Ohhhh schattig!
foto,s van de lammetjes?? zijn ze inmiddels al weer weg gehaald of kan ik ze niet zien.
Ben ff helemaal van slag af. heb net namelijk gehoort dat mijn neefje 7 maanden is opgenomen in t ziekenhuis met uitdrogings verschijnselen.
Hij word nu nog onderzocht, en krijgt nu zijn voeding via een zonde.
Hopelijk gaat t snel weer beter met hem.
Ik ga nu maar snel want dan kan ik bij hem op bezoek gaan.
meld me later weer
doei doei
heb nu wel de foto’s van de lammetjes gezien
schattig hoor
mag ik me ook aansluiten?
Ik moet mijn ei deze maand nog krijgen, heb hem in elk geval nog niet gevoeld, dus we zullen zien. We gaan er eigelijk nu /mei uiterlijk weer voor.
Ik ben Cell, 30 jaar al mama van Aniek (2,5 jr) en Peter (bijna 1,5jr) en wij krijgen in juni de sleutel van ons nieuwe huis in Utrecht. Tot die tijd wonen we in een minihuisje in de bossen van Ermelo.
Ik ben gewoon thuisblijfmama, maar wel veel hobbies en bezigheden en Ruud, mijn man, is de kostwinner en werkt als automatiseerder in heel Nederland.
Als het net zo vlot gaat als bij Aniek en Peter dan ben ik rond de zomer wel zwanger, maar heb ook al vaker miskramen gehad, dus het blijft spannend en allerminst vanzelfsprekend.
Groetjes
Cell
Cell, welkom. Leuk dat je mee komt kletsen, zal je toevoegen aan het lijstje. De eerste twee zijn vlot achter elkaar gekomen, lees ik. Klikt dat erg goed met die twee? Ik ben nieuwsgierig, omdat Bas nu 6 maanden is en als ik meteen aan tel, dan zitten er ook niet heel veel verschil tussen.
Kennen jullie dat gezegde… ze kunnen niet met elkaar, maar ook niet zonder elkaar…? Nou dat is er precies tussen Aniek en Peter.
Ze kunnen geen dag zonder elkaar, roepen steeds over en weer… “Petuh!” en Peter roept dan “niekje!” Is 1 wakker dan rent die naar kamer van de ander om zich ervan te vergewissen dat die ook uit bed komt, ze hebben samen de dikste lol. Zitten hand in hand op de bank naar de wawa’s te kijken, roepen om het hardst om de film met de auto’s enz… Maar als ze ruzie hebben, slaan ze even zo heftig elkaar met van alles op het hoofd of rug en dan ineens komt er wel weer 1 naar binnen met een dikke wijsvinger naar de ander… “mama, Niekje niette sjaan” of “mamaaaaa, Peter magge niet mij klimmen!” Dan ben ik gewoon scheidsrechter hoor… :mrgreen: Vanmiddag een mooi voorbeeld… Aniek en Peter in de tuin, Peter had de tractor, Aniek de raceauto. Ik zag dat, even later komt Peter binnen brullende “mammmmaaaaa, niekje tjactot mijjjjjj!” Ik naar buiten en zeg tegen Aniek dat afpakken niet lief is en of ze Peter de tractor even teruggeeft. Ze geeft deze en Peter zegt “dankt” Nou das geweldig toch :inlove:
Ik zal duimen dat je snel aantelt, het is zo leuk… :inlove:
Ik zag ook lammetjes voorbij komen, leukkk… Mijn schoonvader heeft ook schapen en nu zo’n 48 lammetjes waarvan 4 aan de fles… is altijd zo mooi om te zien :inlove:
Ik ga mijn bedje opzoeken, leuk dat ik mee mag schrijven, benieuwd wie er t eerst zwanger is :dance:
Cell, jij hebt dus gezellig babbelaars thuis. Heerlijk dat ze goed met elkaar overweg kunnen. Bij ons moet er nog een schaap lammeren en ik denk dat dat vandaag zal gebeuren, helaas zit ik op mijn werk.
Hoi Cell, welkom hier!
Hier nog steeds vage klachten, niet constant maar af en toe pijn in m’n onderbuik, ik weet niet of dat m’n blaas is. Ik vind het nog niet ernstig genoeg om naar de dokter te gaan. Volgende week heb ik iets meer tijd om naar de dokter te gaan, ben 2 dagen vrij omdat m’n zoontje dinsdag wordt geopereerd. Hij wordt dus besneden en hij is er wel al zenuwachtig voor, hij is bang dat ie wakker wordt tijdens de operatie.
Ikzelf ben een beetje bang dat ze teveel of te diep (weet ik veel) snijden en dat ie dan voor z’n leven lang ongelukkig is, tis toch wel een heel belangrijk deel van z’n lichaam! Het schijnt een hele simpele ingreep te zijn, brrrrr gelukkig ben ik daar niet bij.
Zometeen nog een keertje de stad in op zoek naar iets voor bij die nieuwe broek (die nog steeds niet lekker zit, maargoed) want ik wil hem zaterdag aan als m’n vriendin 12 1/2 jaar getrouwd is. Ook wil ik een kadootje voor m’n zoontje kopen, voor als ie geopereerd is.
Lua, hoe gaat het met je neefje? Schrikken zeg, als zo’n kleintje zo ziek is…
Zo Tammy, de condooms de deur uit, spannend!
Het afscheid nemen van de poes was best moeilijk he, zo te lezen…ik wist niet dat je hem daarna weer mee mocht nemen trouwens…mijn eerste poes moest ik laten inslapen toen ik zwanger was van mijn dochter(ongeveer 11 jaar geleden, jee!) en dat vond ik heel erg, ze was 14 en de liefste poes die er ooit geweest is
Oh zo’n grappig beest, ik denk nog vaak aan haar. Maar in ieder geval, we hebben haar achter gelaten bij de dierenarts…
Nou, het beloven een paar warme dagen te worden, ik ben benieuwd!
Even een ego berichtje, met de onderstannde link kun je er komen. Reageer dus misschien even wat minder, moet dit echt een plekje geven.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1496565#1496565
Goedemiddag dames,
Nou hier hebben we alweer een hele week van het mooie weer mogen genieten. Het is hier vandaag 25 graden!!! Heerlijk!!
@ Sterre. Wij werken inderdaad alletwee, ik pas weer sinds 2 weken ik ben het eerste jaar thuis bij Mathis gebleven. KDV kennen ze hier niet zo, Mathis gaat nu naar een gastouder. Dat is de schoondochter van een goeden vriendin van me. Zelf heeft ze een zoontje van 2 en ze past nog op twee kinderen van 2 en anderhalf. Het gaat tot nu toe erg goed!!
Veel sterkte volgende week!
@ Tammy, spannend joh, voor het eggie!!! Kan me dat nog zo goed herrineren van twee jaar geleden!!
ook succes met afvallen!
@ Iua. Hoe is het nu met je neefje?
Cell welkom bij ons cluppie!! Klinkt heel gezellig je gezinnetje, lijkt me ook zo leuk om een tweede erbij te hebben. Hopelijk hoeven we niet te lang te wachten
Hoelang blijven die lammetjes eigenlijk binnen de koppel Moniek. Met andere woorden, zijn ze er nog als wij komen met hemelvaart? Lijkt me ook super voor Mathis :mrgreen:
We hebben een drukke week achter de rug. Alletwee werken, maar we hebben ook hard aan de omheining gewerkt om onze nieuwe weide. Als het goed is zijn we morgen helemaal klaar en kunnen de paardjes zaterdag voor het eerst in onze “echte eigen” wei. Ben er gewoon zenuwachtig van :lol:
Volgende week ook weer naar de architect voor de voortgang van de tekeningen van het huis.
Spannende periode bij ons dus.
Groetjes,
Marlous
Even een paar fotootjes…
@welkom wrote:
Even een ego berichtje, met de onderstannde link kun je er komen. Reageer dus misschien even wat minder, moet dit echt een plekje geven.
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1496565#1496565
Jeetje Moniek!
Ik bel je straks wel even na het eten!
Hallo,
Jeminee Moniek, dat zijn de mindere dingen… ohh daar ben ik nou zo bang voor he Ik krijg 17 april volgende week dus, een mammografie en echo omdat er een knobbeltje zit in mijn rechterborst…
De huisarts is ervan overtuigd voor 95% dat het een onschuldige cyste is, maar je zal maar bij die 5% horen he :x Ben ook 30 en een gezin, dus sta al een poos stijf van de zenuwen… :shifty:
Bij mijn schoonvader zijn de schapen allemaal al uitgelammert Het loopt allemaal al weer in de wei, een gespring van jewelste die gekke lammegies. :inlove:
Uskyld, dat is nog eens een mooi plekje waar jij woont, wow :thumbup: 8) Heb je nog plek voor gasten? We zijn bereid te werken aan klusjes, eten niet veel en zijn erg lief :mrgreen: hihihih…
Geintje natuurlijk, maar wel mooi hoor.
Ik denk dat mijn ei vandaag gaat springen, ik heb weer de bekende zijpijn en mijn slijm is dikker… Denk alleen dat door de stress het deze maand nog niet zal gaan lukken… :think:
Jakkes Moniek, wat een naar bericht voor je collega…wat gaat er nu verder gebeuren?
Oh Uskyld, wat een uitzicht! Ik begrijp dat je het na al die jaren nog steeds mooi vind en dat het nog niet ‘gewoon’ is geworden? Heerlijk veel ruimte!
Ik vroeg me inderdaad ook af of je zoontje naar een kinderdagverblijf gaat en of dat dan in het frans gaat. Of leren jullie hem (ookal is ie nog klein) nu zelf ook al franse woordjes? Maar hij gaat naar een gastouder, zijn dat franse mensen? (zeg het maar als ik te nieuwsgierig wordt :oops: )
Cell ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt over het knobbeltje in je borst! Wanneer ontdekte je het? Veel sterkte de komende spannende dagen, krijg je meteen de uitslag?
Nou ik ben alweer wat bekomen van de schrik en ondanks dat ik eigenlijk moet werken, werkt het reageren op het forum veel beter als ontspanning.
Cell, inderdaad spannend, zal extra hard :thumbup: dat het meevalt en inderdaad een cyste is.
Marlous, de laatste schaap moet nog lammeren en met 6 weken zijn ze nog niet heel groot. Kijk er enomr naar uit om jullie drieen weer te zien. Ik wil nog een keer overleggen over eind juni.
Mooie foto’s, ik wou dat ik in de auto kon springen en nu terplekke kon aanrijden.
ik hoop het stellig hoor… en nee, ik krijg alleen een directe uitslag als ze op de echo iets zouden zien wat er niet hoort te zijn meer dan die cyste.
Maar als er niets bijzonders is dan duurt het 5 dagen.
Ik ontdekte het in februari al, maar omdat de huisarts dus niets ernstigs vermoed, moest ik gewoon op de wachtlijst voor een mammografie… dat werd dus april… en heb alle ziekenhuizen op rijafstand gebeld… maar 17e was op zijn vroegst… :roll:
Nou, we gaan uit van het goede,
Mijn collega kon binnen een week al terecht met ook een heel klein knobbeltje, dus de dokter zal al wel een klein vermoeden hebben gehad, want de wachtlijsten hier zijn ook lang.
O :oops: :oops: alweer dit topic vergeten… :doh: Kom later reageren… :-*
Zoals beloofd, daar ben ik dan. :mrgreen:
Cell, wat leuk dat we elkaar hier ook tegenkomen! Maar wat duurt het lang voordat je aan de beurt bent voor die mammografie. :? Lekker als je dan 2 maanden in de zenuwen mag blijven rondlopen. En ondanks wat de huiarts zegt is het toch logisch dat je in de zenuwen blijft zitten…
:hug:
Moniek, bah wat een naar nieuws… Dikke knuffel meid. :hug:
Uskyld, ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Cell. :mrgreen: Mooie foto’s!!
En die lammetjes :inlove: wat schattig!!
Gisteren met Thom zijn klas naar de kinderboerderij geweest, daat was ook een pasgeboren lammetje, zo lief!! En een flink uit de kluiten gewassen konijn :shock: , ik wist niet dat die dieren zo groot konden worden. :mrgreen:
Lua, beterschap voor je neefje. :hug: Hoe gaat het nu?
Sterre, succes met de operatie! Nooit leuk als je kleine onder het mes moet. :hug:
Pppffft…hier een paar drukke dagen achter de rug zeg. Ik blijf aan de gang met vanalles heb ik het idee. Maarja, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik mezelf ook niet echt de rust gun om op mijn kont te zitten. 8) Maar het lijkt wel alsof er nooit een einde komt aan de wasmand. Zeker nu niet, met dat buitenspelen. :roll: :eh:
Mijn nod is trouwens 8 mei.
hallo meiden
ik ben peggy 25 jaar en wij willen gaan voor een 2de kindje we hebben al een dochtertje :inlove:
vinden jullie het goed al ik af en toe ook eens mee kom kletsen
claudia ik heb jullie gevonden :mrgreen: