Het tweede kwartaal 2007 stoppers deel 1

Zo nog even snel een berichtje voor ik mijn bed in duik!

heb echt heerlijk gewerkt, mijn gedachten even aan de kant gezet.

Wonderbaarlijk, maar vanavond lukte dat me eindelijk.

Zie en voel nog steeds niks van een aankomende ongesteldheid, dus zie het wel.



Sterre: Wat goed dat je geslaagd ben ik de stad. ik ken het maar al te goed, het niet slagen voor schoenen. Ben pas in Vianen, nieuwegein en Utrecht geweest, maar ik vond toch niks en opeens toen ik dacht ga nog maar eens in Vianen kijken vond ik hele leuke laarzen, al waren ze wel wat duurder, dan ik in me hoofd had.



Welkom: Je hebt wel heel veel dieren, zoveel heb ik er niet gehad :wink:

Wij hadden thuis twee honden, één kat, twee fretten, vissen en ik had zelf één konijn en iets van 8 of 9 cavia’s. Die moest ik alleen wel zelf aandacht geven en verzorgen, maar dat lukte op een gegeven moment niet meer door mijn studie, beetje jammer. Ik heb ze dus weg moeten doen, maar weet dat ze goed terecht zijn gekomen. Wij willen waarschijnlijk volgend jaar zomer ook een hond een Australian Shepherd.



Vind je lijstje trouwens prima!! Ik had hem eerst niet gezien, dus had om hulp gevraagd bij het eerste kwartaal stoppers, maar daar kwam ik ook niet echt uit! Daarna zag ik pas dat je lijstje erop stond! Lastig hoor zo’n lijstje erop zetten!



Nou ik ga lekker mijn bedje opzoeken en meld me morgen wel weer even! Ben morgen vrij, dus wordt wat later, i.v.m uitslapen! :thumbdown: :-*

Hallo allemaal,

Tamara, fijn dat je je gedachten gisteren lekker even kon verzetten!

Ik ben hier ook zomaar met hele andere dingen bezig, niet allemaal even leuk, m’n zus heeft een merkwaardig bobbeltje in haar nek dat verder onderzocht moet worden, dat is geen fijn bericht. Ze belde me gisteravond en het houdt me wel bezig.



Ook even de buurvrouw gesproken daarnet en ze vond dat ik het goed had aangepakt door haar te waarschuwen afgelopen maandag. Het meisje is er ook op aangesproken zei ze.

Gisteren kwam ik ze heel onverwacht tegen, jut en jul en ze groette me heel onschuldig, dus toen heb ik vriendelijk teruggegroet.



Ook ben ik bezig met schilderijtjes voor onze slaapkamer, ik wilde zelf iets maken, je ziet overal heel goedkoop van die schilderdoeken, dus gisteravond begonnen, maar het is niet geworden wat ik gehoopt had :roll: De kinderen waren wel razend enthousiast, dat hadden ze niet achter hun moeder gezocht :mrgreen: terwijl ik er nu over schrijf raakt mijn zoontje hem aan en ontdekt dat de verf nog nat is, haha, olieverf droogt niet hard :lol:



Nu is het tijd om ze weer naar school te brengen. Ik heb een plan gemaakt voor de middag, eerst even hard aan het werk, stofzuigen enzo, een uurtje en dan even snel op en neer fietsen naar de stad voor die spijkerbroek van gister!



Moniek, (zag net in het lijstje staan dat je zo heet) ik ben 33 jaar, dat kun je nog aanvullen :wink:



doei!

Zal het lijstje vanavond proberen bij te werken en anders morgen even.



Tammy, als je je nieuwe hond hebt in de zomer kun je bij Royal Canin een gratis puppypakket aanvragen voor je pup. Als je de voeding niet gaat geven, heb je toch veel leuke informatie en de brokjes kun je als beloningsnoepjes gebruiken. :wink:

Goed zeg dat je het even van je hebt kunnen afzetten :thumbup:



Sterre, grappig dat het meisje er misschien toch wat van heeft geleerd, als ze zo reageerd :thumbup:

Leuk schilderskunsten, ja en olieverf blijft even nat :mrgreen: . Wat had je proberen te schilderen?

Nou, toch iets later dan ik dacht, maar ik ben er! Ik ben niet net pas uit bed, hoor :wink: Zei gister als ik uitgeslapen heb, kom ik wel wel even aanmelden! Nog steeds hebben de :twisted: zich niet laten zien. Ik ben dus heel benieuwd, al krijg wel het idee dat ze vandaag of morgen zich gaan laten zien. Ik heb gisterochtend en vanmorgen mijn temperatuur opgemeten en deze was 36,9. Schijn dat als je zwanger ben dat je temperatuur hoog is, weten jullie daar iets van?? Als de :twisted: zich gaan laten zien, mogen ze dat vandaag wel doen, dan heb ik een regelmatige cyclus. Ik hoop natuurlijk nog steeds dat ze weg blijven, maar heb er een hard hoofd in!



Sterre: Wat vervelend van je zus! Kan heel goed voorstellen, dat dat heel spannend is. Ik zal voor je :thumbup:, dat alles goed is!



wat fijn dat het geholpen heeft, het aanspreken van je buurvrouw. Misschien dat het meisje uit de buurt nu ook aardiger tegen jou kinderen gaat zijn. Hopen dat ze zo blijft en dat het treiteren afgelopen is.



Schoonmaakse, ik moet zo ook maar eens aan de slag, kan me er moeilijk toe aan zetten. Heb niet zo veel zin, maar ja het moet gebeuren.



Nou fijne dag vandaag en weet niet of ik me vandaag nog kan melden, ga zo even aan de slag en daarna naar de tandarts. vanavond komen mijn schoonouders op bezoek, dus jullie zien het vanzelf wel.

Ik dacht dat je morgen ongesteld moest worden tamara, besefte me niet dat het vandaag een spannende dag is! Ik ben heel benieuwd…van temperaturen heb ik geen verstand trouwens. Nou ja, ik bedoel van hoe hoog je temp. zal zijn bij de eisprong en dergelijke.



Ik heb op het schildersdoek eerst een mandala met tulpen (lievelingsbloem, subtiel thema van de slaapkamer) getekend en toen ingeschilderd met olieverf, maar de kleuren zijn naar mijn smaak te hard, ik denk dat ik het nog een keer probeer met een ander soort verf.



Wat doe jij in het dagelijksleven moniek? En ik ben ook wel nieuwsgierig naar je zoontje, is het een zoet mannetje?

Sterre, Jeetje vergat net ven te schrijven over je zus :naughty: . Dat is geen leuk nieuws, weet ze snel iets meer?



Knap hoor dat schilderen, wel leuk die bloemen, ben zelf creatief in borduren en andere handwerken en origami met theezakjes.



Ik werk drie dagen in de week bij Royal Canin op de consumentenservice en de rest van de dagen ben ik moeder van Bas en de grote hoop beesten. Bas is een heerlijk mannetje zal even een foto toevoegen. Hij is de gehele dag vrolijk en ontwikkeld zich razendsnel. Helaas slaapt hij de laatste 3 nachten opeens niet door, maar hij is wat verkouden en zit volgens mij ook in een sprongetje, want hij wil niks liever dan de gehele dag zitten als hij de kans had :mrgreen:



Wat doen jullie in het dagelijks leven?

Nee, nee, mijn NOD is vandaag!! Zelf heb ik echt het gevoel dat de RD op de loer liggen. Zou het wel leuk vinden, als het zo is, maar zou niet heel erg teleurgesteld zijn als de RD tevoorschijn komen. Dan heb ik in ieder geval een regelmatigecyclus en dan gaan we er gewoon voor eind April.



Moniek, wat een lekker jochie!!



Leuk, dat jullie zo creatief zijn. Ik heb het creatief zijn wel in me, maar doe er alleen niks mee. Ik heb op een Orthopedagogisch kinderdagverblijf gewerkt, zeg maar activiteiten centrum voor kinderen van 8 tot en met 18 jaar. Daar had ik zat ideeen, alleen geen zin om er thuis mee bezig te zijn.



Ik heb nu een vaste baan bij stichting Bartimeus op een woongroep voor mensen met een beperking. Bij Bartimeus staat de visuelle handicap centraal, daarnaast heeft bij mij op de groep nog een verstandelijke handicap en een aantal lichamelijk. Echt heel leuk vind ik het, maar af en toe best wel zwaar. Ik heb een contract van 30 uur.



Misschien meld ik me vanavond nog, maar ga nu echt stoppen, jammer genoeg geen kabouters die mijn huishouding doen. Was al op weg, maar ging toch nog maar even achter de computer.

Wat een heerlijk mannetje Moniek! Erg leuke foto :inlove:



Ik werk 12 uur in de week in de thuiszorg, verdeeld over 4 ochtenden. Huishoudelijk werk bij over het algemeen oudere en zieke mensen. Ik doe het nu zo’n anderhalf jaar en het bevalt heel goed! Ik heb heel wat jaartjes op kinderdagverblijven gewerkt maar was toe aan iets anders en toe aan minder uren werken en dit is als je kinderen hebt ideaal omdat ik ze zelf naar school kan brengen en halen. Ze blijven 2 dagen in de week over, de andere dagen ben ik op tijd weer terug om ze op te halen.

Ik vind het heerlijk luxe om elke middag vrij te zijn, en geniet daar ook volop van!



Wij hebben (over dieren gesproken) alleen een poes. Ze is de eerste jaren van haar leven alleen met mijn vriend geweest en daardoor erg bang voor andere mensen. Aan mij en de kinderen is ze nu wel gewend, ik mag haar ook pakken enzo, maar tegen de kinderen doet ze af en toe nog lelijk als ze onverwachte bewegingen in haar buurt maken, vandaar dat ze nog steeds een beetje bang zijn voor haar.

Maar als er visite komt gaat ze grommen en blazen en laat ze zich het liefst niet zien.



Ik heb net in een record-tijd die broek gekocht, nog een paar van die schildersdoeken en nieuwe verf. Binnen een uur was ik alweer thuis, dat is nog nooit gelukt :clap:

Nu even passen of het echt wel dezelfde is…

Jullie hebben beide ook leuk werk. Beide geeft veel voldoening lijkt mij.



Knap hoor Sterre, zoveel in een uur tijd en past de broek??



Nog 1 uur werken en dan weer naar huis en weer een lekker lang weekend. Ze geven echt super weer aan met 15 graden en veel zon. Lekker wandel weer.

Lijkt me inderdaad ideaal hoe jij je werk combineert met je kinderen sterre! Mij zal dat ook wel fijn lijken om minder te gaan werken, als er een kleine komt, maar heel veel minder zal niet lukken. ik werk nu 30 uur per week en moet zo en zo 24 uur blijven werken voorlopig dan. Wij hebben namelijk pas een huis gekocht in Juli krijgen we de sleutel. Twee verdieners is dus echt nodig, maar moet zeggen dat ik het niet heel erg vind. Mijn moeder en schoonmoeder zouden dan heel graag op willen passen. Mijn moeder werkt niet en mijn schoonmoeder maar 4 ochtenden, dus oppas zat. Ik zal denk niet super veel oppas nodig hebben, want ik werk onregelmatig en mijn vriend regelmatig, dat lijkt me echt heel lekker straks.



Onze kat is ook maar een apart wezen!! Wel eens gehoord van een kat met verlatingsangst? :? Nou, kan je zeggen dat is echt niet fijn. Wij hebben Kiara (kat) al met 6 weken opgehaald, omdat ze af was gestoten door haar moeder. Ze is zich heel erg aan ons gaan hechten, soms tot onze ergenis toe! Ze deed ook altijd heel lelijk tegen andere mensen, heeft mijn moeder weleens aangevallen, maar gelukkig gaat het hoe ouder ze wordt steeds beter! Ach, ja en toch is het mijn lieverd.



Heb helemaal niks van die 15 graden gemerkt, vond het vandaag erg koud! Ow, van mij mag de zon wel weer lekker gaan schijnen.



Ik ben vandaag even bij de tandarts geweest en ow, daar ben ik zo bang voor. Nooit gaatjes ofzo gehad en nu vertelde hij dat mijn verstandskies eruit moet :frowning: . hij zit in de weg, geen ruimte meer over. Maar dat ga ik dus echt niet doen, vind het zo ontiegelijk eng. Blijf bij mij beslissing, wat de tandarts er ook van zegt. :snooty:



Ik moet stoppen mijn schoonouders komen binnen, mogen niet zien dat ik op kindje op komst zit. Doei Fijne avond!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Balen van die verstandskies :hug:

Daar ben ik weer!! Mijn schoonouders zijn de deur weer uit, dus kan weer veilig met jullie kletsen. Het was wel gezellig. We hebben lekker over ons nieuwe huisje zitten kletsen en over mijn schoonzus, die verwacht in Juni haar tweede kind. Echt super leuk!



Mijn vriend zat trouwens vanmiddag te klagen dat ik te vaak achter de computer zit :? Misschien heeft hij ook wel beetje gelijk, maar vind het zo gezellig dat kletsen :frowning: Misschien dat ik af en toe dus niet meer zo vaak me kom melden.



Even tussendoor de :twisted: hebben zich nog steeds niet laten zien :think:. Vind het dus wel beetje spannend!!



Nou ik ga er een eind aanbreien. Fijne avond nog! :-*

Tammy, mijn vriend vond ook dat ik teveel achter de computer zat toen ik zwanger wilde worden. Toen ik zwanger was had hij er geen problemen meer mee :mrgreen:



Het is altijd leuk als er in de familie een kleine bijkomt. Helaas zal dat bij ons wel een hele tijd duren, want mijn schoonzus wil geen kinderen en mijn schoonbroer heeft pas net een vriendin en hebben absoluut nog geen plannen, want zij gaat nog naar school. Mijn broer is al 26 jaar vrijgezel en die wil zich nog niet hechten aan een meisje :mrgreen: (kost teveel tijd vindt hij nog).



Bas had vannacht na drie nachten spoken lekker doorgeslapen tot 7.15 uur :dance: . Dus gelukkig een beetje uitgerust.



Tammy, wanneer gaan jullie testen?

Goedemorgen,



Ach, ik ga gewoon achter de computer als hij er niet is! Of ik overleg het even dat ik een half uurtje erop ga en daarna niet meer.

Mannen het is ook nooit goed :?



Jullie zijn dus bij jou en bij je man in het gezin de eerste met kinderen?

Das eigenlijk wel jammer, maar wel leuk dat je de eerste was die ze opa en oma maakte. Bij mijn ouders is dat ook zo, dat ik ze als eerste opa en oma maak en dat is denk ik toch anders als je al een broer of zus met kinderen hebt. Mijn schoonouders waren helemaal in de wolkoen bij de eerste en nu bij de tweede vinden ze het wel leuk, maar is het anders.



Wat fijn dat je lekker hebt kunnen door :zzz:. Lijkt me heel vermoeid als je er snachts steeds uit moet. Ik had de plan om uit te slapen, maar de boven buurman was op de grond aan het timmeren :? , dus van uitslapen kwam niks meer. gelukkig was het niet heel vroeg om 8 uur werd ik wakker gemaakt, heb ik wel wat aan mijn dag!



Ja, ja, nog steeds geen :twisted: te bekennen, ben echt heel benieuwd.

Ik ga denk ik zondagmorgen testen. Mijn vriend wil er ook graag bij zijn, als ik test, maar denk dat mijn cyclus dit keer gewoon weer iets langer is. Hoop natuurlijk van niet, maar kan er maar beter wel van uitgaan, anders is het misschien een teleurstellling!

Tamara, ik zal voor je :thumbup: :thumbup: , dat het toch raak mag zijn.



Ik lig even in een deuk. Bas ligt in de box en die is stemoefeningen aan het doen, maar er komt niet veel uit en dat klinkt gewoon grappig :mrgreen:

Bedankt!! Ik hoop het stiekem ook een beetje hoor!

Maar ja, ik ben uitgegaan van29 dagen in de hoop dat dat deze cyclus weer zo zou zijn, maar wie zegt dat dat zo is. Misschien wordt het deze keer wel 34 of ik ben gewoon zwanger. Ik weet het zondagochtend en als ik het echt nietmeer kan uithouden morgenochtend!

Weten jullie dit: Stel dat ik een eel vroeg eitje had 14de dag, dan moet het nu toch al te testen zijn??



Leuk is dat als ze hun stem gaan gebruiken, mijn neefje schrok de eerste keer toen hij een geluid maakte zo, dat hij begon te huilen en het gelijk een poos niet meer deed!

Je kunt 14 dagen na je eisprong een mogelijke positieve test hebben.

Wow de stoppers van het tweede kwartaal 2007.



Mmm kijk hier eigenlijk te weinig…hoop me zusje hier binnenkort ook te traceren.

Weet dat ze bezig is met de laaste pil strip…en gestopt met roken is.



Damens succes, hoop hier snel mooie zwangerschapbanners te zien!!!

Ahh ik wordt echt gek hier!! De muren beginnen echt op me af te komen!

Ik heb helemaal nergens zin in en kan me gedachten echt niet stil zetten.

Ik kan maar aan 1 ding denk, zal het of zal het niet.

Zo super raar, sinds gisteren vole ik me opeens niet meer zo anders.

Heb af en toe steken, maar elemaal geen ongi gevoel. Mijn buik voelt, anders dan anders. Ik weet het even niet hoor :?

Moest dit even kwijt, wordt er echt zo onzeker van!!

Morgenochtend voor ik naar mijn werk ga gaan mijn vriend en ik er eerst even een testje tegenaan gooien, dan zal ik denk ik heel veel rust krijgen!



Sorry voor dit ego berichtje :oops:

Oh Tamara, ik voel met je mee, spannend is dit hoor! Wacht inderdaad maar niet tot zondag, maar het is voor je vriend wel het leukst als hij erbij is als je test. Heb je al een test gekocht? Ik zou er meteen maar 2 kopen als ik jou was:) meteen nog een voor maandag, mocht het nodig zijn.



Ik neem vanavond mijn laatste pil, historisch moment :dance:



Moniek, leuk, stem oefeningen :slight_smile:



Zodra er nieuws is horen we het wel he Tamara?

Sterkte!