Hier ging net twee keer de bel.

ja maar die kloppen altijd even op de ramen :wink:

@Suuus wrote:

@schoen wrote:
Nee en ik heb het licht in de wc maar aangedaan :lol: :lol:

Weten ze zeker dat er iemand is nu.

Maar ik ga zo op bed denk ik.

Ben moe.

Thije was weer lekker bezig geweest afgelopen nacht :thumbdown:

En als ik Erik zijn sms zo lees neem ik niet aan dat hij de puf heeft om eruit te gaan vanacht :lol:




Goed gedaan! Slaap lekker! Was wss een buur met een pakje of zo.






schoen.

Het is vandaag BURENDAG.

van de site: Duizenden buurtplannen uit heel Nederland zijn al op de kaart gezet. Dus ben je benieuwd wat er in jouw buurt gebeurt? Ga dan even kijken! Of doe meteen mee - en misschien krijgen jullie 20 september wel bijzonder bezoekā€¦



kan dat het niet zijn ofzo??

Onze voordeur, kan ik zien via het slaapkamerraam, dus ik kan altijd even kijken wie er voor de deur staat.



Wat ik wel erg vervelend vind is dat ze soms ƂĀ“s-nachts op de intercom bel drukken, als ze van het stappen naar huis lopen ofzo.

Ik heb dus al een aantal keer stijf rechtop in bed gezeten van de schrik.



Het kan inderdaad misschien wel een buur zijn geweest, die een pakje bestemd voor jullie heeft aangenomen, en wou afgeven.

Maar, dan bellen ze morgen wel gewoon nog een keer aan.



Maar ik zou mij er verder niet druk om maken, je hebt het wc licht aangedaan, dus ze weten dat er iemand thuis is, lekker naar bedje toe.

Welterusten!

Moet je niet de deuren op de knip/schuif/extra slot doen anders kan hubbie er vannacht niet in :lol: :wink: !

Na het zien van ā€œthe Strangersā€ doe ik zo laat niet meer open. :shifty:



Ik heb een kijkgaatje en dat is ideaal hoor. Ik kijk altijd even voordat ik de deur open doe. :thumbup:

heb je wat kunnnen slapen? ik had de deur ook niet meer open gedaani[op dat tijdstip :naughty:

Ik zou ook niet open doen. Gelukkig hebben vanuit de woonkamer zicht op de voordeur, zit ern een raam ind e voordeur en anders loop ik de schuur in en gluur zo wie er voor de deur staat. Maar zomaar opendoen doe ik niet sinds we hier wonen.



Ben benieuwd of je er nog achter komt wie het was.

@enidan23 wrote:

heb ik een deja vu? dit topic heb ik al eens gelezenā€¦een tijd geledenā€¦ zelfs de reacties komen me bekend voorā€¦



volgens mij wordt ik gek ofzo :roll:


Ik keek ook eerst even naar de datum bovenaan want er is hier ooit nog eens dezelfde vraag gesteld geweest, dat klopt! :thumbup:



Wij hebben hier een kijkgaatje in de deur dus ik zou eerst kunnen loeren wie er aanbelt! :wink:

@Madre wrote:

Na het zien van ā€œthe Strangersā€ doe ik zo laat niet meer open. :shifty:



Ik heb een kijkgaatje en dat is ideaal hoor. Ik kijk altijd even voordat ik de deur open doe. :thumbup:




Oh, dat ken ik. Wij hebben een ruitje in de deur, is ideaal

Nou die film heb ik ook gezien. Brrrr ik doe ook niet snel open zolaat of ik moet er zeker van zijn dat ik die persoon ken, dan wel. Wij hebben ook zoā€™n kijkgaatje

:naughty: zo laat doe ik niet meer open hoor!!

heb in het huis dat we nu wonen zelfs een systeempje om de bel af te leggen :oops: :lol: :lol: :mrgreen:

zeer handig toen ik zwanger was en moest plat liggen en hubbie niet thuis was!

vrienden moesten maar langs achter komen en dat wisten ze :smiley:

Ik heb heerlijk geslapen :zzz: :zzz:

Het was dus buren dag gisteren :think: whahaah misschien was het dat idd wel Lydia :mrgreen:



Wie weet kom ik er nog achter wie het was :lol:

Ik heb ook wel eens gehad dat er vreemde figuren aanbelden 's avonds laat en toen heeft mijn omgeving me geadviseerd om altijd eerst de achterdeur op slot te doen alvorens de voordeur open te doen. Ze kunnen je dan afleiden aan de voordeur, maar niet ondertussen onverwacht via de achterdeur binnenkomenā€¦



Groetjes,



Viratine

Als ik alleen thuis ben, heb ik 's avonds altijd de achterdeur op slot :mrgreen:

Hoeft hier trouwens niet, tenzij Spiderman op het balkon opduikt 8)

Overigens was bij ons de bel/inbraakactie om 11.30 overdag. Tijdstip zegt helaas ook niet alles!

Zo, lekker brutaal zeg :shock:

@schoen wrote:

@lydia wrote:
als straks nou weer de bel gaat, wat doe je dan? Heb je geen brievenbus in de deur zitten?






heeeeeeeeey daar had ik nog niet aan gedacht.

Daar kan ik wel even door heen fluisteren. Zie dan niet wat,maar kan wel wat horen natuurlijk :mrgreen:

Dus bij een volgende bel zeg ik hallooooooooooooooooooo door het brievenbus gat :lol:




Dat heb ik dus laatst ook een keer gedaanā€¦ Werd er ook om 22.30 aangebeldā€¦ Moesten ze bij de buren zijnā€¦ stom mens en dan geen sorry zeggenā€¦ :evil:

Ik dacht ook dat een bestaand topic naar boven was gehaald.



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=49611&postdays=0&postorder=asc&highlight=aanbellen&start=0

Ik heb niet alles gelezen maar ik had gewoon de deur open gemaaktā€¦

Ben ik dan zo naief ofā€¦?

Het is al laat (ik weet hehe) dus lees zo de rest wel ff :slight_smile:

Ik zou ook niet open doen!

Nu woon ik in een stad dus als het donker is kunnen ze het lekker vergeten :wink:

De buren kloppen zachtjes op het raam (mar ook alleen als het echt nodig is)

Ik ben deze week 2x 's avonds alleen :?

Vanavond moet mijn man lesgeven en later deze week gaat hij met zijn werk uit eten.

Als iemand mij moet hebben komen ze overdag maar terug of anders bellen ze maar even met hun mobieltje.