Ik zal ook niet open doen … je hoord de laatste tijd veel over overvallen thuis
bah bah…
Ik ben ook geen held in dat soort dingen…
Ik doe ook niet open. Wij wonen 3 hoog met een intercomsysteem dus ik kan altijd ff roepen. Als ze al voor de deur staan kan ik ze zien door het raam en als ik het niet vetrouw dan schreeuw ik eerst wel met de deur dicht. Hier kom je echt niet zomaar binnen hoor. Wat zouden ze willen er valt toch niets te halen. €5000 contant in huis… nee echt niet. Als ik het al had dan niet contant in huis.
Ik zou even gaan kijken met de Rottweiler aan mijn zij wij hebben raampjes naast de deur dus dan kan je wel zien of er echt iemand staat. Hier gaat namelijk de bel ook heel vaak (en dan laten de honden sowieso ook even weten dat zij hier ook wonen :mrgreen: ) maar dan komt het doordat de draadloze bel die we hebben blijft hangen of zo :roll:
Ik doe echt niet open als ik alleen thuis ben 's avonds, hoor!
Toen ik mn bernersennen nog leefde had ik er geen problemen mee, ten eerste sloeg hij wel aan aan als de deurbel ging en als ik de deur open maakte stond hij naast me (schrikt wel af een 70 cm hoge en 55 kg wegende hond hihi). Scheelt wel dat hij enorm beschermend was naar mij toe en hij mij al eerder tegen een zeer eng figuur beschermd heeft dus ik alle vertrouwen in hem had.
Maar nu hij er helaas niet meer is gaan alle deuren op slot en doe ik ook niet meer open 's avonds laat voor een onbekende. :naughty:
Heb je Boyd niet meer???