Het tweede kwartaal 2007 stoppers deel 1

Ik wens jullie een heel vruchtbaar jaar toe, succes met klussen :mrgreen:

Thanks

ja ook ik fantaseer wel eens over t zwanger zijn. Maar denk dat t heel normaal is. want t is natuurlijk je diepste verlange naar een kindje.

Zelf ben ik ook wel eens bang dat ik misschien geen kinderen kan krijgen.

Ik hoor t zoveel bij de meiden van t werk.

Dus ik denk dat ik er maar niet zoveel er over na moet denken en wie weet is t snel raak.

Moniek: met mijn neefje gaat t nog steeds niet echt beter. Hij wilt nog steeds niet zelf drinken. maar t gaat beetje bij beetje beter.

Er moeten nog allerlei onderzoeken plaats vinden en de artsen weten nog steeds niet wat er aan de hand is. ze denken aan reflux waar hij nu medicijnen voor en die moeten as zatredag aan geslagen zijn. maar ze denken ook weer aan een gluten allergie. helaas zijn de artsen erg onduidelijk. Maargoed we hoouden vol.

Gelukkig is mijn neefje zelf weer volijk zoals ie altijd was en vind t erg leuk dat zijn familie zo vaak langs komen om met hem te spelen en al die kado’s die hij krijgt. zijn bedje ligt er vol mee.

Wat vervelend dat het nog steeds niet zo lekker met je neefje gaat en dat de artsen weinig duidelijkheid bieden! Het is natuurlijk wel een goed teken dat je neefje weer vrolijk is. Hopen dat de artsen snel wa meer zekerheid bieden door te weten wat er precies aan de hand is.

He meiden, weer aardig wat bij te lezen na zo’n middagje. Tentamen was niet zo moeilijk, thank God, want ik had ook niet al teveel gedaan…

Las een stukje over spannende tijden voor het zwanger worden. Ik kan me dat wel voorstellen, ik was erg bezig met kindjes krijgen en ben op een gegeven moment gestopt met de pil. Mijn man wilde er nog niet aan, maar ik vond dat hij er dan ook maar iets op mocht verzinnen. :wink: dat ging natuurlijk na een paar maanden al mis :o oh what a surprise. Ik weet wel dat ik in het begin van mijn zwangerschap daardoor enorm verrast was en die spanningen die anderen misschien hebben voor het zwanger worden dus in die eerste weken had. Maarja, het is dan ook een hele (LEUKE) stap…

Niet snoepen en lekker bewegen is altijd goed voor je, dus lekker mee door gaan zou ik zo zeggen!!!

Meiden, fijne avond allemaal, tot morgen,

Maggie

Lua, fijn dat er toch iets vooruitgang met je neefje is, want anders zou hij niet zo vrolijk wezen.

Maggie, dus je denkt wel dat je je tentamen hebt gehaald?

Tamara, ik vind het ook heerlijk om af en toe lekker te komen bijlezen en sommige meiden wat steun te geven.

nou, hier teleurstelling, tenzij het een innestelingsbloeding is ga ik gewoon ongi worden… 6 of 5 dagen te vroeg… :frowning: Dus dan heb ik ineens een cyclus van 24/25 dagen :think:

Ga even afleiding zoeken, ben er meer van onder de indruk dan ik zelf zou denken… t is de 3e keer, maar weer net zo spannend als met Aniek en Peter…

Goeiemorgen !

Cell, ik snap je gevoel, dacht dat ik dus zaterdag ongesteld moet worden, maar werd ik dinsdag (afgelopen) al, dus ook te vroeg. Dan had ik ‘maar’ 24 dagen cyclus. Maar voordat ik Jelle kreeg had ik ook snel een cyclus van 21 dagen, eerlijk gezegd niet zo slecht, hoef je niet lang te wachten :wink:

Lua : sterkte met je neefje !

Huis bekeken, ik vond hem erg netjes, ziet er goed uit !!!

Bleek ook al een bod gedaan te zijn, duh ! Remco vond hem een beetje klein, maar niet slecht, wel kunnen we in toekomst zolder en woonkamer nog een beetje uitbouwen, dus daar moet je ook naar kijken, zit er toekomstmogelijkheden in dat huis. Voelde me juist wel op gemak, lekker in buurt van ouders. Daarna afspraak met hypotheekadviseur gehad, deze huis kunnen we betalen, maar het is dus afwachten wat die mensen geboden hebben en dat zeggen ze dus niet :snooty:

Dus met een beetje geluk kunnen we morgen nog eens kijken, neem ik mijn ouders mee, vind ik wel belangrijk. Maar hij ziet er in elke geval niet slecht uit !!!

Vind het wel spannend, de rente staat momenteel heel goed, dus voor ons ook best ideaal, volgende jaar kan hij best eens hoog zijn, dus ja dan kun je beter dit jaar nog doen !

:-*

moge,

Jee Femke, dat is balen, dan kan het huis zomaar voor jullie neus zijn weggekaapt… De gene die het eerste een bod doet gaat in onderhandeling en dan mogen ze pas met een andere koper gaan handelen als de eerste bieder er met hen niet uit komt.

Dus het heeft ook niet zoveel zin als jullie zouden weten wat er geboden is. Ik hoop voor je dat ze toch van het huis afzien en jullie de kans krijgen!

Heb nogal vast geslapen vannacht, had gewoon moeite met opstaan.

Ga straks even mijn weekboodschappen halen en vanmiddag even naar mijn moeder en de gordijnen dan ophalen.

De ongi zet totaal niet door, dus zal mij benieuwen hoe het loopt… we wachten af :shifty:

Cell : spannend, ik had maandag ook bruinverlies, normaal heb ik dat nooit zo … dus ja vond het al raar, dacht : ik wordt ongesteld en dat was ook zo, maar toch hoop ik dat die ongie bij jou echt niet doorzet !

Over dat huis, we mogen blijven bieden. We hadden al veel eerder een bezichting aangevraagd. Dus stel, degene bied 190.000- en wij gaan dus zeg maar zonder dat we het weten bieden met 192.500.- zitten wij hoger dus dan kunnen wij in aanmerking komen. Het is dus puur ‘raden’ wat ze hebben geboden…

wat raar joh, ik begreep toen wij ons huis te koop hadden gezet dat we niet met meerdere mensen mochten onderhandelen. Dat dit wettelijk zo geregeld was dat je maar met 1 tegelijk in onderhandeling mocht tenzij er sprake was van verkoop bij Gunning en dan mogen meerdere kopers een bod uitbrengen en gaat het huis gewoon naar de hoogste bieder… Wat nog wel gebeurt in zeer gewilde woonwijken.

Of ja, dat moet dan bij jullie zo zijn :think:

Wanneer degene die de huis uit wilt, dus verkoop, met de bod mee eens is, is het pas verkocht onder voorbehoud. Maar er is nog niks geaccepteert, dus zolang dat nog niet zo is, mogen we altijd nog bieden…

Misschien had ik 't wel verkeerd uitgelegd… :eh:

Cell, jeetje spannend hoor. hopelijk heb je snel zekerheid :hug:

Marlous, wanneer trouwt dolly?

Vanmorgen voor de eerste keer wezen babyzwemmen. Bas genoot enorm, dus misschien ga ik toch maar me 3 maanden inschrijven. Na het zwemmen zijn we thuis nog even wezen wandelen en nu ligt hij heerlijk buiten te slapen. Dadelijk wakker maken voor zijn fruithap en zijn fles.

Dames,

Vandaag weer ff kijken naar een huis.

Dachten eerlijk gezegd, hmmzzz… Maar toen we binnen kwamen, de slaapkamers etc, alles zo perfect ! :inlove:

We zijn helemaal verkocht, willen wel eerst ons ouders ff meenemen, maar hoop dat het heel snel kan want we willen een bod doen !!!

Prachtig huisssssssssssssssssssssss :inlove:

Niet supergroot maar gewoon ontzettend gezellig ! Die huis van gister, communicatie gaat zoooo slecht, vind het erg schandalig, maar deze is gewoon mooier ! :inlove:

Hallo allemaal!

Jee Femke, goed dat jullie nog meer huizen gaan bekijken dan! Wat is er aan deze mooier dan aan die van gister?

Cell, toch wel spannend, zou natuurlijk best al innesteling kunnen zijn! Ik herinner me dat nog heel goed van de laatste keer (zo’n 7 jaar geleden) toen dacht ik, he jammer ik wordt ongesteld, en toen na een dag of 2 dacht ik he, waar blijft derest nou? Dus toen maar getest :slight_smile:

Goh Moniek, als ik jou dan iets over een fles en een fruithap “hoor zeggen” krijg ik er meteen meer zin in! Ik ben dol op flessen maken, pap maken, fruit maken en geven natuurlijk :wink:

Ik heb 10 jaar op een kinderdagverblijf gewerkt, toen vond ik dat ook al het leukst!

Ik heb vanmorgen gewerkt, ging goed, m’n vriend is vandaag vrij, we gaan verder met de tuin, ik heb binnen een mini-plantenkasje waar het een en ander instaat dat wel de tuin in kan ondertussen, maar dan moet er eerst wat tuingrond bij, die gaan we waarschijnlijk straks even halen.

Nou ja, ik zeg ‘we gaan verder met de tuin’ maar ondertussen is hij hard aan het werk en zit ik hier! :oops:

Dus, ik ga maar eens, doei!

Cell… ietsje goedkoper, basisschool aan overkant :wink:

Park in buurt, pa en ma wonen dan ietsje verder, maar zeker te doen, kinderboerderij in 1 minuut op loopafstand.

Maar de keuken is vernieuwd, uit 2006, alles is gewoon heel mooi daar…

Natuurlijk mag je af en toe een likje verf gebruiken, maar wij waren meteen enthousiast !

Heey allemaal,

Maggie: Fijn wat het goed gegaan is met je tentames!! Wanneer krijg je uitslag?? Spannend hoor! Trouwens wel knap dat je werk, studie en kinderen kunt combineren :thumbup:.

Cell: Laten we hopen dat het innestelingsbloed is :clap:!! Spannend hoor!!

Femke: Leuk hoor, dat je een huis hebt gevonden, wat helemaal naar jullie zin is!! Wat raar van dat bieden :eh:. Bij ons was er ook al een bod gedaan, maar deze was gelukkig afgewezen. Wij hadden echt het gevoel of het ons droomhuisje was, dus om 6 uur hebben we gekeken en nog geen uur later hebben we een bod uitgebracht. Waren veelste bang dat die mensen die al eerder een bod hadden gedaan een hoger bode zouiden doen. Weet je zeker dat je mag bieden als een ander in onderhandeling is?? Bij ons mocht dat namelijk niet!! Als je een bod had gedaan, dan kon er even niemand tussen komen of de verkoper moest het bod afwijzen, maar als hij een tegen bod doet, ben je in onderhandeling en kan er niemand anders meer een bod doen, tenminste dat was zo bij ons!

Moniek:: Leuk dat je bent baby zwemmen! Als wij een kleintje hebben, als het lukt tenminste zal ik denk ook vaak in het zwembad te vinden zijn. Ben echt een waterrat.

Sterre: das inderdaad wel heel lullig als jij achter de computer gaat zitten en je mannetje hard aan het werk is :P. Ga hem maar gauw helpen :wink:.

Nou dat heb ik weer hoor! Ik had al een paar dagen last van mijn rechter oor, maar dat heb ik wel vaker. het ging alleen niet over, dus ik toen straks naar de huisarts een oorontsteking. Hij kon geen oordruppels geven, omdat er ook een gaatje in mijn trommelvlies zit :?. Als ik mijn neus dicht knijp en blaas, dan komt er lucht uit mijn oor :shock:. Toen wilde hij antibioticum geven, dacht laat ik maar snel vertellen dat we bezig zijn voor een kleintje en dat het weleens raak zou kunnen zijn. Nu moet het dus vanzelf overgaan, omdat er geen andere mogelijkheden zijn. Hopen dat het niet erger wordt, kan er soms heel ziek van worden als de oorontsteking goed door zet. ben echt al vanaf kleins afaan aan het kloten met mijn oren en het houdt gewoon niet op. Ach ja, nu moet ik het dus uit gaan zitten, hopen dat het snel minder wordt. maar het jeukt zo en dan ga ik dan ja hoe zeg je dat wiebelen met mijn vinger in mijn oor, zodat de jeuk minder wordt, maar dan wordt de pijn ergert. Nu maar veel met neusspray aan het spuiten dat kan ook weleens helpen. ben nu echt half doof aan één kant, hoop dat het snel over gaat! Meld me vanavond nog wel even :-*

Tammy : doof aan 1 kant, dan snap je hoe het voelt :wink:

Ben dus aan beide kanten… maar beterschap.

Vraagje over dat bod doen, stel, wij bieden zoveel. Degene vind het te weinig, dan krijg je dat toch te horen ? Dan kun je toch weer iets hoger bieden ? Ik bedoel, het hoeft toch niet meteen afgewezen te worden ?

Ze zeggen vaak : je kan het beste met een reeel bod komen, daarna kijken wat hun tegenbod is, er mee accoord gaan of nog overhandelen. Maar het hoeft dan toch niet echt afwaezen te worden ? Alleen als de partij denkt van : das te hoog, we gaan ook niet meer accoord ? Toch ?

Hier straks lekker pannekoeken eten !

Ga eerst met mams onder de zonnebank, paps past op Jelle. Daarna komt paps ook met Jelle en gaan we gezellig uit eten. Remco moet werken tot 23.00 uur maar kreeg wel wat lekkers mee !

Femke: Als de verkopers je bod veelste laag vinden, kunnen en mogen ze je bod afwijzen. Dit krijg je dan van de makelaar te horen, dan kun je er dus voor kiezen om een hoger bod te doen, pas als je in onderhandeling bent, dus als de verkoper een tegenbod doet, kan er niemand tussen komen. Wij vonden dat de vraagprijs van het huis het dubbel en dwars waard was, dus zijn er niet heel ver naast gaan zitten. Spannend hé een huis kopen!

Ja vind het erggg spannend. Is ons eerste koopwoning, dus ja !

Dan vraag ik het jullie even.

De huis kost 192.500,-

We dachten aan te beginnen met bieden van : 185.000,-

Is dat haalbaar of ? Willen natuurlijk de kans niet mislopen, maar ze zeggen vaak ook dat je met een beetje laag, maar niet overdreven laag moet beginnen…

Bedankt dat ik ff mocht zeuren :wink: