink noodweer…
denk nu vanaf 17.00 fline regen, en onweer. Ben benieuwd waar, maar aan de k nallen te horen is hij erg dichtbij ingeschoten…
Nu de gordijnen maar dicht gedaan, de kaarsjes aan en het lijkt warempel wel herfst.
ja had ik toen straks ook gelezen op nu.nl inderdaad. We deden er nogal lacherig over, omdat wij heel vaak toch er tussen door schieten met dat noodweer.
Maar nu was het echt in 1x alsof de wereld (qua weer) voorbij ging.
Vreemde kleur lucht, flinke onweer, bliksem, regen :shock: , wind.
Mijn moeder belde net al; hoe is het met mijn kleinzonen?
Hihihi maar die lagen net al in bed, en slapen normaal gewoon door. Nu dus ook :thumbup:
@knipoogje1983 wrote:
hier is het ook flink noodweer…
denk nu vanaf 17.00 fline regen, en onweer. Ben benieuwd waar, maar aan de k nallen te horen is hij erg dichtbij ingeschoten…
Nu de gordijnen maar dicht gedaan, de kaarsjes aan en het lijkt warempel wel herfst.
Hier net ook inderdaad, was een harde klap!
hier regent het een beetje :), verder niks