Het tweede kwartaal 2007 stoppers deel 1

Spannend femke!!! Ik zal voor je :thumbup:. Lekker druk bezig geweest vandaag zo te lezen.

Lua ik begin er ook al moeite mee te krijgen dat het wat drukker wordt, dus je bent niet de enige :wink:. Het is wel heel gezellig, kan alleen niet bij houden wanneer wie nou zijn NOD enzo heeft. Wel is er elke keer iets te lezen, dat vind ik wel leuk.

Nou ik ga er weer vandoor. We gaan lekker saampjes naar de film toe, volgens mij de film ghostrider ofzo. Lijkt me wel een leuke film. We moeten nog opschieten, dus ga gauw. Fijne avond :-*

Goeiemorgen, fijne pasen allemaal!

Tammy, hoe was de film? Klinkt als een spannende film, ik ben niet zo heel erg op de hoogte van wat er allemaal draait in de bioscoop, al kijken we wel heel veel films thuis :slight_smile:

Kimmie, fijn dat je zoontje weer wat beter is, als ie lacht is dat wel een goed teken!

Lua, gefeliciteerd met je vader!

Gisteren zijn mijn schoonouders hier de hele dag geweest, omdat m’n schoonvader ging helpen met onze nieuwe schutting. Terwijl de mannen hard aan het werk waren zat ik de hele middag met m’n schoonmoeder in de tuin en zorgde ik voor wat drankjes, maar verder heerlijk niets gedaan! Zulke dagen heb ik niet vaak, ben meestal wel met iets bezig, al is het maar ‘kok-en’ maar dit was wel erg lekker voor een keertje! Ik heb wel hele fijne schoonouders, dat moet ik er wel even bijzeggen :wink:

En de schutting staat netjes!

Wel heb ik wat last van m’n hormonen, tenminste, daar gooi ik het maar op. Ik voel me wat onrustig van binnen vandaag en gisteren moest ik huilen omdat m’n nagel gescheurd was! Tja, ik ben een emotioneel mens, maar daar huil ik normaal niet om hoor :roll:

Ik heb trouwens de condooms gevonden, had ik dat al verteld? houdbaar tot april 2007, mooier kan niet:) Dus die kunnen binnenkort de prullenbak in :mrgreen:

Nu gaan we even naar m’n zus, die ene van dat bobbeltje in haar nek, ik heb hier nog een stoeltje voor haar staan dat brengen we even langs en dan zien we haar meteen ook even.

Vanmiddag de kinderen weer ophalen, die zijn bij hun vader, maar morgen kunnen ze gelukkig weer mee op visite bij m’n zwager en schoonzus waar we paaslunchen en ik hoop op een mooie wandeling, ze wonen in een mooie omgeving.

Oja, Tammy, ik heb geen lastige maat, ‘gewoon’ 42, maar ik ben nogal een lastig mens met kleding en dan vooral broeken! Ik heb nu m’n nieuwe broek aan, en omdat ik vind dat ie best leuk staat hou ik hem aan, maar eigenlijk zit ie niet lekker genoeg. Laat ik dat nou ook maar op de hormonen gooien en ik dwing mezelf om aan de broek te wennen :roll: :oops:

Prettige dag allemaal!

Ja dat bij lezen zal nog wat worden als er nog meer bijkomen. En reageren op iedereen zal dan zeker niet meer lukken, maar het gaat erom dat het gezellig is.

Ik heb nu ook even geen tijd te reageren en bij te lezen, maar wilde iedereen even fijne paasdagen wensen.

ja welkom daar heb je helemaal gelijk in. t is indedaad super gezellig.

Tammy: was de film nog leuk gister.

Sterre. dank je wel maar eigenlijk is ie morgen jarig.

Verder ga ik nu maar aan de paas lunch. ik heb al de nodige paaseitjes op.

doei doei

Fijne Paasdagen meiden. :smiley:

Ik moet deze week ongesteld worden en dan kan ik dus ook mijn NOD doorgeven.

Pppffft
ik ben bekaf dus ik reageer later uitgebreider
 :-*

De film gisteren was erg leuk, tenminste als je van actie/thriller houdt. Ik vond het echt heel gezellig, was weer even geleden dat we met zijn tweetjes naar de bios zijn geweest.

Sterre: lekker hoor zo’n dagje niks doen. Is de schutting mooi geworden??

Ik had vanmorgen ook last van mijn hormoontjes, ach vrouwen he’ :wink:. Maat 42 is inderdaad een gewone maat. Ik heb zelf ook maat 42. Loop soms ook te klooien met broeken. Ben 3 jaar geleden aan mijn bovenbeen geopereerd en nu is het ene been iets dunner dan het ander, gevolg is dat veel broeken in het kruis naar rechts trekken :wall:. Ow, daar kan is soms zo giftig van worden. Snap jou dilemma met kieskeurig zijn in broeken :wink:.

Iedereen leuke paasdag achter de rug?? Ik ben vanmorgen naar de kerk geweest en s’middags naar mijn ouders toe en daar wezen kaasfonduen :sick: , vond het echt niet lekker :?. Gelukkig had mijn moeder ook andere dingen neer gezet, dus wel mijn buikje vol kunnen eten. We zijn net binnen, was erg gezellig. Morgen gaan we langs een aantal bedrijven die zonweringen verkopen. Fijne tweede paasdag alvast!! Meld me morgen nog wel even. :-*

Gezellig ik doe ook mee met broek maat 42, er boven draag is vaak shirt maat S en truien maat m. Ik heb wat ze noemen een princessenlijn. Stevig van onderen en boven slank (op nu nog een heel klein buikje na van de zwangerschap). Ik heb dus met broeken ook vaak een probleem met mijn taille. Heupbroeken zitten het fijnst.

Gezellig kaasfonduen, maar inderdaa moet je het lekker vinden. Wij hebben het een keer bij vrienden gedaan en wij vonden het heerlijk.

Tamara welke actie/thriller hebben jullie gezien?

Wij zijn bij de ghost ridder geweest, echt een goede film, tenminste dat vonden wij. Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen. We gaan straks naar wat bedrijven dat zonwerings verkoopt, maar dat had ik volgens mij al verteld. Fijne paasdag en meld me vanavond nog wel even! :-*

Goedemiddag meiden!

Ik meld me ook weer even. Ik heb dit weekend mijn ouders op visite gehad. (Wij wonen in Frankrijk, visites zijn dus altijd meteen voor een weekend.) Nu zijn ze weer weg en ik ben op mijn werk. Ik werk hier op een VVV-kantoor, erg leuk alleen zijn er nu niet veel mensen hier. Dat is altijd zo als het in de lente zo warm is, de mensen werken dan in de tuin of liggen gewoon lekker in het park of zo. Vandaar dat ik nu even tijd heb om te kokken.

Ik zag dat er weer een aantal meiden bij zijn gekomen. Welkom allemaal!

Verder ben ik sinds vandaag niet meer ongesteld, we kunnen er dus voor gaan!! :lol:

Wij zijn helemaal niet van plan om gericht te gaan klussen of zo. De vorige keer heb ik dat de eerste maanden wel geprobeerd maar ik had toen een heel onregelmatige cylcus en weet dus niet precies wanneer ik mijn eisprong heb. Toch ben ik binnen 4 maanden zwanger geworden van onze Mathis. Ik ben benieuwd!

Nou onze paasdagen zijn even wat anders gelopen dan gepland :? Zoonlief heeft mij namelijk aangestoken en van zaterdag op zondag ben ik gewoon 2 kilo lichter geworden (stiekem een pluspunt :stuck_out_tongue: ). Tim is dus alleen met Valentijn naar mijn ouders geweest voor de paasbrunch en ook is hij alleen met de kleine naar zijn ouders gegaan om te gourmetten.

Het was voor hem ook wel eens leuk om zo de hele dag alleen met zijn zoontje te zijn, zonder mij erbij :wink: Normaal ben ik de hele dag met Valentijn alleen en is hij aan het werk en in het weekend doet hij wel heel veel met hem, maar ben ik er toch steeds bij en nu heb ik de hele dag in bed gelegen :zzz: Valentijn heeft wel voor het eerst eieren gezocht bij mijn ouders in de tuin en ik baal er stevig van dat ik daar niet bij geweest ben :cry: Tim zei wel dat ie steeds alles aanwees, dan “uuuuh” zei omn vervolgens het ei te pakken en direct in zijn mond te stoppen :lol: Maar goed dat ie geen vullingen heeft :shifty: Uiteindelijk heeft mijn moeder de eieren verdeeld onder de oudere kleinkinderen en heeft Valentijn een pluchen kuikentje en een chocolade paashaasje gekregen :inlove: :drool: Die gaat ie samen met mama opeten :stuck_out_tongue:

Inmiddels gaat het alweer een heel stuk beter met mama, maar voel me nog wel wat slapjes, op zich niet raar, maar wel vervelend :? Morgen moet ik namelijk weer alles alleen doen, dus op zich niet helemaal handig om met dit tijdstip nog hier te zitten :shifty: Maar ik ga nu ook maar ff braaf afronden en dan gaan wij hier ons bedje opzoeken :zzz:

Morgen kom ik ff uitgebreid op jullie reageren hoor meiden, maar dat wordt nu ff te laat :oops:

Hoop dat jullie allemaal hele fijne paasdagen hebben gehad :lol:

Welterusten voor nu en tot morgen :wink:

Uskuld, spannend hoor, dat je voor het eggie gaat! Ik zal voor je :thumbup:. Wij willen de volgende cyclus ervoor gaan, vind het echt heel spannend. Hoe ben jij trouwens in Frankrijk terecht gekomen, als ik vragen mag??

Kim: Wat vervelend dat je uitgerekend met de paasdagen ziek moest zijn! Wel leuk voor je man dat hij een keer alleen op stap heeft kunnen gaan met je zoontje.

Wij hebbn zoal ik vertelde gistere een rondje znneweringen gehouden en hebben er ook een gekocht. Ze gaven hele aantrekkelijke kortingen, vanwege de paasdagen, dus dat was wel heel fijn. Het was een heel gezelig dagje zo samen. Moet zeggen dat ik nu helemaal niet meer kan wachten tot het zover is. Nog 12 weken gewoon :eh:. Nu lijkt het nog heel lang duren, maar 12 weken zijn meestal zo weer voorbij. Fijne dag :-*

Tamara, fijn dat jullie geslaagd zijn.

Marlous, gezellig jullie pa en ma op visite, hebben jullie weer heerlijk gewandeld? Jij kent ome Jo (tuinkabouter hihi) en tante Jeanne wel, nou tante Jeanne wordt vrijdag geopeerd, ze heeft tumor aan haar nier (en). Ome Jo wordt volgende week aan zijn hart geopereert, dus een lekkere ziekenboeg daar. Misschien ga ik morgen nog even met Bas naar Schijndel om ze even te bezoeken, want misschien heb ik volgende week spijt als het niet goed afloopt.

Kimmie, beterschap, ben je wel weer iets verder opgeknapt?

Ik vind het best moeilijk nog een ronde te wachten, maar merk dat ik nog moet ontpillen, want vloei nu steeds wat na en dat was de vorige keer met stoppen ook. In mei gaan we er echt voor, dus even geduld :roll:

Gistermorgen weer 2 lammetjes erbij gekregen, maar nog steeds geen foto’s gemaakt :naughty: Morgen mogen ze naar buiten als ze het goed blijven doen.

Uskuld en Moniek, kennen jullie erlaar buiten het forum ook??

Ik kijk best wel tegen vanmiddag op! De kat van mijn ouders krijgt een spuitje :cry:. Ik ga met mijn moeder mee, maar vind het best wel moeilijk. ik ben met die kat opgegroeid en ben dus best wel gehecht. dikkie dik is nu denk 21 jaar, dus echt al oud en het gaat niet zo heel goed met hem. Weet wel dat het beter is om hem in te laten slapen, maar ja das makkelijker gedacht dan gedaan. Mijn moeder haalt me straks op, dus ga nog even rommelen in mijn huis. Meld me vanavond nog wel even.

Tamara, :hug: :hug: , een huisdier verliezen is nooit leuk om mee te maken en vooral als je zelf de beslissing moet nemen. 21 jaar kan wel in de krant , want dat is echt oud :thumbup: , de kat heeft gewoon heeel veeel liefde gehad!!

Marlous en ik zijn al erg lange tijden erg goede vriendinnen en ondanks de afstand ongeveer 380 km, zijn we toch gelukkig vriendinnen gebleven nadat ze uit nederland zijn vertrokken.

Hihihi je was me net voor Moniek

Ik geloof dat we al vriendinnen zijn vanaf ons 13e jaar. Een jaartje of 14 dus al weer. Time flyes
 Wens je “oom en tante” maar veel beterschap van me.

Tammy, sterkte vanmiddag :hug:

Wij zijn in Frankrijk terecht gekomen via een stage van mijn man ongeveer 8 jaar geleden alweer. Het was de bedoeling om minimaal een jaar te blijven maar dat is nu dus alweer wat langer. :mrgreen:

Goedemiddag!

Ahh moeilijk hoor, Tammy, afscheid nemen
zeker als je die poes al bijna je hele leven kent
voor je moeder ook moeilijk natuurlijk, sterkte!

Hoeveel lammetjes zijn het nu Moniek? Ik verwacht toch deze week wel een foto :mrgreen: gezien de vooruitzichten gaan ze deze week wel naar buiten denk ik zo.

Zo Marlous al 8 jaar in Frankrijk! Jullie werken allebei toch? Gaat je zoontje dan naar een kinderdagverblijf ofzo? Nog geen plannen weer naar nederland te gaan?

Kimmie, balen dat jij nu aan de beurt was, hoe is het nu?

Wat schattig trouwens dat je zoontje die paaseitjes meteen in z’n mond stopte!

Ik heb het idee dat ik een blaasontsteking krijg/heb! Ik voelde gisteravond wat steken links onderin m’n buik en had zaterdag ook al pijn in m’n schaambot zeg maar, ook aan de linkerkant, maar ik denk nu dat dat misschien toch niet m’n bot was, maar van binnen. Ik dacht ook nog even dat die steken dan misschien de eisprong zou zijn maar volgens mij voel je dat niet daar.

In ieder geval ben ik uit voorzorg flink aan het drinken (en plassen) en dan kijk ik het nog een dag of 2 aan.

Verder weinig te melden eigenlijk, ik ben wel erg bezig (in gedachten) met de operatie van m’n zoontje volgende week dinsdag. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat reageren op het hele gebeuren. Morgen bij de bieb eens kijken of daar boekjes over zijn.

Prettige dag verder!

Inderdaad Marlous, alweer ruim 13 jaar :dance:

We hebben inmiddels 3 lammetjes, inderdaad gaan ze overmorgen naar buiten en dan dus proberen foto’s te maken. Net even geassisteerd bij een keizersnede bij een schaap van mijn schoonvader, ik kreeg het lam er niet uit en de dierenarts ook niet. het lam heeft het helaas niet gahaald. Nu even mijn tent is top af kijken en dan de douche in en naar bed.

Reageer morgen wel weer even wat langer.

Goedemorgen allemaal,

Gisteren Dikkie Dik de kat van mijn ouders na 21 jaar laten inslapen :cry: . Vond het best wel heftig. Was wel blij dat ik met mijn moeder mee ben gegaan. Nu is hij vredig ingeslapen zonder al teveel pijn te hebben gehad, dat is wel een prettige gedachten. Samen hebben we hem begraven in de tuin van mijn ouders, op de plek waar hij altijd in de zon lag te slapen. het was niet makkelijk, maar wel beter. Het was een goede keus van mijn ouders.

Ook heb ik iets leuks te melden. Gisteravond was het moment daar dat mijn vriend er aan toe was om voor het eggie te gaan :dance:!! De condooms zijn nu de deur uit :dance:!! Ik kan jullie niet vertellen hoe blij ik hiermee ben:D. Mijn vriend stond er wel achter om de condooms vanaf de volgende cyclus weg te laten, maar had toch steeds wat onzekerheid zeg maar. Ik was heel bang dat hij terug zou krabbelen, maar gisteren liet hij zomaar uit het niets het condoom weg. Achteraf vroeg ik hem of dit het teken was en toen zei hij ‘ik denk het wel’. Vind het nu toch wel heel spannend, nu gaan we er echt voor. Voor ons eerste kindje, nou er komt dus een spannende tijd aan.

Ook heb ik besloten om te gaan afvallen. ik heb een verleden met een eetprobleem en gewicht is bij mij een heel gevoelig punt. Teveel afvallen moet ik niet doen, maar zo door blijven gaan is ook geen optie. ik schommel heel erg in mijn gewicht, omdat ik niet consequent omga met eten. Ik schommel eigenlijk heel erg met mijn gewicht. Het probleem is als ik echt ga lijnen via een dieet dat ik het een hele poos netjes volhou, maar als ik dan weer normaal ga eten ook weer doorsla in eten. nu wil ik niet gaan dieeten, maar het snoepen enzo weg laten en gewoon egzond eten. Ik hoop dat het me lukt. Mijn lichaam is ook heel bepalend voor mijn stemming. Ik hoop dat het lukt, vanaf vandaag ga ik hard aan de slag.

Moniek en Uskuld wat leuk dat jullie al zo lang vriendinnen zijn! Je hoort vaak als iemand verhuist ofzo dat de vriendschap verwatert, knap dat de aantal kilometers niet tussen jullie vriendschap in staat.

Sterre: Hopen dat de blaasontsteking niet door zet! Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar het lijkt me geen pretje. Wanneer wordt je zoontje ook alweer geopereerd?

Nou dit was mnijn verhaal weer! Ik weet niet of ik me vandaag nog meld moet vanmiddag werken, dus ben laat thuis, jullie zien het wel. Fijne dag allemaal :-*

Tamara, fijn dat je vriend er nu ook echt voor wil gaan, heel herkenbaar, want Wilbert had dat ook. Ik stopte met de pil en hij na een paar weken met de condoom :mrgreen:

Afvallen met een suikerdieet gaat super, maar toch best moeilijk om dan consequent te blijven, ik heb hem ook gevolgd, maar dan voor mijn migraine aanvallen.

Zoals beloofd een paar foto’s van de lammetjes.