Het tweede kwartaal 2007 stoppers deel 1

Hoi Mama,

Ik geef zelf de voorkeur aan dit topic, omdat we hier al even zitten te kletsen en niet iedereen ervoor wil gaan in April. Snap jou wel, maar zelf vind ik het wel gezellig met meer mensen. Er is dan bijna altijd iemand om mee te kletsen. Maar zoals ik net al zei als de andere weg gaan, ga ik uiteraad ook mee.



Groetjes Tamara

Mamma, mijn voorkeur gaat er naar uit dat we hier doorkletsen (omdat we al een paar dagen bezig zijn) en dat jij er dan bij komt?

Vooral omdat welkom en ik dan wel al (bijna) gestopt zijn met de pil, maar welkom gaat er geloof ik in mei pas echt voor en ik wil nog 1 ongesteldheid in april afwachten voor we er echt voor gaan.

Laat me even rekenen…nou als ik een normale cyclus heb, dan haal ik april nog net :slight_smile:

Goh, zou het er dan nu toch echt van komen? Wij zijn het al vaker van plan geweest maar er kwam toch weleens iets tussen zoals nieuwe baan en verhuizing. Nu heb ik weer een nieuwe baan, (doordat we verhuisd zijn, haha) maar met al die tijdelijke contracten van tegenwoordig kan ik daar niet meer op wachten hoor. Het komt nu erg dichtbij, spannend!



Maargoed, wat zullen we doen met de topics?

Gaan jullie vanavond nog iets bijzonders doen??



Liefs

uhh nou, ik doe eigenlijk bijna nooit iets savonds…maar, dat vind ik erg lekker! Mijn vriend is nu aan de studie, maar als ie dat niet is dan kijken we heel veel films en series zoals ‘24’ en the gost whisperer.

Als hij er niet is kijk ik veel tv en op het forum natuurlijk :lol:



Doe jij wel veel savonds?

Beetje late reactie, maar het eten was klaar en daarna even op de bak gelegen. Soms doen wij wel veel s’avonds, maar vaak hebben we gewoon zin in bankhangen. Deze week hadden we toevallig veel te doen s’avonds.



Hé, hé, eindelijk heb ik weer een beetje normaal geslapen!!

Wel even last gehad met slapen tot 2 uur vanacht, maar daarna als een blok geslapen. Zelf heb ik het idee dat ik gewoon ongesteld moet worden!

Ik heb wel aantal verschijnselen, maar je lichaam kan je ook voor de gek houden. Ik heb alleen helemaal geen zwanger gevoel, weet niet of je dat al zo vroeg hebt. hadden jullie al heel vroeg het gevoel dat je zwanger was?? Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen en daarbij als het raak is dat wel heel toevallig. Ik heb namelijk op de twaalfde dag nog onveilig gedaan en het zal wel heel toevallig zijn, dat ik mijn eitje heel vroeg had! Ik heb nu gewoon mijn twijfels. Ik baal wel een beetje van mezelf, omdat ik nu wel het gevoel heb dat ik niet zwanger ben, waarom weet ik niet, maar werd ermee wakker. Denk dat het komt omdat ik nu wel normaal heb geslapen. Ik baal er van dat ik me dan zo lang druk heb zitten maken en er zo erg meebezig was, dat ik er soms gewoon gek van werd. Ik ga denk voor de zekerheid morgenochtend wel even testen, want als ik zwanger ben, dan zou dat dus al heel vroeg zijn gebeurt en moet ik dat na mijn idee morgen gewoon kunnen zien. Klopt dat?? Nou, dat was even mijn baal verhaal. Hoef pas vanavond te werken, dus ben de middag lekker vrij. Das wel lekker



Liefs

daar ben ik weer heel even!! Ik mijn vorige berichtje zei ik dat ik morgen ga testen, maareh dat ga ik toch maar niet doen. Mijn mannetje vind het niet leuk als ik ga testen en hij is er niet bij. Ik moet nu dus wachten tot zaterdag of zondag :? , als ik dat maar volhou.



Welkom: Lukt het al een beetje met het lijstje??

Het enige dat ik me herinner van toen ik de eerste keer zwanger werd (meer dan 10 jaar geleden ahum) was dat ik naar de wc ging bij de V&D en dat ik daar onpasselijk werd van de urine lucht van degene voor me. Maar ben zoiezo erg lastig met geurtjes en ik ruik altijd alles.

Bij de tweede zwangerschap dacht ik dat in ongesteld was geworden en de volgende dag dacht ik ‘he, waarom ben ik nou niet meer ongesteld?’ juist, het was de innestelingsbloeding!

Maar Tamara, ik weet niet hoe regelmatig je cyclus is, ga je uit van 28 dagen? Ik zie dat je cylus de vorige keer langer was, dus misschien tot het weekend wachten met testen? Makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het…en dat piekeren en twijfelen, is heel normaal volgens mij, maar, sterkte ermee!

Bedankt sterre voor je reactie. Ik ben uit gegaan van een cyclus 29 dagen. In december ben ik gestopt met de pil na de strip netjes afgemaakt te hebben, daarna had ik een cyclus van 37 dagen en de laatste keer 29 dagen. Je hebt gelijkt wat het testen aangaat, maar dat vind het wel lastig, moet ik nog tot zondag wachten. Mijn vriend vond het ook leuker als ik het in het weekend doe, dus wacht ik gewoon netjes af! Als ik zwanger ben dan heb ik een hele vroege ei gehad 13 of 14 de dag en zou het als ik zwanger zou zijn een positieve test moeten zijn. Als de test dan negatief is, weet ik dat mijn cyclus gewoon wat langer is. Als ik niet zwanger ben hoop ik eigenlijk dat ik een deze dagen dan wel ongesteld wordt, zodat mijn cyclus beetje regelmatig is. Anderhalf tot twee jaar geleden ben ik een half jaar gestopt met de pil, toen was mijn cyclus elke keer netjes 28 dagen. Als ik niet zwanger ben, vind ik het ook niet heel erg, hoor! Dan gaan we er gewoon voor in April, maar het zou wel leuk zijn.



Ga jij vandaag nog iets doen?



Liefs

Nou zeg, op de eerste dag van de lente is het enorm rotweer!

Ik had graag de stad even ingegaan vanmiddag maar dan mag het wel eerst opklaren…

Mijn dochter heeft al een week of 2 nieuwe schoenen nodig maar we kunnen maar niet slagen.

Ik ben vanmorgen met de klasse-ouder van mijn zoontje en 4 kindjes naar het dierenasiel geweest, de school heeft een poesje geadopteerd! Erg leuk! Een heleboel poesjes die heel relaxed bij elkaar in een ruimte zaten, zaten hele schattige beestjes bij.

Normaal is woensdag de dag dat ik smorgens hier lekker aan het werk ga, stoffen en dweilen enzo, maar dat kwam er nu niet van. Wel boodschappen gedaan voor de hele week, lekker als alle kasten enzo weer vol zijn.

Prettige middag!

Het is gewoon K*t weer. Volgens mij is de natuur echt helemaal van slag af. De ene week is het 15 a 16 graden en zit je lekker zonder jas in het zonnetje en de andere week sneeuwt het gewoon. Echt raar gewoon :? .

vanmorgen scheen het zonnetje hier, dus werd al wat vrolijker, maar nu is het echt rot weer, ach ja niks aan te doen.

Zo lezen heb je wel een leuke ochtend gehad. Ik heb eigenlijk nog niks bijzonders gedaan, ga zo mijn huisje doen en daarna lekker werken.

Jij ook een fijne dag!



liefs

Even geduurd voordat ik hier weer kon melden, mijn man werkt vandaag veel thuis en dan kan ik niet op de computer.



Ik blijf heel graag de drie maanden met elkaar koppelen in dit topic. Ik heb minderdere ervaringen met een maand topic zoals ik al in een vorig berichtje schreef.



Tammy, het wordt dus nog even spannend voor je de komende dagen :thumbup:



Gisteravond met barstende hoofdpijn op de bank gelegen en vannacht heeft Bas weer flink gespookt, maar heb toch redelijk geslapen en ben nu van mijn hoofdpijn af. Ga even Bas in bed leggen en de konijnen en hamsterhokken schoonmaken, ben ik weer een paar uur mee kwijt. Kom vanavond even bijlezen en verder reageren.

Geeft helemaal niks dat je je nog niet kon melden hier! Vind van mezelf dat ik er wel heel veel ben :? Zal straks wel iets minder worden, als ik wat meer zekerheid heb!



Ik ben het helemaal met je eens wat betreft het topic. We zijn al even op dreef en misschien gaat er iemand pas in Mei voor het eggie. We laten het gewoon lekker zo. Wie mee wilt kletsen schuift lekker aan. Zal straks nog wel komen, asl April nadert.



Is het trouwens nog gelukt met het maken van een lijstje??



Ik vind het inderdaad erg spannende dagen, maar moet zeggen dat ik vandaag wel wat rustigr ben. Heb minder last van mijn buik en voel me gewoon heel goed. ik zie het wel!



Nou jij schoonmaakse! :wink: ik weet niet of ik me nog meld vandaag, want moet straks werken en ben laat thuis. Lees denk ik heel even bij als ik thuis ben.



Waar komen jullie trouwens vandaan??



Groetjes[/list]

Met het lijstje wil het gewoon niet lukken, ik heb nu al twee manieren geprobeerd, maar lukt gewoon niet. Indien een van jullie het wel lukt, kunnen we vragen of je ook in het 1e berichtje kan wijzgen. Ik baal er wel van, maar lukt me nog gewoon niet.



Ik kom uit Venhorst, dat ligt in Noord-Brabant.



Zo mijn hokken zijn weer schoon en manlief is even werken. Ik heb een beetje veel huisdieren en ja die moeten ook een schoon verblijf hebben elke week.

Ik wil het wel proberen, maar heb helemaal geen idee hoe het moet!!

waar kun je een lijstje maken?



Ik zelf kom uit Vianen provincie Utrecht.



Ik ehb vroeger altijd heel veel huisdieren gehad, maar sinds ik samen woon hebben we alleen een poes. Mijn vriend vind dieren wel leuk, maar meer dan een hond en een kat komt er niet in. Ik zou nog wel een kat willen, maar mannetje lief hé.

Zie dat je al wel een beginnetje hebt met het lijstje!

Hee, ik zie het nu pas, keurig lijstje zo toch welkom? Je kunt je eigen berichtjes toch altijd nog wijzigen?



Ik heb me daar toch iets leuks gekocht net! een Winnie the Pooh koektrommeltje (xenos) met een muziekdoosje erin! Zo’n opwinddingetje, met het originele ‘Pooh’ muziekje, ik ben helemaal blij!



Dochterlief heeft nieuwe schoenen, zo loop je uren lang te kijken en te passen en zo trek je 1 paar aan en is het meteen goed! Lastig hoor, haar winterschoenen zijn echt helemaal af, maar het is nog geen tijd voor zomerschoenen. Nu heeft ze iets daar tussenin, een gymp-achtige schoen in haar lievelingskleur blauw! Met 1 klittenband aan de zijkant, mevrouw is te lui voor veters.

Ik zag in diezelfde winkel m’n eigen spijkerbroek hangen veel goedkoper. Waarom heb ik er nou niet gewoon nog een bijgekocht denk ik nu…ik geloof dat ik morgen of in het weekend nog even terug ga. Ik heb nl maar 4 spijkerbroeken; 1 die ik niet aanwil, 1 nieuwe voor in het weekend en 2 werkspijkerbroeken, waarvan de ene te strak zit en de andere heeft 1 zwaar versleten knie, (ik kniel vaak op rechts) die kan elk moment scheuren.

En aangezien ik het heeeeeeeeel moeilijk vind om een geschikte spijkerbroek te vinden die lekker zit, had ik hem gewoon moeten kopen zodra ik hem net zag! Het is een Cars herenmodel, die zitten tenminste niet zo laag! De spijkerbroeken die nu in de mode zijn, daar kan ik alleen in staan, zodra ik ga zitten zie je vanalles dat ik niet wil laten zien :oops:



Maargoed, ik dwaal helemaal af :slight_smile: Wij wonen in Almere, sinds 3 maanden.

Sterre, top zeg dat jullie geslaagd zijn voor de schoenen en als ik jou was zou ik hard terug hollen naar de winkel voor die broek :wink: Leuk z’n muziekdoosje, vindt ik nou nooit als ik er naar op zoek ben of ze zijn schandalig duur.



Inderdaad een lijstje gemaakt, maar had het mooier willen hebben, maar ik heb in elk geval een begin gemaakt :dance:



Ik heb op dit moment, schapen, geiten, hertje, heel veel hamsters en veel konijnen en dan ook nog een paar vissen in het aquarium en binnen een paar jaar komt er ook nog een hond bij, waarschijnlijk een labrador, maar ik wil graag een labradoodle, maar die zijn heel duur en dat wil manlief niet.

Een kat zal er helaas nooit komen, want manlief weigerd dat.

Zo, veel dieren bij jullie!

Schapen? dan ook vast wel lammetjes??

Ik ben dol op lammetjes!

Hopelijk hebben we over 2 weken de eerste lammetjes. De schapen hebben we vorig jaar pas gekocht, want we hadden grasland over.

Jonge geitjes hadden we al de eerste week van januari en die zijn nu al vrij groot :roll:

hallo ik las bij ons stukje dat jullie hulp nodig hadden met een lijstje en later las ik dat het gelukt was en ik wilde ff zien hoe hij geworden was… :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: …



goed lijstje… :-*