Hoe is het weer deel 2

Het zonnetje piept hier af en toe door de bewolking…hopelijk later een strak blauwe lucht, en dus een heerlijk warm zonnetje!!

Hier is het bewolkt en geen zon maar wel lekker buiten…het schijnt vandaag 25 graden te worden, ben benieuwd :mrgreen:

zon strak blauwe lucht en waaaaaarm! :smiley: :smiley:

Hier begint de zon ook te komen :dance:

Hier schijnt de zon ook en het is warm!!! :dance:

Hopelijk blijft het droog, er staat hier een bbq op het menu :drool:

Vond het gister toch echt wel té banauwd hoor, bah.

Nu probeert t zonnetje door de wolken heen te prikken, wat vooralsnog niet lukt helaas. Een stuk aangenamer nu :thumbup: heel de boel staat open, kan 't ff weer een beetje afkoelen in huis.

Hier ook geen zon maar vind het wel warm in huis…buiten is het lekker maar het mag wel ietsje warmer :mrgreen:

Hoe word je lekker ziek,

gisteren buiten in zwembroek,



vandaag een lange broek aan want het regent…

Lang leve de snotte-bellen…

Hier volop zon en warm & benauwd buiten…maar wij genieten :inlove:

Ziek of verkouden wordt je van een virus, niet van weersomstandigheden :mrgreen:



Hier is het bewolkt maar warm. Straks lekker naar de speeltuinvereniging met nog een stel andere moeders en hun kinderen, hopen dat het iig droog blijft!

@Lune wrote:

Ziek of verkouden wordt je van een virus, niet van weersomstandigheden :mrgreen:



Hier is het bewolkt maar warm. Straks lekker naar de speeltuinvereniging met nog een stel andere moeders en hun kinderen, hopen dat het iig droog blijft!




Ik wel :wink:

@Gab wrote:

@Lune wrote:


Ik wel :wink:




Ik ook hoor, bij erge temperatuursschommelingen heb ik zo weer last van bronchitis…dan slaat het helaas op mijn luchtwegen :?

het is weer warm

reactie van het weer vast weer vanmiddag

maar de buienradar zat er laatst zo naast

hier toen geen onweer en regen

ben benieuwd hoe het met het onweer Zit

Van mij mag het vandaag echt mooi blijven. Max is op schoolreis naar Schiermonnikoog. En met goed weer zijn ze pas om 21.15 ofzo weer thuis. :smiley: Het lijkt wel of dat het leukste is van de hele reis hahaha

Het is hier vandaag weer ontzettend warm net zoals gisteren…normaal gesproken vind ik het heerlijk maar nu ik zwanger ben, mag het wel een tikkeltje minder :wink:



Maar aan de andere kant hoop ik dat het weer zo mooi blijft, we gaan volgende week woensdag op vakantie en blijven in NL.

Het is erg benauwd, met regen…

Het is hier stikbenauwd en loeiheet. Word er bloedchagrijnig van eigenlijk. Kan geen kant op, van elke stap raak je zwaar buiten adem, een je zweet je kleren uit. Alles is teveel, te warm, te benauwd, Lynn raakt er jengelig door.

bij ons erg warm en benauwd(limburg)

het onweerd en regen

met bakken uit de lucht