Het tweede kwartaal 2007 stoppers deel 1

Tamara, ik ken het gevoel. Zeker testen morgenvroeg als je dat gerust kan stellen. Ik hoop dat het raak mag zijn.

Sterre, hopelijk komt ij jou snel de :twisted: :twisted: , dan kunnen jullie ook aan het klussen.

Even eten, spruiten, varkensvlees en gebakken aardappels, de kippensoep heb ik al op en toetje zal wel vla worden.

Ben blij dat jullie snappen hoe ik me voel, dan voel ik me niet zo raar!

Heb vanmiddag echt even zitten huilen, door de zenuwen.

Vind het fijn dat jullie zo mee leven, is toch fijn dat je je frustratie even kwijt kan. heb vanmiddag mijn ding toch nog op kunnen pakken. Heb mijn huis opgeruimd en wat plantjes verpot, dus mijn gedachten aan de kant kunnen zetten.

Ik had al een verpaking met twee testen in huis liggen, dus kan ik er morgen een van gebruiken.

Is het dan eindelijk zover je laatste pil! :dance:

Nou, hopen dat je cyclus snel op gang komt!

Ik ga even eten en laat het zeker weten als ik wat meer weet!! Fijne avond. weet niet of ik me vandaag nog meld, ga zo boodschappen doen en dan denk ik mijn bed in!

he tamara ik hoor bij de 1e kwartaalstoppers, ik hoop zo voor je dat het meteen raak is!!!

sterre; spannend hoor laatste pil! apart is dat he! zo spannend ook! Jij ook veel succes!!

Goedemorgen Dames,

Even snel een berichtje voor ik naar mijn werk ga.

Ik heb net getest en deze was negatief.

Vind het wel jammer, maar niet heel erg. We waren toch nog niet voor de eerste echte ronde bezig. Ik ga mijn gedachten nu even aan de kant zetten en mijn ongesteldheid afwachten. Denk dat deze een deze dagen zich wel laat zien.

Ik meld me vandaag niet meer, moet werken en ga vanavond uit eten. Dus misschien tot morgen. Fijne zaterdag!!

Tamara, nu heb je wel zekerheid, jammer dat hij niet positief was. Hopelijk komen de :twisted: :twisted: nu snel. Werk ze en smakelijk eten voor vanavond.

Zo weer een rustige nacht gehad, Bas melde zich pa om 7.30 uur en dat is kei goed dus. Zo even nog het lijstje aanpassen.

Ahh toch wel jammer he Tamara…wel jammer dat je cyclus dan niet zo regelmatig is.

Hoe regelmatig mijn cyclus is weet ik niet, ik heb het idee van best wel regelmatig, 28 dagen gewoon, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er vroeger nooit zo mee bezig was. De tijd zal het leren!

Nou Moniek, 7.30, dat is toch wel een hele mooie tijd om op te staan!

Goedemorgen,

Ook nu weer even een snel berichtje voor ik ga werken.

Nog steeds geen :twisted: te zien, hoop dat ze zich snel gaan laten zien.

Sterre: Ik hoop dat jou cyclus regelmatig is hoor!! Ik vind dit heel lastig, dacht ook echt dat ik een cyclus van 28 dagen had. Twee jaar geleden ruim een half jaar gestopt met de pil en toen werd ik steeds netjes op de 28 ste dag ongesteld en nu niet. Misschien komt het nog. Moet zeggen heb vorige maand wel teunisbloemolie geslikt, maar ben er net voor ik ongesteld moest worden mee gestopt, omdat het schadelijk kan zijn voor een ongeboren kind. Misschien moet het nu weer beetje op gang komen.

Nou nog een fijne zondag en meld me morgen weer!

Vanmorgen was het oude tijd 6.30 uur dat we wakker werden van een klein mannetje, gelukkig konden we tot 8.15 uur nieuwe tijd blijven liggen.

Het is prachtig weer nu buiten. Vanmiddag misschie even lekker gaan shoppen in Uden. Deze ochtend komen ze eerst geiten halen, want de wei zit veels te vol door alle kleintjes die geboren zijn.

Goedemorgen!

Ik ben altijd een beetje van slag als het zomertijd of wintertijd wordt, maar dat zal voor kleine kinderen ook wel zijn moniek? Bas heeft nog wel om de zoveel uur de fles zeker? Ik herinner me (van lang lang geleden) dat het dan even vogelen was met de tijden. Hoewel bij mijn oudste het niet veel uitmaakte, dat was zo’n slaapkop, die moest ik altijd wakker maken voor de fles in het begin.

Tamara, vervelend dat je nou nog niet ongesteld bent geworden…zou je niet morgen nog een keer testen dan? Je weet maar nooit…

Hier ook stralend weer, we gaan straks een stukje fietsen.

Oja, gisteren de spijkerbroek weer teruggebracht, het maatje kleiner was veel te klein! Ik had geen zin om weer wat anders te gaan passen wie weet komt dat van de week nog een keer.

Prettige dag!

Jammer dat de broek te kort was :frowning: . Hopelijk de volgende wel beter past.

Bas is de eerste maand met bv heel gemakkelijk geweest de gehele dag door elke 4 uur kwam hij. Helaas na 4 weken over moeten gaan op kolven en een fles kv en toen begonnen de onreglmatigheid. Pas met ruim 4 maanden is er weer een beetje orde gekomen, doordat ik ben gaan bijvoeden met een fruit of groentenhapje. Nu zijn zijn tijden redelijk vast, met wat half uurtjes speling. Verwacht nu geen prolemen dat de tijd een uur vooruit is gegaan.

Hoe was jullie dag? Wij zijn lekker even wezen shoppen en een leuke pyama voor Bas gekocht verder niks, maar zochten ook niks, gewoon gezellig even met zijn drieen weg.

ik heb dat ook altijd, dat ik beetje van slag ben door de verandering van de tijd. Vanmorgen moest ik er nieuwe tijd om kwart voor 7 uit, maar ben natuurlijk nog gewend dat het kwart voor 6 was, was voor mijn gevoel erg vroeg. Zo vroeg en dat op zondag. Ben na een dag of twee er wel weer aan gewend.

Ik moest vanmorgen werken, maar het was een hele rustige dag met maar vier bewoners en een stagiarre. Het was zo’n lekker weer, dat we allemaal wel zin hadden om naar buiten te gaan. Lekker gewandelt en onderweg geluncht bij het pannenkoekenhuis. We hebben lekker buiten in het zonnetje gezeten, was wel lekker.

Heb eigenlijk wel zin om vanavond iets met mijn vriend te gaan doen. Fietsen of wandelen ofzo. Komt door het weer, dan heb ik altijd zin om de hort op te gaan. Gezellig met zijn tweetjes. Eerst even eten en dan zien we wel.

Jammer, dat de broek tekort was. ik moet nodig ook weer eens nieuwe broeken voor mijn werk scoren. Heb er al niet zo vaak zin in. Broek uit, aan, uit en weer aan. Ach komt vanzelf wel.

Ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt. Als ik deze cyclus weer 37 dagen ben, dan zou ik dus vrijdag ongesteld worden. Mocht het na het weekend, volgend weekend dan er nog niet zijn, dan gooi ik er weer een test tegenaan. Ik wil mezelf niet weer gek maken en zo ben ik het rustigst. Mijn hoofd is na het testen weer lekker leeg en dat vind ik wel prettig, wil mezelf dus niet weer dingen in mijn hoofd halen, snappie??

Nou, eigenlijk heb ik meer niet te vertellen, dus ga er een eind aan breien. Meld me morgen pas weer, dus wens jullie fijne avond.

Hallo, nou, het was erg lekker weer vandaag, wel harde wind! We hebben een leuk rondje gefietst, terug door de stad, toch zo’n 15 km. Wel af en toe gestopt tussendoor, al was het maar om te bedenken welke kant we verder op wilden :oops:

De broek was niet te kort, maar te strak… :roll:

Oh, wat heb ik me daar een dikke buik, zoiezo savonds al dikker dan anders, maar ik ben de laatste tijd weer zo aan het snoepen…dat zie je meteen geloof ik. Nee, het komt vast omdat ik ongesteld moet worden :mrgreen:

De kinderen waren bij hun vader dit weekend, maar met etenstijd waren ze weer thuis. Ik vind het altijd erg lekker als ze allebei weer thuis zijn, en dan zoals nu gedouched, kleren in de was, koffer opgeruimd. Mijn zoontje pakt bijna altijd zelf z’n pyama en kleren uit de kast en net zei hij dat ie z’n lievelingspyama had gepakt. Dat was dus de onderste van de stapel, hoog water en te korte mouwen. En dan had ie ook nog z’n bovenstuk in de broek gestopt, zeeeer charmant, hahaha!

Tijd voor een nieuwe lievelings pyama, wie weet kunnen we er een vinden van ‘Cars’ want dat vinden we het leukst op het moment!

Zometeen gaan we ‘The devil wears Prada’ kijken! Dat was mijn keuze, gister keken we ‘Pirats of the Caribean 2’ Maar die heb ik dus vanmorgen af gekeken, want al voor tienen sliep ik! Wel erg leuk! Kijk al uit naar deel 3.

Nou, fijne avond maar weer, doei!

Goedemorgen,

Wat een heerlijk weertje is het weer!! Hopen dat het voorlopig zo blijft, of naja van mij mag het wel zo blijven tot na de zomer. Ik wordt altijd zo vrolijk van dit weer en barts van de energie!! Ik heb vanmorgen lekker gegeten op het balkon, echt een lekker warm zonnetje!

Ik ken het sterre, dat snoepen als je ongesteld moet gaan worden. Ik krijg dan altijd zo’n trek in snoep, als het in de kast ligt, wordt ik gewoon geroepen :? Gelukkig hebben we bijna nooit iets in huis, omdat ik gewoolijk niet zo’n snoeper ben. we halen meestal alleen een zak chips ofzo mee voor in het weekend.

Goeie film is dat hé de ‘Pirats of the Caribean 2’. Normaal ben ik niet zo gek op dat soort films, maar die vond ik echt heel erg goed. Ik kom op het moment niet zo toe aan films kijken! Ik heb nog het eerste deel van McLeod’s Daughters liggen, daar zitten vier dvd’s in. Ik heb er pas een gekeken en hij ligt er al zo’n maandje. Mijn vriend heeft meestal niet zo’n zin om mee te kijken en dan heb ik geen zin om alleen op de slaapkamer te gaan. Als ik ga kijken is het wel zo verslavend! vind het echt een leuek serie.

Heb eigenlijk niet zo heel veel te vertellen. ga zo mijn huis op kant brengen, krijg straks iemand van de woningbouw op bezoek. Heb me huur opgezegd, kan echt niet wachten tot het Juli is. Nou fijne dag en misschien meld ik me vanmiddag nog even. Toedeloe

Ik heb eigenlijk geen nieuws :mrgreen:

Het is geweldig weer en ik zit binnen te werken :evil: , ben net wel even een kwartier buiten wezen wandelen.

Hallo, hoe is het Tamara, al :evil: :evil: gezien?

Ik zit er hier ook op te wachten morgen zal het wel komen, ik ben vandaag moe en snel geirriteerd en heb ook nog eens nergens zin in, bleeeeeh. Hier niet zoveel energie door het mooie weer dus :?

Eigenlijk weinig beleefd vandaag, oja, behalve dat ik met m’n zoontje naar de dokter ben geweest, hij heeft hem doorverwezen naar de uroloog, omdat z’n voorhuidje te nauw is. Ik weet dat al z’n hele leven, maar eerst zei de CB arts dat dat vanzelf wel goed zou komen, maar dat zit er nu niet meer in dacht de huisarts. Hij beseft zich niet wat er aan de hand is, omdat ie natuurlijk niet weet wat de bedoeling is van dat voorhuidje :roll: :oops: Hij heeft er verder geen last van, maar die dag gaat een keer komen. Ik ben benieuwd of de uroloog meteen actie wil ondernemen of dat ie het daar nog te vroeg voor vind.

Hij zit nu weer Tita Tovenaar te kijken, ik vind er niet veel aan, maar hij vind het geweldig, ‘een gewone meneer die tovenaar is!’

M’n dochter maakt een kijkdoos met figuurtjes van ‘The Wizz’ daar gaan we in mei naar toe, een moeder en dochter uitje!

Doei :-*

Even snel een berichtje vanaf mijn werk. Heb echt een heerlijk dienst gehad en ben nu aan het wachten tot de nachtdienst zich meld. Er was een bewoner jarig, dus feestje gehad. Extra moeilijk voor mij, want ben aan de lijn of nou ja aan de lijn, gewoon niet snoepen en dan komt er van alles langs verse taart, nootjes, chips, enz :drool: Ach ja heb geen taart genomen, maar wel klein beetje geproefd, ben toch trots op mezelf :smiley:

Wat vervelend voor je zoontje Sterre!! Nu is het inderdaad niet zo’n probleem, maar als hij ouder wordt denk ik wel. Ik hoop dat ze er wat aan gaan doen.

Volgens mij hebben de :twisted: zich laten zien. Bij het naar het toilet gaan had ik een rozige afscheiding, heb ik normaal nooit, maar denk dat het eraan komt. Wel een opluchting :dance:, hoor! Had het leuk gevonden om zwanger te zijn, maar onze tijd komt vast nog wel! Nu ben ik een beetje regelmatig en kan ik op naar de volgende ronde!

Nou heb eigenlijk niks meer te vertellen! Weltrusten en tot morgen :-*

Nou de :twisted: hebben helemaal door gezet. ben ik eigenlijk wel heel blij om, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Nu wordt het alleen begin mei dat we voor het eggie gaan. Ach maakt niet uit, heb geen haast, al lijkt het me wel helemaal geweldig als het gelijk raak zal zijn!

Wanneer gingen jullie ook alweer voor het eggie. Dacht Moniek ook in mei en sterre nadat ze natuurlijk ongesteld is geweest, klopt dat??

Wat is het toch weer een heerlijk weer! Ik heb vanmorgen weer lekker buiten gezetten. Ga zo even de was doen en dan even langs de ikea! Ik heb pas twee tuinstoelen erbij gekocht voor in het nieuwe huis, maar ze hadden de kussens niet meer en nu wel. Rij ik er even langs voor ik aan het werk ga.

Tja en verder heb ik niet zoveel bijzonders meer te vertellen, dus ga er een eind aan breien! Fijne dag! :-*

Sterre, vervelend voor je zoontje, ben benieuwd wat de uroloog te melden heeft.

Leuk een moeder, dochter uitje en dan ook nog naar de wiz, schijnt heel leuk te zijn.

Tamara, jammer van de ongi, maar nu heb je wel zekerheid. Ik twijfel om na deze strip geen nieuwe meer te nemen, maar voor het eggie gaan we pas begin mei.

Flink druk gehad met het werk en nu even snel reageren, want nu kan het even op het werk. Eigenlijk heb ik geen nieuws :eh:

Moet zeggen dat ik er best blij mee was dat ik ongesteld werd!! Ik was er eigenlijk zeker van dat ik niet zwaner was, eigenlijk geen klachten meer, alleen last van mijn buik. Ik heb nu een cyclus van 33 dag dat valt nog best wel mee, beter dan 37 dagen.

Hoeveel pillen moet je nog op deze strip, moniek?? Waarom twijfel je of na deze strip stopt met de pil?? Je lichaam kan dan al wel vast ontpillen en je weet een beetj wat je cyclus is. Wij doen het nog een maandje met condoom en dan ook echt met condoom. Vorige maand de eerste paar dagen van de maand zonder en dan met, dan weet je helemaal niet wat je kan verwachten.

Ik heb ook niks meer te vertellen. Sterre zijn de :twisted: er al?

Tamara, ik heb nog drie pillen in de strip. Wij houden allebei niet van vrijen met condoom en ben dus bang dat we in een onbewust moment toch het doen en dan zul je zien, raak!. Wij hebben bewust gekozen voor mei om dan voor het eggie te gaan, omdat we een kerstkindje liever niet willen. ken mensen die dan jarig zijn en dat absoluut niet leuk vinden. Maar als ik pas na 11 maanden aantel dan kan het nog een kerstkindje worden, ja dan is dat zo. Maar nu hebben we nog de keus om even een maandje langer te wachten.