pegje en cell welkom gezellig dat jullie mee komen kletsen.
Moniek wat een naar nieuws over je collega. zo iets gun je niemand.
is het lammetje al geboren.
Vandaag ben ik weer bij mijn neefje in t zkh geweest.
Maar helaas gaat t nog steeds niet beter met hem. op een een of andere manier weigert hij nu zijn flessen of gewoon eten. dus hij krijgt zijn voedingen via een zonde.
vind t echt vreselijk om hem daar in t bedje te zien liggen. hij is niet meer de maurice die ik ken. normaal lacht hij altijd als ik binnen kom. maar nu blijft hij wazig voor zich uit kijken. de artsen zijn hem nog steeds aan t onderzoeken maar ze kunnen er nog steeds niet achter wat er is…
hopelijk gaat t snl weer beter met hem.
Ben er kapot van.
Ik ga nu maar eens slapen.
Weltrusten
navond,
Lua, begrijp ik nu goed dat jij een klein neefje in het zkh hebt liggen die ernstig ziek is? :shock: Oh meid, dat is erg… Zeker zulke kleine humpies :hug: Weet gewoon niet wat te zeggen. Sterkte dan maar :-*
Claudje… ja leuk he, zien we elkaar weeeer… ach ja… onkruid vergaat niet :mrgreen: Heb het even geprobeert bij zwanger worden van de 3e, maar daar voel ik me totaal niet thuis. Ach, ik heb nu 5 topics te onderhouden :shifty: dat word een hoop copy paste (onzin hoor, dat doe ik eigelijk nooit)
Ruud ligt al te bed, ik ben even aan het pauzeren… ben achterstallige strijk aan het wegwerken en moet nu alleen nog 2 overhemden…
Of misschien toch morgen doen :think:
Jeminee, dan was je even 2 dagen niet en heb je meteen 4 wassen weg te werken… ja dat schiet dan niet op he.
meiden, weet waar je aan begint want elk kind betekent weer een verdubbeling van je wasload :mrgreen:
Eindelijk ben ik er weer … Had ff twee dagen geen PC !
Dus ja, is toch wel verslavend
Kom dus ff weer inbreken en wens iedereen alvast hele fijne zonnige dagen…
ga weer uitbreken
Peggy, gezellig dat je mee komt kletsen, zal meteen even het lijstje aanpassen.
Claudia verander meteen even je nod.
Lua, wat naar voor je neefje, hopelijk vinden ze snel wat hij heeft en knapt hij dan snel weer op.
Vanmorgen heeft het laatste schap gelamd, met 2 lammetjes, helaas was het ooitje niet levensvatbaar, het bokje (alweer een bok) doet het prima.
We hebben nu dus 4 bokken bij 3 schapen.
Daar ben ik weer!! Ik heb me eergister voor het laatste gemeld, maar het lijkt wel een eeuwigheid ! Er zijn in tussen zoveel berichtjes geplaatst, kan ze niet allemaal beantwoorden, dus sorry als ik iemand vergeet!
Cell en peggy gezellig dat jullie mee komen kletsen! Welkom!!
Wij gaan dit weekend een weekendje weg, dus kom zondag pas weer mee kletsen. Ik ben gister wezen werken en s’avonds had ik een vol programma, geen tijd om me te melden :?. Moest echt even afkicken, kijk er altijd erg naar uit om weer bij te lezen. Dus wordt dit weekend afkicken :?.
Sterre: Alvast sterkte met je zoontje! Weet niet of ik je zeg maar nog spreek, hoe zeg je anders!
Moniek: gefeliciteerd met de geboorte van je lammetjes:D!! Echt schatjes, hele mooie lammetjes vind ik ze. Vervelend van je collega, kan me voorstellen dat je daar even van slag van bent geweest! In mijn omgeving zijn er op dit moment een aantal mensen/kind met deze rot ziekte. Mijn vaders zus heeft kanker, vooruitzichten zijn 5 tot 10 jaar. De vader van mijn beste vriendin heeft lymfklier kanker, nu zijn de vooruitzichten heel goed, geen kanker te zien, maar dat kan bij lymfklier kanker zo omslaan. Het achterneefje van mijn vriend die is nu denk 3 heeft leukemie, was denk 1 toen ze het ontdekte. Weet dus wat je mee maakt.
Cell: Ik zal heel hard voor je :thumbup:!! Vaak weten artsen wel wanneer ze haast erachter moeten zetten, dus zal me als ik jou was niet te druk maken. Kan me voorstellen, dat dat heel moeilijk is. Je bent trouwens lekker druk met de forumen. Knap hoor, vind 1 leuk, maar meer dan 1 zal ik niet bij kunnen houden!
Uskuld: Wat woon jij mooi zeg!! Het zou alleen niks voor mij zijn, ben echt een stads mens en kan er echt niet tegen om afgelegen te wonen. Maar het ziet er prachtig uit!! Ga vaak wel naar zulke plekken op vakantie, als het maar niet langer dan 2 weken is :mrgreen:.
Lua, sterkte met je neefje!! Hopen dat het snel beter met hem gaat en dat ze ontdekken wat er aan de hand is! Hou je ons op de hoogte??
Wat voelen jullie als je je eisprong hebt of gaat krijgen?? Als ik een cyclus van 33 dagen heb zou het best kunnen dat we met klussen zeg maar net op tijd waren. Eergisteren voelde ik bij het plassen ook ergens boven mijn blaas een soort heftige steken. Ben benieuwd!!
Met het mooie vooruit zicht van het weekend, ga ik denk wel genieten! Ik meld me zondag weer, pfff wat duurt dat nog lang zeg :?. Fijn weekend allemaal! :-* :-*
Tamara, fijn weekend!!
middag meiden,
Tamara, geniet van je weekendje weg. Heerlijk :thumbup:
Ik zit alleen op dit forum hoor, maar wel meer dan 1 topic…
Ik schrijf nog mee met de oktobermama’s van 2005, met de mama’s van 2 of 3kinderen, hier en op het topic van zwanger worden maar nog wachten (al is dat wachten nu voorbij) en op een topic over hoogsensitieve kinderen, Aniek is namelijk hoogsensitief.
Ach zolang ik weet welke, vergeet ik er geen. Ga gewoon het rijtje af :mrgreen: Denk alleen dat wanneer ik zwanger zou zijn en dan weer met maandmama’s mee zou bebbelen, ik de klust kwijt zou raken :oops:
Ben ook gek op discussieren, dus daar ben ik ook vaak te vinden.
Aniek speelt nu even met Ruben, ons buurjongetje van 2 en Peter loopt in de tuin te keutelen… niets leukers voor een dreumes dan keutelen. :inlove:
Hoogsensitief wat houdt dat in?
kort door de bocht is ze meer dan verlegen, meer dan normaal gevoelig voor prikkels, meer dan snel overprikkelt, meer dan normaal emotioneel over de rooie en meer dan gevoelig voor sfeer en hoe mensen op haar reageren…
Dat brengt bepaalde uitdagingen met zich mee… zo hoeven we eht niet te proberen om haar 2 dagen achter elkaar iets intensiefs te laten doen want dan gaat ze finaal over de rooie en dan meestal snachts…
Maar goed, ik ben zelf ook hoogsensitief dus voor mij is veel herkenbaar, we kunnen er dus wel mee overweg. Kinderen zijn echter meer een uitdaging dan een volwassene, dus ik kan nu meer hebben dan zij nu… dat moet ze dus leren.
Ga even verder met mijn eten… we eten tagliatelle met zalm, spinazie, tomaat, knoflook, ui en spek en natuurlijk wat room, olijven en pesto… :drool:
Lijkt me af en toe erg lastig, maar wel makkelijker voor jullie omdat je het zelf ook hebt.
Vandaag wordt het ruim 25 graden, dus maar eens de eerste shirt voor Bas uit de kast halen.
Goedemorgen!
Ik heb al een jaar of 3 een boek in de kast staan over hoog sensitieve personen, ben er nog niet ver in gekomen :oops:
Ben meer een verhalen lezer zeg maar…
Mijn zoontje is nu al behoorlijk zenuwachtig voor dinsdag als ie geopereerd moet worden, hij zegt dat ie zich niet lekker voelt en dat zegt ie in het weekend eigenlijk nooit
Hij is aan het hoesten, ik mag hopen dat ie niet ziek wordt, want dan moet de operatie uitgesteld worden en ik heb behoorlijk wat moeite gehad met vrij krijgen op zo’n korte termijn. Nou ja, behoorlijk, dat valt eigenlijk wel mee, maar de planning deed niet erg aardig.
Nog iets heel stoms: mijn leidinggevende belde me gisteren om te vragen hoe het kwam dat ik op maandag geen ‘klantje’ meer had! Nou zeg ik, ze is overleden, en dat heb ik doorgegeven, aan jou notabene! (werk als huish.hulp in de thuiszorg voor wie het nog niet wist) Ze bleef heel vaag daarover en zei ‘oja, dan gaan we voor het nieuwe rooster iemand anders voor je zoeken’. Ik vind het toch niet iets waar je zo luchtig over doet hoor, ik weet wel dat het vaker gebeurd, maar ik had iets meer medeleven of interesse verwacht.
Vanmiddag is het feestje van mijn vriendin die 12 1/2 jaar getrouwd is, het is er een prachtige dag voor! Alhoewel ik verwacht dat het wel allemaal binnen is…
Tamara lekker een weekendje weg, heerlijk!
Moniek, wat jammer dat er weer een lammetje het niet gehaald heeft…maar, gefeliciteerd met het bokje
Ik heb nog veel te weinig lammetjes ‘live’ gezien dit jaar!
Lua, weten ze al iets meer over je neefje?
Femke, dat valt niet mee, 2 dagen zonder pc! Ik zou het een drama vinden :oops: :roll:
Tja, en dan is het nu tijd voor de was…ik doe erg m’n best om het bij te houden, maar zoals Cell al zei, als je een dagje overslaat heb je meteen 2x zoveel! We (we? ik :mrgreen: ) draaien nu ongeveer elke avond een was en in het weekend een paar, ik zei al tegen m’n vriend dat als er een baby bij mag komen dat we het zelfs daarme niet meer gaan redden! Mag ik nog wel een extra wasrekje aanschaffen ofzo…
Prettig weekend!
Sterre, hopelijk wordt je zoontje niet ziek.
Ja inderdaad geen slimme actie van je leidinggevende, sommige mensen hebben weinig gevoel of willen het niet laten blijken.
Heerlijk nu met dit weer de was buiten hangen. Wij wassen nu een ton of 5 in de week, dus vind het nu nog meevallen, maar als Bas gaat lopen zal het wel meer worden.
Lekker, wij steken straks de bbq aan! :thumbup: :drool:
hier weer een berichtje van mij.
wat hebben we toch eenn mooi weer tje. we hebben wat in de tuin gerotzooid en daarna nog even lekker in de tuin gezeten…
Mijn neefje ligt nog steeds in t ziekenhuis. hij wilt nog steeds niet goed drinken. de artsen denken dat t waarschijnlijk reflux is.
een klepje van maag naar slokdarm die niet goed afsluit zodat elke keer t brandend maagzuur de slokdarm in gaat. en dat maakt een grote wond in de slokdarm. vanaf vanmiddag gaat hij hiervoor medicijnen krijgen. en hopelijk gaat hij dan weer snel zelf drinken.
Vandaag heb ik een kado voor hem gekocht. tvtje van nijntje hij was er hele maal gelukkig mee.
Sterre: hopelijk gaat je zoontje niet ziek worden.
en ik wil je alvast sterkte wensen voor dinsdag.
Vanavond gaan we naar de musical de wiz.
Ben benieuwd hoe die gaat.
Fijne Avond allemaal en geniet van t zonnetje
Lua, leuk dat kadootje voor je neefje. Maar wel vervelend, hopelijk slaat de kuur aan en drinkt hij snel weer zelf, ik zal even :thumbup: :thumbup: .
Hoe was de musical (je leest dit toch pas als je al bent geweest )?
Claudia, is er nog wat over van de barbuque? Ik lust nog wel wat :mrgreen:
hallo meiden
welkom bedankt dat je me in het lijstje gezet hebt leuk :inlove:
morgen heerlijk weer ik heb een buitenspeeldag bedacht voor de kleine deken op de grond en zandabak spelen en vanalles en ook buiten picknicken :inlove: :inlove:
jullie nog grote plannen voor morgen :think:
Goedemorgen,
Geen plannen voor vandaag hoor, gewoon lekker keutelen aan huis, misschien in de namiddag wat fietsen. We gaan barbeque-en en verder geen plannen. Ben moe, gister de hele dag de hort op geweest.
Eerst naar Nieuwegein, ik had via marktplaats 2 identieke bobby car loopwagens gevonden van een tweeling voor een prikkie. Die dus opgehaald, toen naar Zeewolde om de winterbanden van de auto te laten halen en de gewone banden er weer om. Toen naar Zwolle… want Ruud wilde onder de "klapperboom :mrgreen: " En daarmee bedoeld hij dus lekker in de tuin bij zijn ouders op de boerderij.
Dat vond ik prima, maar dan moest hij ook de kids erbij nemen zodat ik even kon shoppen voor de kids. Normaal koop ik pas het gros van de zomerkleding in mei/juni als het meeste in de winkel ligt. Maar nu met dat maffe weer… :roll: Aniek is gewoon een maat gegroeid en past alleen nog wat korte broeken van vorig jaar en Peter was vorig jaar zomer nog een baby, dus die had al helemaal niets… ja 1 korte broek die hij heeft gekregen in maat 104… beetje groot nog :lol:
Dus ik de C&A in… dit leuk dit leuk dit leuk… zo klaar… kassa… 96 euro! :shock: Maar goed, ze kunnen dan ook wel even voort en dan kijk ik volgende maand nog wel voor wat erbij… er zullen nu ook nog wel frisse dagen komen, dus 4/5 korte broeken en wat shirts is even wel genoeg.
Die dame van de C&A zag me stuntelen met tig hangertjes enzo… en vroeg of het wel lukte… dus ik zo…“nee niet echt, een mandje zou geen overbodige luxe zijn hier” Toen heeft ze me geholpen :thumbup: Nam een deel over, liep met me mee toen ik nog meer pakte en begeleidde me naar de kassa om weg te gaan met een “zo red u het weer mevrouw?” Nou super toch
Ook nog even bij Prenatal geneusd, maar t kon me niet bekoren :think: Heb alleen paar snoepige rompers voor Niek mee genomen…
Dus vandaag… rust …
Cell, jij hebt lekker geshopt :dance:
Ik moet voor Bas wat leuke korte broeken hebben, maar bij de zeeman en de hema niet kunnen slagen. volgende week misschien ook maar eens naar Uden rijden om bij de c&a te gaan kijken.
Wij gaan niet veel doen vandaag. Manlief gaat eerst mountainbiken en vanavond gaan we naar vrienden, die op het punt staan om van de tweede te bevallen.
Vanmiddag misschien naar de Maas rijden en lekker in de schaduw luieren.
Goeiemorgen allemaal!
Lua, hoe was de Wiz? Ik ga met mijn dochter op 27 mei, ik ben heeeel benieuwd hoe het was!
Ik hoop dat de medicijnen aanslaan bij je neefje, sneu hoor, wie weet heeft ie wel heel veel pijn gehad…
Zo Cell, lekker geshopt? Wat een goede service trouwens kreeg je!
Ik heb me tot nu toe voor de kinders ingehouden, ze groeien niet erg hard en ze hebben allebei een enorme stapel t-shirts, die gaan we eerst maar eens bekijken.
Wel heb ik voor mezelf 1 hempje en 3 shirtjes gekocht bij de H&M, als er eenmaal iets lekker zit koop ik daar dan meteen maar een paar kleurtjes van.
Zo, al veel BBQ-ers hier! Wij hebben nog geen tuinset, alleen 2 stoelen, dat is nog niet zo handig. We weten ook nog niet wat we zullen gaan kopen…moeilijk hoor.
Nou, m’n boefje is toch ziek geworden, gisteren op het feest was ie niet in z’n hum, ik heb hem amper zien lachen of kletsen. Wel heeft ie buiten gespeeld en wat gegeten. Ikzelf heb wel genoten op het feest, leuk om wat oude bekenden te zien!
Gisteravond had m’n zoontje 38 en vanmorgen om 6 uur kwam ie me vertellen dat ie in z’n broek gepoept had! Het was niet veel, maar wel diaree waardoor ik dus al in alle vroegte z’n bed stond te verschonen! Hij had toen 39 graden koorts en nu nog steeds, ik heb hem net weer getempt. Voor zijn doen drinkt ie wel goed gelukkig. Maarja, als ie morgen nog koorts heeft, moet ik maar even het ziekenhuis bellen om te vragen of de operatie uitgesteld moet worden…balen hoor, je blijft regelen zo.
En mijn oog is weer ontstoken! Weer het rechter oog, hoe kan dat nou?
Hai hai meiden,
De bbq was heerlijkkkkkkkkk gisteren!! :drool: :drool:
Lua, hoe was het gisteravond? Dikke knuffel voor je neefje. :hug: Max heeft ook reflux gehad. Was niet prettig, als ik hem deed voeden moest ik al een handdoek erbij pakken want geheid dat er een hele lading terug kwam en dat dan zo de hele dag door. :? Hij is er uiteindelijk met een maand of 5 overheen gegroeid.
Leuk Peggy, zo lekker buiten spelen. :inlove:
Max heeft ook gisteren buiten geravot, heerlijk om te zien, hij was pikzwart gisteravond. :inlove: :mrgreen: Thom ook trouwens.
:inlove:
Lekker geshopt Cell :thumbup:
Sterre, balen dat je menneke niet lekker is. :hug: Geen idee hoor, je ontstoken oog, ik had dat vaak als ik heel erg verkouden was.
Ik heb vreselijk last vandaag van de hooikoorts. Word gek van al het genies en heb hoofdpijn.
Oja, gisteravond kreeg ik van de zus van een vriendin het aanbod om haar duowagen over te nemen. :thumbup: Beetje vroeg wel maarja…daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen. :dance: Ik mag hem ook nog voor niets hebben. :o