Kimmie, welkom hier, gezellig het wordt steeds drukker. Leuk een dreumes, vervelend van de buikgriep, hopelijk is hij er weer snel vanaf. Ook jou zal ik vanavond aan het lijstje toevoegen.
Sterre, ik heb al wel gravitamon gekocht, maar ben nog niet aan het slikken, omdat we nog niet voor het eggie gaan.
Zo de ergste drukte op het werk gehad en dan kan ik het niet laten even te komen bijlezen. Want nu kun je bijna altijd wel bijlezen als er weer gezellig meiden bijkomen.
Nou inderdaad, het wordt al gezelliger
Welkom Kimmie! Sneu voor je zoontje dat ie buikgriep heeft…houdt ie het wel in z’n luier? Ik bedoel, moet je niet steeds schone kleertjes aangeven?
Wat is nou eigenlijk een ma?
doei
Ik moet nog slikken :roll:
Weet dat je beste van te voren kan beginnen, maar gek genoeg is, ik ben er nog niet mee bezig. Voordat ik Jelle kreeg wel erg, maar nu … :eh:
Toch zal ik daar gauw maar eens aan moeten beginnen.
Voelen jullie trouwens jullie eisprong ? Volgens berekening moet ik a.s. zaterdag mijn eisprong hebben, nou sinds maandag heb ik last van buikpijn, pffff ! Heb wel dinsdag geklust :lol: en misschien vandaag / morgen maar weer eens.
Ik had voordat ik Jelle kreeg nooit zo een eisprong die ik kon voelen, pas toen ik met de pil ging stoppen afgelopen februari begon ik hem meer te voelen, op zich is het een voordeel, maar nadeel is ook, het is best pijnlijk.
Kimmie : ook een kleine met buikgriep ? Ik ken 't… Jelle kreeg dat zondag op maandag, hele bed ondergekotst, voor mij erg wennen omdat dat zijn eerste keer was in zijn hele leventje. Nu gaat het gelukkig een stukje beter, eet weer iets meer. Beterschap !
Zo we gaan zo weer richting mijn ma, daar lekker andijviestampot eten :drool: Want Jelle was daar ook en bleef ff slapen, dus wij gingen de boodschap thuis opruimen en de hond ff uitlaten.
Verder fijne dag en tot horens
Hey meiden, bedankt voor het gezellige welkom :lol:
Sterre, helaas heb ik al heel wat kleertjes moeten verschonen, het komt er met zo’n vaart uit dat zijn luier niet eens de kans krijgt om het alle,a; te absorberen :? En onze wasmachine is ook nog eens vorige week kapot gegaan, dus de timing is echt knudde :wall: Maar als het goed is komt mijn vader zo hier de nieuwe aflevere, die hebben we zaterdag besteld, maar konden ze volgende week pas leveren hoorde ik vandaag :shock: Dus mijn vader heeft aangeboden hem te halen, aangezien mijn vriend werkt en onze auto’s niet groot genoeg zijn voor een wasmachine Tussendoor heeft mijn moeder al wat wasjes voor ons weggedraaid gelukkig, maar dat houdt ook een keer op he
Een ma is trouwens een missed abortion, dus een miskraam die niet helemaal doorzet, ik ben destijds na 2 weken alsnog gecuretteerd.
Femke, hier ook de eerste keer dat ie zo ziek is Hij heeft in november 1x een fles eruit gegooid, maar dat kwam met een boer mee, nu is ie zwaar aan de watderdunne diarree en echt aan het overgeven :sick: Maar gelukkig niet in zijn bed
Maar wel steeds over zichzelf en mij heen :roll: :sick: Het is zo zielig, hij is steeds helemaal overstuur erdoor
Fijn dat Jelle alweer wat opgeknapt is :thumbup: Eetze, lekker hoor andijviestamppot :drool: :drool: Maak het bijna nooit, maar ik vind het wel onwijs lekker :drool: Eisprong kan ik weinig zinnigs over zeggen :shifty:
Hoi Kimmie en Femke. welkom gezellig dat jullie mee komen kletsen.
Het word al aardig druk hier en het lijste ook steeds langer.
Kimmie wat vervelend dat je zoontje de buikgriep heeft. beterschap.
wat een heerlijk weer hadden we toch weer vandaag. heb heerlijk urenlang in het zonnetje gezeten. en daarna ben ik nog lange wandeling met mijn neefje en zus gemaakt. kort om een lekker luierdagje.
Ohja ik ben trouwens wel gelijk foliumzuur gaan slikken.
Fijne avond
Welkom Kimmie!! Het wordt nog best druk hier, maar hoe meer zielen hoe meer vreugde!! Wat sneu voor je zoontje dat hij zo ziek is en voor jou lijkt me dat ook niet prettig, hopen dat het snel over gaat. geeft niks dat je een klets bent, kan je je bij mij aansluiten!
Sterre, Fijn dat je je vandaag weer wat beter voelt. het valt ook niet mee, naar zo’n dag als gisteren! Leuk, dat je eindelijk een leuke broek gevonden hebt. heb je een moelijke maat ofzo, da het zo lastig is om kleding te kopen?
Ik slik al een hele poos foliumzuur, zo’n 80 dagen al denk ik. Dit omdat mijn vriend en ik niet precies wisten wanneer we voor het eggie wilde gaan, of nou ja mijn vriend wist dit niet. Er wordt geadviseerd om 4 tot 6 weken vn te voren te beginnen, dus vandaar. Of ik mijn eisprong voel?? Nou nee, volgens mij niet. let er eerlijk gezegd ook niet zo op, maar heb niks raars gevoeld.
Ik heb eigenlijk niet zo heel veel bijzonders te vertellen. Heb vanavond gewerkt, das eigenlijk het enige. ow ja toch wel iets, hebben jullie ook weleens dat je wat langer kleine beetjes oud bloed (bruinig) verliest? Verloor vanavond weer heel klein beetje. Meld me morgen ochtend wel weer even. Slaap lekker :-*
Als ik de pil niet slik, voel ik mijn eisprong ook overduidelijk met alle andere tekenen, zoals dat slijm, erbij. Ovulatietesten hoef ik dus niet te gebruiken :mrgreen:
Zo ga nu even het lijstje aanpassen.
Ow wat lekker, heb 5 dagen vrij van mijn werk :dance:. Heb eigenlijk niet heel veel bijzonders te vertellen. Vandaag ga ik zwemmen met een vriendin en haar vriend. Kunnen we lekker bij kletsen. na het zwemmen nog even iets regelen bij de hypotheekverstrekker voor het huisje en vanavond boodschappen doen. Hoop dat ik de lieftalige ex niet weer tegen ga komen, maar dat zal wel niet. hiervoor was het ook ruim een half jaar geleden dat ik haar voor het laatst had gezien. Nou kom vanavond wel weer bijlezen en meeprtane. Fijne dag allemaal :-*
Tammy : wil je een huis kopen ?
Hier hebben we een huis op 't oog. Zes slaapkamers, is echt wel mooi… gaan ff kijken of het lukt, wilde eerst na ons trouwen een huis kopen want dan hebben we 't gehad. Maar nu … straks is hij weg !
Dus ga zo ff langsrijden of het iets is en daarna naar een vriendin, ken haar via de KOK en ga haar nu voor het eerst bezoeken, spannend. Werd ook weleenssss tijd !
Dus Remco blijft lekker thuis met Jelle, komt ook een jongen op bezoek waar Remco mee gaat voetballen, hebben elkaar ook nog nooit gezien, dus wordt wel leuk vandaag.
Vanavond ff klussen, gisteravond te moe mijn eisprong is morgen … als het van 28 dagen uit gaat ! Spannend !
Fijne dag! :-*
Wij hebben eind januari een huis gekocht. Op het moment ben ik bezig met dingen rondom het huis te regelen. Spannend hé, als je een huis op het oog hebt. Wij zijn wezen kijken bij ons huis en we waren helemaal verkocht, eigenlijk zouden we een dag wachten voor we contact met de makkelaar opzochten, maar dat hebben we gelijk s’avonds al gedaan. er was namelijk nog een stel geintereseerd. Om 6 uur liepen we daar de woning uit en nog geen uur later hebben we al gebeld. we waren er zo zeker van dat dit ons huisje was! 1 Juli krijgen we de sleutel dus nog even wachten. Is inderdaad wel spannend om iemand voor het eerst te ontmoeten! Je vriend heeft die gene ook nog nooit gezien die op bezoek komt?? Spannend hoor, maar je weet natuurlijk al dat het klikt, omdat tenminste daar ga ik vanuit je al poos met haar aan het kletsen bent.
Ik zal voor je :thumbup: dat het raak zal zijn. Nu ga ik echt stoppen, moet me omkleden, anedsr staat die vriendin zo voor de deur. Meld me vanavond nog wel even. :-*
Hey meiden,
Ik wil me bij jullie voegen.
Ik ben Claudia (28 jaar), mama van Thom en Max en we willen komende maand of in mei voor nummer drie gaan. Ik las eerst mee bij de eerste kwartaal stoppers maar eigenlijk hoor ik hier.
Ik hoop dat ik het hier beter kan bijhouden als bij de eerste kwartaal stoppers. :shifty: :oops:
Goeiemiddag allemaal! Zooo gezellig wordt het nu zeg!
Claudje, welkom, gezellig! Hoe is het met je oog? Bij mij (tis dat ik er nu aan denk) is het over! Maar heeft nog lang geduurd!
Kimmie, hoe is het vandaag met je zoontje?
Femke, hoe was het bij je vriendin? Altijd spannend om iemand voor het eerst in het echt te zien he
Een huis met 6 slaapkamers, zohe! Wij wonen sinds kort in een huis met 5 slaapkamers, dat was precies wat we zochten, en het bevalt nog steeds.
Jullie horen volgende week wel of ik m’n eisprong gevoeld heb, ik zou het niet weten, herinner het me niet in ieder geval van vroeger.
Tammy, die bruinige afscheiding herken ik wel hoor. Nu heb ik het niet gehad, maar vroeger heel vaak, lastig :roll:
Heb alweer hard gewerkt vandaag en hard gefietst, ik probeer m’n conditie wat op te bouwen door flink door te fietsen. Ik heb een km-teller en voorheen fietste ik ongeveer 15 km per uur, maar dat is wel heel gemiddeld, dus nu wil ik hem steeds op 18 houden en dat lukt heel aardig.
Moet er wel bijzeggen dat ik dus per keer ongeveer 3 km fiets, dus dat is heel aardig vol te houden. Ach ja, zo hou ik mezelf bezig :lol:
Tijd om de kinderen aandacht te geven, vanmorgen was de oppas er, maar ik zie dat m’n zoontje gaat klieren. Tis een hele stoere jongen met af en toe een grote mond, maar ondertussen ook nog stapelgek op z’n pop :inlove:
Welkom Claudia, leuk dat je hier mee komt kletsen. Ik verwacht dat het binnenkort even niet bij te houden is, maar als er verschillende zwanger zijn, wordt dat vaak wel beter.
Jeetje Femke een huis met 6 slaapkamers, ben jalours. Wij hebben er maar drie en als er dus meer dan 2 komen, dan gaan er twee op een kamer. We hebben wel veel grond rondom het huis en dat zou ik ook niet willen missen.
Nou vanmorgen zo druk gehad, dat ik nu pas aan mijn boterhammen ben toe gekomen. Bas moet eigenlijk leren om 's middags boven te slapen, maar dat lukte vanmiddag niet, hij was zo moe. Nu ligt hij in de kinderwagen en ik ga maar wat rommelen. Hopelijk kan ik dadelijk nog even boodschappen gaan doen.
Hahaha Sterre, nu je het zegt, nee, ik heb ook eigenlijk geen last meer ervan gehad. Ik zal maar niet te hard roepen. :silenced:
Welkom, was het nog gelukt met de boodschappen?
Wat gaan jullie doen met Pasen?
Tammy wat een mooie huis, erg apart !
Hier was het erggg gezellig met mijn vriendinneke !
Hele leuke zoontje, zo een mooie lach heeft die ventje :inlove:
Rond half vier weer naar huis gegaan, zoontje was met oppas mee geweest, zodat we samen lekker kunnen babbelen. Wat je wel niet in 3 uur kan bespreken, heb niet 't gevoel uitgepraat te zijn. Was niet zenuwachtig of zo, was gewoon goed !
Nu thuis, ben nu wel moe… hihi.
Zo maar eens eten maken etc.
Met pasen : Remco moet werken, van 7 tot 15.00 uur, dus wij (jelle en ik) gaan eerste paas dag en tweede in de ochtend eten bij mijn ouders. Ook prima
Zo ik kom me ook nog ff melden hier Met Valentijn gaat het gelukkig weer een heeeeel stuk beter :dance: Hij heeft niet meer gespuugd en maar 1 dunne luier zei Tim, maar niet meer waterdun :thumbup: En hij keutelt weer wat meer door het huis nu en ik heb hem vanmorgen voor het eerst sinds 3 dagen weer lekker voluit horen lachen :inlove: Wat kun je dat missen zeg na 3 dagen :shock: Heb gisteren ook mijn nieuwe wasmachine binnen gekregen en vandaag al gelijk 5 wassen weggedraaid :dance: Helemaal lekker hoor, hij is snel en superstil :thumbup: Ikke is helemaal blij :lol:
Tammy, leuk huisje joh :thumbup: Ziet er van buiten in elk geval heel gezellig uit :dance: Idd spannend om dan alles te regelen nu! Onze huidige woning heeft Tim destijds met zijn ex gekocht en staat nu alleen op zijn naam, maar ik heb jaaaren geleden (op mijn 18e) met mijn ex een huis gekocht en dat vind ik toen ook zo superspannend En wij gaan ook over niet al te lange tijd naar een ander huis kijken, want we hebben nu een huis met 2 slaapkamer op de 2e verdieping en 1 op zolder, maar ik wil Valentijn niet op zolder hebben nog, vind ik hem veel te klein voor
Dus mocht het snel raak zijn bij ons, dan gaat de 2e een tijdje bij ons op de kamer :inlove: tot we een groter huis hebben
Geniet lekker van je vrije dagen :thumbup:
Femke, klinkt super hoor 6 slaapkamers :shock: :thumbup: Lijkt mij ook zaaaalig, maar niet te betalen hier in de randstad :shifty: Wat leuk joh dat je ontmoeting met KoK vriendin zo goed verlopen is :thumbup: Heb ook meerdere meiden die ik regelmatig zie via KoK en ga binnenkort ook voor het eerst een mama ontmoeten waar ik al een tijdlang mee mail :lol: Vind het altijd toch wel ff spannend hoor moet ik zeggen, maar ja, ik heb Tim ook via internet leren kennen en dat was toch wel het allerspannendst :lol: :lol: Hier wordt dat het klussen raak is
Claudje, welkom gezellig dat je ook komt meekletsen hier en met een kindje zelfs dat bijna dezelfde leeftijd is als Valentijn :lol: Spannend hoor voor de 3e, hoop dat het snel zo mag zijn :thumbup:
Sterre, dapper hoor fietsen :lol: Ik heb pas een mooie nieuwe mamafiets gekregen van Tim, maar heb er nog maar 2 keer op gefietst steeds was het weer prut en pakte ik liever de auto :shifty: toen werd ik ziek en nu Valentijn, dus ik ga nu voor het mooie weer en dan gaan wij ook onze kilometertjes eens opvijzelen
Maar wel goed van je hoor dat je het zo goed volhoudt :thumbup:
Nou, verder nu niet zoveel te melden eigenlijk Ga zo lekker mijn bedje opzoeken
Nog maar 6 pillen slikken :dance: :dance: :dance: Wat gaat dat hard zeg, weet nog goed dat we een maand of 4 terug besloten geen nieuwe pillen in huis te halen :lol: En toen leek het allemaal nog zo ver weg :shifty:
Nou meiden allemaal een heel fijn paasweekend met wat jullie ook gaan doen!!! Wij gaan gezellig 1e paasdag 's morgens eieren zoeken en brunchen bij mijn ouders met mijn zussen en hun kids en dan 's avonds gourmetten bij mijn schoonouders met Tim zijn broer en zus en kids en 2e paasdag heb ik een 1e verjaardag van een KoK-kindje :lol:
Truste voor nu en tot morgen
Kim, fijn dat Valentijn bijna opgeknapt is en alweer zo lekker heeft liggen lachen, heerlijk is dat. Zal vandaag of morgen even je NOD aanpassen.
Welkom Claudje! Gezellig dat je je bij ons aansluit!!
Het wordt echt al een drukke boel hier :D. Wel gezellig, maar lastig om iedereen bij te houden. Zal mijn best doen, maar weet niet of het lukt :eh: Ik weet nu al niet meer wanneer iedereen ervoor gaan! Wie heeft zijn NOD dag al in April en wie in Mei?? Dan heb ik weer een beeldje een beeld .
Sterre: kanp van je dat je zo actief bezich bent met fietsen! :thumbup:
daar kan ik nog een goed voorbeeld aan nemen. ik heb vcorig jaar een nieuwe fiets gekocht, maar heb er nog niet veel opgefietst. Als ik in IJsselstein woon ben ik het van plan om vaker te doen, dan is alles veel dichterbij, de stad, mijn ouders, mijn schoonouders, enzo. Ik had me voorgenomen om elke week te gaan sporten in de sportschool, maar dat heb ik nu ook al een poos niet gedaan :?
femke: lekker hoor 6 slaapkamers, al zo ik niet weten wat ik met die ruimte aan zou moeten. Bij ons is dat ook niet echt te betalen. we hebben nu een huis met drie ruime slaapkamers. Leuk dat het zo gezellig was bij die vriendin. Ik ken het dat je na een paar uur nog niet uitgepraat bent. Ik ben ook een lekkere klets :shifty:.
Kim: Wat fijn dat het weer beter gaat met je zoontje. Ik vind het altijd zo sneu als een kleine ziek is. Je moet dan zo hopeloos toekijken hoe beroerd ze zijn. Lekker dat je eindelijk je was weg hebt kunnen wassen. De wasmachine heeft het niet zo goed getimed om kapot te gaan. gelukkig had je snel weer een nieuwe, anders loopt de was wel erg snel op met een zieke.
Wat wij met de pasen gaan doen. tja, daar heb ik eigenlijk nog niet echt over nagedacht. Ga waarschijnlijk wel eerste paasdag met mijn broertje en vader naar de kerk en s’avonds gaan we bij mijn ouders kaasfonduen, maar verder hebben we nog geen plannen!! Meld me vanavond nog wel even. Fijne dag allemaal :-*
Laat ik me maar ook weer eens melden vandaag.
het is alweer een tijd geleden. helaas gaat de computer nu zo zijn eigen leven leiden. het doet niet meer wat wat ik wil. :twisted:
En wat is het al aardig druk aan t worden. claudje, kimmie en Femke. geloof dat julllie nog niet gedag. welkom.
ik hoop dat ik iedereen bij kan houden. ik heb er nu al moeite mee maar ik ga mijn best doen.
tammy vandaag ben ik ongi geworden dus mijn NOD zal in mei zijn.
verder niet zo veel te melden.
ik zit de paasdagen gewoon bij mijn ouder 1e dag gaan we met het hele gezin gourmetten. en tweede word mijn vader weer een jaartje ouder en dat moet gevierd worden.
Fijn paas weekend
Tammy,
Mijn NOD is 21 april, dus over 2 weekjes… ben benieuwd
Fijne pasen, ik ga lekker hangen voor de bank, net was opgehangen, was weer draaien, droger aan… Ff wat opgeruimd, morgen maar nog ff strijken en stofzuigen voordat we gaan (en nog ff de hond lekker uitlaten). Dus een vroege ochtend als we rond 10 uur bij mijn ma willen zijn :lol: