Het tweede kwartaal 2007 stoppers deel 1

Nou ik start maar eens een nieuwe topic, voor de volgende 3 maanden stoppers. Ik zelf wil begin mei stoppen met de pil en voor de 2e gaan.



Zijn er al meer meiden die er in april, mei of juni voor gaan??

Hoi Welkom,



Ik blijf nog even bij de juli '05 stoppers kletsen. Het tweede kwartaal is denk ik nog een beetje te vroeg :wink:

Hopelijk komen er snel meer meiden bij je mee kletsen hier en jij ondertussen ons niet verwaarlozen hè :naughty:



Groetjes Garfield

Garfield, ik zou echt niet durfen de Juli stoppers 2005 te verwaarlozen, jullie zijn voor mij ook steeds een grote steun geweest, vandaar dat ik nog steeds mee schrijf. :-*

Nou, ik sluit me graag aan bij het tweede kwartaal van 2007, ik zat er al een beetje op te wachten eigenlijk :slight_smile:

Ik ben al moeder van 2 kinderen, van 10 en 6, en woon nu al 2,5 jaar samen met mijn nieuwe vriend, die ook graag ‘echt’ vader wil worden, hij is al een hele goeie stiefvader!

Ik zal eens een lijstje gaan maken, leuk dat er al zo snel reactie komt.



Sterre, ja als stiefvader leuk is, moet het helemaal compleet maken met een kindje samen.

heeyz 2e kwartaal stoppers… ik wens jullie een vruchtbaar jaar toe…

hey leuk weer een kwartaal :smiley: suc6 hopen dat het snel raak mag zijn

Het begint echt te kriebelen bij mij om toch in april te stoppen, alleen als ik meteen zou aantellen zou er kans zijn op een kerstkindje en dat vind ik en mijn man persoonlijk wat minder. Dus misschien stop ik wel in april en gaan we voor het eggi in mei.

Daar heb ik eigenlijk niet overnagedacht…maar aan de andere kant, wij hebben in januari en februari ontzettend veel verjaardagen, mocht het snel lukken hebben we er nog een bij. Nou ja, dat soort dingen valt niet te plannen. We kunnen alleen plannen wanneer we niet zwanger willen worden.

Het enige dat ik nu lastig vind is het plannen van vakantie. Vorig jaar zijn we in Spanje geweest en daar wil ik niet heen als ik zwanger ben. Ik vond de hitte net aan dragelijk vorig jaar, stel dat ik daar alleen maar misselijk ofzo ben…Nu plannen we niets, en zien we het wel in juli of het last minute iets wordt of gewoon dagjes uit met de kinderen.

Zucht…luxe problemen :oops:

Toen ik net lid was geworden van het Kok forum werd ik opeens heel erg zenuachtig, dat maakte het zo definitief en zo echt! Maar nu ben ik aardig gewend, maar tel ik wel elke dag de pillen op m’n stripje :mrgreen:

Nog 9 als ik het goed heb :slight_smile:

Ben benieuwd of er nog meer stoppers bij komen…

Ik hoop dat er snel meer stoppers bij komen wel zo gezellig. Ik heb al geprobeerd een lijstje te maken en te plaatsen, maar het lukt me nog niet. Ik heb hulp gekregen van een mede kokker, maar ben er niet zo goed in met de computer.

Alweer 2e kwartaal stoppers…wat gaat dat hard zeg!



Nou, ik wens jullie een vruchtbaar kwartaal toe in ieder geval! :-*

Patricia en jij een hele fijne zwangerschap :dance:

Nog rustig hier, maar hopelijk binnenkort drukker. Het is natuurlijk nog geen april.

Hallo,



Ik wil me graag aansluiten bij de tweede kwartaal stoppers.

Zal me even voorstellen. ik ben Tamara en ben 22 jaar. Ik woon sinds januari 2006 samen met Alex (24 jaar) na een relatie van 4 jaar, nu dus 5 jaar. De volgende cyclus willen mijn vriend en ik voor een eerste kindje gaan :D, dat zal dus eind April zijn. Ik heb er nu al veel zin in!! Wel zit ik nu een beetje op hete kolen :? , hebben het in het begin van deze cyclus namelijk tot en met de 12de dag onveilig gedaan. Het kan dus zijn dat ik me hier weer moet gaan afmelden, maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit!! Vandaar dat er een Banner onder mijn naam staat. Lijkt me gezellig om hier lekker te kunnen kletsen.



Groetjes Tamara

Welkom Tammy, ik zal je bij het lijstje zetten, die ik aan het maken ben.

Als ik hem geplaatst krijg dan zien jullie hem snel.

Hoi Tamara, gezellig dat je erbij komt!

Ik heb nog 7 pillen op m’n stripje zitten, dat schiet al op.

Ik kan het vast wel ergens opzoeken, maar ik vraag het toch even, zo’n banner, hoe vul je dat in? Ik heb wel al gezien hoe je hem kunt maken, maar begin je met tellen vanaf de eerste dag van je ongesteldheid?



Mijn kinderen weten al een poosje (al een paar jaar!) dat wij nog wel een kindje erbij willen en vragen er ook regelmatig naar, maar nu ik echt met de pil ga stoppen wil ik het ze toch niet vertellen, want het kan dan nog wel maanden duren, en ze zijn nogal open, straks weet de hele familie het :lol:

Het zal wel lastig worden, want ik bespreek best veel met m’n dochter van 10. Ze is net begonnen met puberen en stelt allerlei vragen en ik ben ook erg open :mrgreen:



Nou, etenstijd, tot snel!

Sterre

Bedankt Welkom,

Ben benieuwd naar het lijstje :smiley: ! het lijkt me wel lastig om er een te maken. Ik zou eigenlijk niet eens weten hoe je zoiets maakt. veel succes met het maken.



Hoi Sterre, het lijkt me ook erg gezellig om hier zo nu en dan een praatje te maken. Ik vind het lastig om niet met de mensen om me heen te praten over zwanger worden :? , dus dat kan ik dan hier lekker doen :slight_smile: . Tot nu toe weten, alleen mijn ouders en mijn beste vriendin dat we plannen hebben, maar dat vondt mijn vriend al niet zo leuk :oops: . Ik mag er van mijn vriend alleen met mijn beste vriendin over praten, maar ja die ga ik ook niet steeds lastig vallen, die vind het wel leuk om het allemaal te horen, maar het voelt gewoon niet goed om er steeds over te praten. Als ik het goed lees weet je wel de banners te vinden, maar weet je alleen niet hoe dat werkt. Je vult inderdaad je eerste dag van je menstruatie in en het aantal dagen van je cyclus, das als je stopt met de pil beetje lastig in te schaten, vond ik. Weet je hoe je het in je profiel krijgt?? Als het niet lukt hoor ik het wel, kan ik het alsnog uitleggen.



Fijne avond



Groetjes Tamara

Lijstje maken lukt nog niet echt, maar ik krijg hulp dus het zal een keer gaan lukken.



Sterre, lijkt me lastig inderdaad nu je mond te houden tegen je dochter als jullie erg open zijn naar elkaar.



Tammy, ik had hetzelfde probleem, maar al snel heb ik mijn mond verpraat tegen mijn collega’s, verder wist alleen mijn beste vriendin het. De rest van de vrienden en familie hadden echt geen idee van dat we bezig waren en was de zwangerschap dus ook een leuke verrassing.



Inderdaad banner is vanaf de eerste dg menstruatie en meestal houd je de eerste cycles 30 dagen aan, kun je altijd nog aanpassen.

Hoi Welkom,

Ik heb me trouwens ook verpraat tegen een collega, maar dat vondt mijn vriend niet zo erg. Nu moet ik me alleen niet tegen meer mensen gaan verspreken, dat zou niet zo leuk voor mijn vriend zijn. best wel lastig moet ik zeggen.



Vind het nu al gezellig om hier te komen, hopen dat er snel meer mensen zich aanmelden voor het tweede kwartaal. Nou, ik ga er vandoor. We gaan vandaag gezellig saampjes de hort op :smiley: , naar de zwarte markt.



Groetjes Tamara

Ja, dat verspreken…dat hebben vrouwen misschien eerder? Ik heb nu het ‘voordeel’ dat ik in de thuiszorg werk en dus heel weinig contact heb met collega’s en als ik al contact heb is het een vergadering en komen er geen persoonlijke gesprekken aan te pas.

Maar, ik moet zeggen dat wel iedereen in de fam. weet van onze wens hoor, en ik heb ook een zus die me recht op de man af laatst vroeg of ik al gestopt ben met de pil. En ik kan niet liegen, dus ik denk dat als ze het me binnenkort weer vraagt dat ik het dan zeg. Maar, dat is m’n eigen zus…

Het aan m’n schoonmoeder vertellen is hetzelde als het in de krant zetten :mrgreen:

Nou ja, ik probeer het gewoon een poosje voor mezelf te houden omdat het me leuk lijkt, een geheimpje samen :slight_smile: Maar verder maak ik er geen drama van als een van ons beiden zich verspreekt.

Prettige zondag!

Leuk tamara, zwarte markt!