Hoe is het weer deel 2

Morgen overdag is er geregeld zon, in de middag komt er geleidelijk meer bewolking. Aan het einde van de middag kan er in het zuidwesten van het land al een enkele onweersbui ontstaan. In de avond trekt een gebied met stevige onweersbuien van het zuidwesten uit over het land. Hierbij zijn dan ook hagel en zware windstoten van 80-100 km/uur mogelijk, bovendien kan er in korte tijd veel neerslag vallen. De middagtemperatuur ligt rond 25 graden.



valt dus overdag mee als het goed is!!!





hier is milan vandaag op schoolreisje naar de dierentuin in Emmen! ze hebben echt topweer!

Inderdaad, het word steeds beter. Ariel, ze gaan naar het Plaswijckpark in Rotterdam. Klavertje4 jou jongens treffen het!

Het regent hier helaas :cry:

hier nog geen regen

maar ze heben het erover over noodweer

eerst zien dan geloven

Nou het komt hier met bakken naar beneden en het lijkt wel nacht. Ik had helemaal niet in de gaten dat het zo donker buiten was, was zo druk op de pc bezig, onze katten liepen nog buiten!! :?



Gelukkig waren ze niet ver weg, nu zijn ze lekker veilig binnen :slight_smile:

Het is hier nog steeds droog.



Vandaag was het eigenlijk minder warm dan ik had verwacht. Maar wel leuk gespeeld met mijn kinderen en mijn 2 neefjes. Zo schattig om te zien hoe die 4 met elkaar omgaan. En dat terwijl mijn oudste 11 is en de oudste van mijn zusje 3.

Heb gehoord dat er vanmiddag weer een lokale onweersbui kan komen :?

Jup, de helft van de provincies geldt weer code geel voor (gevaarlijk weer). Hier gelukkig niet meer (gister nog wel!)



http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/overzicht_waarschuwingen.html

Regen :thumbdown:

@ariel wrote:

Regen :thumbdown:


Hier ook :? nog geen moment droog geweest :thumbdown:

er is een oude spreuk… hoe die luidt weet ik niet. Onbestemd weer op de langste dag… zes weken lang onbestemd weer! oid!



Dus… geen prettig vooruitzicht!

regen langdurig

Hier is hier echt flutweer, regen…regen en regen :shock:

regen

heul veul hemelwater de hele dag al.

het onweerd met behoorlijke harde donders en bliksems te zien

heel veel regen

zon!

En toen ging de zon schijnen, na een dag vol regen. Had het liever andersom gehad :wink: .

Had 't ook liever andersom! Nu strakblauwe lucht met zon en minder wind, terwijl 't heel de dag gewoon vies was buiten, alleen maar regen.

Nu hopen dat dit een voorbode is voor morgen/komende dagen??



Zou 't nog ‘echt’ zomer worden dit jaar? :pray:

Hier de hele dag regen gehad maar tegen 20.00 uur begon de zon te schijnen, heel erg weird :shock: