Hier ging net twee keer de bel.

@Karin2 wrote:

Maar ik zou ook aan de andere kant van de deur kunnen gaan staan en vragen wie daar is.







Maar zijn het mensen die graag naar binnen willen voor ik weet niet wat dan drukken ze me zo de gang in als ik de deur iets open doe :lol:

He bah, probeer nog eens te bellen naar je man!



Bij ons hebben ze ook eens aangebeld. Toen ik niet opendeed, stonden ze een paar minuten later met een koevoet de deur open te maken, omdat ze dachten dat ik dus niet thuis was. Dat waren dus inbrekers. Niet om je bang te maken, maar ik zou dus sowieso wel even laten merken dat je thuis bent.

ohhhhhh getver zeg!

:? :? :?

Zal ik de muziek even hard aanzetten?

heb ik een deja vu? dit topic heb ik al eens gelezen…een tijd geleden… zelfs de reacties komen me bekend voor…



volgens mij wordt ik gek ofzo :roll:

@Suuus wrote:

He bah, probeer nog eens te bellen naar je man!



Bij ons hebben ze ook eens aangebeld. Toen ik niet opendeed, stonden ze een paar minuten later met een koevoet de deur open te maken, omdat ze dachten dat ik dus niet thuis was. Dat waren dus inbrekers. Niet om je bang te maken, maar ik zou dus sowieso wel even laten merken dat je thuis bent.




en wat heb je toen gedaan???

Heel veel kabaal maken???

hhmm wat naar joh!

Ben ook erg benieuwd… :frowning: Maar had denk ik ook niet meer opengedaan.

In mijn oude woning in zandvoort kon ik gewoon “door” de deur heen praten zeg maar. Mijn man werkte ook vaak tot 23:00 en dan bleef ik (student toen) nog gezellig op, maar vroeg als hij aanbelde voordat ik open deed altijd standaard: " wie is daar? " (tot hilariteit van mijn man, die er elke keer weer om moest lachen).



Nu kan ik de voordeur gewoon zien door het raam, dus bij mij zal er niemand met nare bedoelingen aankloppen.

OE bah, ik word altijd zo bang van dit soort dingen, ook omdat ik “alleen” (met 2 kinderen en 20 gluurburen) ben. Dus hier gaat in 't donker de deur nooit open tenzij ik zeker weet wie het is!

En mn mobiel is nooit ver weg, dus 112 is snel gebelt (en mn moeder, de buren en weet ik veel wie :stuck_out_tongue: ).



Brrrrr!

Check ff of mijn deuren en ramen goed dicht zitten :shifty:

En dan woon ik ook wel in een Drents durpie…ga toch ff checken! :wink:

Erik smsde net dat hij het prima naar z@n zin had. Hoefde niet op hem te wachten want het werd laat.

@enidan23 wrote:

heb ik een deja vu? dit topic heb ik al eens gelezen…een tijd geleden… zelfs de reacties komen me bekend voor…

volgens mij wordt ik gek ofzo :roll:




Kan me niet herinneren geloof ik :think: :think:

Misschien heb ik toen wel stoer geantwoord dat ik gewoon open zou doen :lol: :lol: :lol: :lol:

Maar ook dezelfde vraag hier in de huiskamer?

@Marite wrote:

Check ff of mijn deuren en ramen goed dicht zitten :shifty:


achterdeur heb ik net ook maar dicht gedraaid idd.

@schoen wrote:

Erik smsde net dat hij het prima naar z@n zin had. Hoefde niet op hem te wachten want het werd laat.




mooi!!

@schoen wrote:

@Suuus wrote:
He bah, probeer nog eens te bellen naar je man!



Bij ons hebben ze ook eens aangebeld. Toen ik niet opendeed, stonden ze een paar minuten later met een koevoet de deur open te maken, omdat ze dachten dat ik dus niet thuis was. Dat waren dus inbrekers. Niet om je bang te maken, maar ik zou dus sowieso wel even laten merken dat je thuis bent.




en wat heb je toen gedaan???

Heel veel kabaal maken???




Nou dat geloof je nooit…Ik ben naar de voordeur gelopen en vroeg aan die twee mannen: ‘Wat bent u aan het doen?’ Ja, ik zei u tegen ze :roll: :wall: .

Ze gingen er toen met hun koevoet vandoor. Even later bleek dat ze bij de buren wel waren binnen geweest en 5000 euro hadden meegenomen :cry: en een kussensloop :slight_smile: .

@lydia wrote:

@schoen wrote:
Erik smsde net dat hij het prima naar z@n zin had. Hoefde niet op hem te wachten want het werd laat.




mooi!!




Leuk werk heeft ie :slight_smile:

wat een heldin zeg! :clap: :clap: :clap:

Tja op zo`n moment moet je wat he?

En met U aanspreken :lol: :lol:

Er staat mij ook wel iets van bij dat er ooit ook iemand was met een soortgelijke vraag…

@schoen wrote:

wat een heldin zeg! :clap: :clap: :clap:

Tja op zo`n moment moet je wat he?

En met U aanspreken :lol: :lol:




:mrgreen: Sja, blijkbaar weet je toch nooit hoe je gaat reageren. Ik had dat van te voren niet zo voorspeld denk ik :mrgreen:

@Suuus wrote:

@lydia wrote:
@schoen wrote:
Erik smsde net dat hij het prima naar z@n zin had. Hoefde niet op hem te wachten want het werd laat.




mooi!!




Leuk werk heeft ie :slight_smile:






:lol: :lol: :lol:

Maarree, de bel is niet meer gegaan??

Nee en ik heb het licht in de wc maar aangedaan :lol: :lol:

Weten ze zeker dat er iemand is nu.

Maar ik ga zo op bed denk ik.

Ben moe.

Thije was weer lekker bezig geweest afgelopen nacht :thumbdown:

En als ik Erik zijn sms zo lees neem ik niet aan dat hij de puf heeft om eruit te gaan vanacht :lol:

@schoen wrote:

Nee en ik heb het licht in de wc maar aangedaan :lol: :lol:

Weten ze zeker dat er iemand is nu.

Maar ik ga zo op bed denk ik.

Ben moe.

Thije was weer lekker bezig geweest afgelopen nacht :thumbdown:

En als ik Erik zijn sms zo lees neem ik niet aan dat hij de puf heeft om eruit te gaan vanacht :lol:




Goed gedaan! Slaap lekker! Was wss een buur met een pakje of zo.