Hoe is het weer deel 2

Niet alleen vannacht :shock: het ging hier vanmorgen alweer los :?

Veel onweer en regen afgelopen nacht, waaronder een paar ferme klappen! :shifty: :shock:

Een wijk in Assen zat opeens zonder stroom en in Smilde was de straatverlichting, alsmede de verlichting van de TV-toren na zo’n klap ook uitgevallen.

Onweer en ik gaan niet samen trouwens. Ik vind het helemaal niks! Heb dus ook erg slecht geslapen en zit nu met een duffe kop op mijn werk.

hier in Zeeland flink bewolkt.

gister een spooktocht gehad vanuit de camping moet zeggen dat de special effect wel heel eng waren de onweer enz.

dus werd hij natuurlijk afgelast, vanavond hopelijk een droge spooktocht

Hier waait het nu en is het licht bewolkt.

@Marlia74 wrote:

Veel onweer en regen afgelopen nacht, waaronder een paar ferme klappen! :shifty: :shock:

Een wijk in Assen zat opeens zonder stroom en in Smilde was de straatverlichting, alsmede de verlichting van de TV-toren na zo’n klap ook uitgevallen.

Onweer en ik gaan niet samen trouwens. Ik vind het helemaal niks! Heb dus ook erg slecht geslapen en zit nu met een duffe kop op mijn werk.

Ik dacht al dat het buiten ineens donkerder was… maar ik durfde niet te gaan kijken :wink:

We zitten vlak bij Smilde, denk dat het hier dan ook alleen de straatverlichting was. Het was ook niet normaal meer vannacht…

Vanmorgen flink geregend.

Onweer? niet gehoord hier gisteravond, vannacht of vandaag.

En nu zonnetje.

lekker windje en beetje regen met enkele donder

stelt niet veel voor

dat noemen ze noodweer :think:

Het komt er nog aan… zo te zien op weer.nl

het rommelt een beetje lijk wel harder

Hier heeft het een beetje gerommeld en daarna ff geregend.

De hele nacht is het droog gebleven,net als vandaag.

Vandaag zoals overal in het land, warm…

31 graden +/- en in huis 29 graden…

(en we zijn op dit moment huis gebonden, dus fijn is het niet)

Het is hier nog steeds zon 28 graden buiten. In de woonkamer is het 30 graden. Op de slaapkamers is het denk ik zelfs wel 32 graden. Zit weg te zweten tijdens het voeden op dit moment

Hier gaat her nu af koelen, zit mer alles open, we hebben het nu rond de 24,5 graden in huis, we hebben alles de hele dag potdicht, dat verricht wonderen, het was namelijk buiten niet te harden, daarintegen is het boven wel rond De 28 volgens de babyfoon. Gelukkig slaapt r nu, pff was weer een en al ellende, arm ding :zzz:

Zo de herfst is begonnen

Vandaag overdag was droog maar

in de avond begon het te regenen

Ze verwachten onweer vanacht en overdag

Laat het weg blijven

Het zou hier de hele dag regenen, maar wonder boven wonder was het vandaag gedurende de begrafenis van mijn schoonmoeder de hele tijd droog en aangenaam buiten. Er piepte zelfs even een zonnetje door en scheen op haar kist. Een heel mooi moment!

Nu wordt het hier donkerder en zal het zo wel gaan regenen :think:

Nou op dit moment komt het met bakken uit de lucht en een wind ineens.

Blij dat ik binnen zit.

het is hier zoooo benauwd! we lopen allen weer op birkenstoks en in korte mouw buiten!

Regent hard

Gelukkig geen onweer

Het ene moment was het heerlijk weer. Lekker zonnetje en warm. En een half uur later kwam de regen met bakken uit de hemel zetten.

Ben ik blij dat ik niet lopend naar school ben gegaan :?

Ik vind het koud, brrrrrr

Niets aan hoor.