Hier ging net twee keer de bel.

Net de bel om 22.00 en nu net weer om 22.15 :think: :think: :think:

Ben alleen thuis en vind dit dus niet echt grappig :? :?

Bekenden bellen niet zo laat nog aan en zo wel dan bellen ze met de mobiel van hallo sta aan de deur.

Buren enz kloppen op de ramen,omdat de kinderen anders wakker worden.

Geen idee wie dit dan wel eens.Belletje trekken doen ze toch niet op dit tijdstip?

Aan ene kant ook wel nieuwsgierig,maar aan de andere kant :think:

Doen jullie op dit tijdstip gewoon de deur open??

niet opendoen… laat ze maar lekker terugkomen… :hand:

je hebt niet open gedaan dus?



Als hier de bel gaat dan ren ik naar boven, doe het raam open, kijk naar buiten en dan zie ik wie er staat. Pas dan doe ik open (of gooi een sleutel naar beneden ofzo)

@lydia wrote:

je hebt niet open gedaan dus?



Als hier de bel gaat dan ren ik naar boven, doe het raam open, kijk naar buiten en dan zie ik wie er staat. Pas dan doe ik open (of gooi een sleutel naar beneden ofzo)




Tja maar daar boven slaapt Yara :lol: :lol: :lol:



en nee heb niet open gedaan.

Nee ik zou niet zonder meer de deur opendoen. Kon je ook niet zien wie er aan de deur was?

@Marieke_5000 wrote:

Nee ik zou niet zonder meer de deur opendoen. Kon je ook niet zien wie er aan de deur was?




Nee kan alleen van boven af zien,maar daar slaapt Yara.

Kan wel ineens het gordijn lostrekken in de huiskamer,maar dan zie ik niet veel en diegene ziet mij wel in vol ornaat :lol: :lol: :lol:

Nee dan doe ik niet open.

als straks nou weer de bel gaat, wat doe je dan? Heb je geen brievenbus in de deur zitten?

Nee niet opendoen!

Ik zou zeker niet opendoen. Ik ben een schijterd misschien, maar better be safe than sorry

@lydia wrote:

je hebt niet open gedaan dus?



Als hier de bel gaat dan ren ik naar boven, doe het raam open, kijk naar buiten en dan zie ik wie er staat. Pas dan doe ik open (of gooi een sleutel naar beneden ofzo)




Ja hier net zo…je weet maar nooit met die gekken die er tegenwoordig rondlopen :thumbdown:

Inderdaad kun je dan niet door de brievenbus loeren?

@lydia wrote:

als straks nou weer de bel gaat, wat doe je dan? Heb je geen brievenbus in de deur zitten?






heeeeeeeeey daar had ik nog niet aan gedacht.

Daar kan ik wel even door heen fluisteren. Zie dan niet wat,maar kan wel wat horen natuurlijk :mrgreen:

Dus bij een volgende bel zeg ik hallooooooooooooooooooo door het brievenbus gat :lol:

Niet open doen hoor. Ik doe zowiezo niet meer open na 20.30 uur als het al donker is. Als het belangrijk is komen ze op een ander tijdstip wel terug.

Nou lekker tijdstip! Ik zou denk ik wel open doen maar ik woon ook in een rustig drents durpie. Maar ik zou ook aan de andere kant van de deur kunnen gaan staan en vragen wie daar is.

Ben nu wel benieuwd wie er nu gaat belletje trekken bij jou Ing!

@schoen wrote:

@lydia wrote:
als straks nou weer de bel gaat, wat doe je dan? Heb je geen brievenbus in de deur zitten?






heeeeeeeeey daar had ik nog niet aan gedacht.

Daar kan ik wel even door heen fluisteren. Zie dan niet wat,maar kan wel wat horen natuurlijk :mrgreen:

Dus bij een volgende bel zeg ik hallooooooooooooooooooo door het brievenbus gat :lol:




Zelfs dat zou ik niet doen!

nou ja klinkt misschien stom maar als ik alleen thuis ben, dan is mijn man dus ergens anders :wink:



En ik zie nogal snel gevaren (dreigingen, ongelukken, hartproblemen) dus ik zou me afvragen of er niet iets ergs gebeurd is.



Vorig jaar heeft hier midden in de nacht de politie aan de deur gestaan omdat de vader van onze buurman verongelukt was, maar de buurman was verhuisd zonder adres achter te laten. Vandaar dat ik er aan denk… :oops:

Ik zou wel even laten merken dat je thuis bent, maar niet open doen hoor!

@lydia wrote:

nou ja klinkt misschien stom maar als ik alleen thuis ben, dan is mijn man dus ergens anders :wink:

En ik zie nogal snel gevaren (dreigingen, ongelukken, hartproblemen) dus ik zou me afvragen of er niet iets ergs gebeurd is.



Oeps bedenk me ook ineens dat Erik ook niet op z`n mobiel reageert,maar dat doet hij wel vaker niet hoor :wink: :wink:

Erik is weg voor z`n werk met de auto met nog 4 anderen. :think: :think:

Mijn pa en ma zijn op vakantie :think: :think: