voor de vakantiegangers onder jullie :
midden belgië: warm, drukkend, dreigend onweer, plakkerig…
xxx
Gerda
lekker warm (of zoals anderen zouden zeggen veel te warm en benauwd) en af en toe een beetje regen
Noodweer hier
Stortregen, onweer harde wind :?
oh echt das niet eens zo heel ver van hier en hier spelen de kids nog lekker in de tuin
Waar woon je ongeveer dan woon je ook in Drenthe
@San 27 wrote:
Noodweer hier
Stortregen, onweer harde wind :?
oh dan ben ik benieuwd wat we nog krijgen…
Hier nu alleen al een tijd dat het donker wordt en het rommelt en net paar keer een flits… verder niks nog.
Het ziet er wel uit alsof er nog wat gaat komen.
hm… dan spoort google maps niet ik vond al zo vreemd dat het in zuidholland lag :doh:
edit ah typevautje van mij :wall:
Hier is het nog droog. En voorlopig trekt ook alles lang Schiermonnikoog Ze nemen de boot van 19.30 terug. Ben bang dat ze onderweg wel het een en ander aan regen krijgen maar dan hebben ze het wel mooi gehad vandaag. Toch wel fijn als schoolreisjes zo kunnen doorgaan als gedacht en gehoopt.
Van mij mag het wel een stabielere periode worden hoor. Niet steeds die regen en onweer. Heb je een mooie dag komt er direct weer regen.
Zullen we het nog eens over het weer hebben? Pffff wat een zomer zeg. Ik ben blij dat we laat vakantie hebben dit jaar. Hopelijk brengt augustus nog iets.
Het hoeft heus niet weken achter elkaar 25 + te zijn maar gewoon stabiel en droog. Dat je buiten kunt zitten zonder iedere keer naar binnen rennen als het gaat regenen.
Vanmorgen was het hier redelijk. Maar vanmiddag koud en nat. Bah.
regen regen en nog eens regen
:wall:
Morgen heeft Stan scoutingopkomst in het Linneushof, Emma heeft een waterfestijn op scouting ( ach dat loopt morgen dus vanzelf) en 's middags vieren we Stan’s verjaardag. Voor het eerst in 7 jaar binnnen :twisted:
Ik heb het zo gehad met die regen!!! :wall: :evil: :twisted: :silenced: :snooty: :sick: :thumbdown:
Hier ook regen regen en nog eens regen…om depri van te worden.
Ik hoop dat we nog droog weer krijgen.
Sinds vanmorgen non stop regen :? Mag toch hopen dat het in de zomervakantie beter word hoor.
De voorspelling voor morgen ziet er ook weer erg nat uit helaas. Wel sneu voor de mensen die nu al in hun tentje zitten.
De kinderen worden hier ook een beetje landerig van al dat binnen zitten.
regen, stortbuien met onweer
gelukkig nu droog niks aan de hand meer
ze hebben het erover vanacht regen en morgen buien :wall: :wall:
Vrijdag 20 juli begint hier de zomervakantie
zag wel dat de temptratuuur omhoog gaat vanaf donderdag 19 juli
Het komt echt met bakken uit de lucht zetten, enorm zeg.
Hier in het noorden is het nog droog. Maar dat is niet lang meer zo denk ik…
Gelukkig heeft piet Paulusma voor morgen staan… jawel: een enkele verfrissende bui :wall: Bij een verfrissende bui denk ik aan een periode van zon en warmte. Maar met 18 graden en alleen maar regen in de dagen daarvoor kan ik niet van verfrissend spreken hoor.
Nou ja, we maken er maar wat van.
Hier is 't grijs, hoop wind, een enkel buitje (meer miezerregen) en gewoon niet lekker buiten.
gelukkig volgende week op vakantie richting zon :mrgreen:
ooh het is hier zo slecht nonstop onweer storm hagel… echt eng, nu is manlief okk nog eens aan het werk!!
om vannacht samen te vatten in een woord: onweer :mrgreen: