het onweert en het bliksemt.....

friesland ; regen en onweer

Hengelo: zonnetje is weer trug:)

evenals een rioollucht bijna in de hele stad:|

Sneek regen, onweer beetje jammer

hier alleen wat regen net, maar is nu ook alweer over…

hier benauwd, warm en nog steeds zonnig 8)

de hele dag eigenlijk al en geen regen inzicht :slight_smile:

hier heerlijk weer :think: vanaf een uur of 12 zon en blauw 8)

hier nu heerlijk zonnetje, vanavond poging 2 van de BBQ

:dance: :dance: :dance: warm warm warm jee wat warm 8) 8) 8) 8) van mij mag er wel wat regen komen want mijn ogen zijn zo langzamerhand uitgedroogd van de hooikoorts

Hier ook 1 die al 2 dagen loopt te snotteren en te niesen… Vooral buiten :cry:

Maar we hebben gebbq’t en het was heerlijk!!

Maar heb wel behoefte aan een koude douche hahaha

warm 30 graden

kom maar op met de regen

Ik vind het zo lekker :inlove: :inlove:

Mijn ouders zijn altijd een half jaar in Zuidfrankrijk (broer van mijn moeder heeft daar een camping en mijn moeder runt het restaurant) en daar is het vanaf mei al slecht weer :? Geef mij dit weer maar hoor, lekker de hele dag buiten :dance: Zelfs in de zomer van 2006 (3xhittegolf en hoooooogzwanger van Marlot) vond ik het niet erg… Wat is er lekkerder dan de hele dag in het zwembadje zitten en lekker bbq-en. Van mij mag het tot oktober zo blijven :dance:

En jaa hoor, heerlijke dag gehad :liar: Ik zat binnen met 27 tot 30 graden in huis op de bank met me kuit, en wat zie ik nu net… FLITS en hoor gedonder! het onweert!! En het spettert!!:dance: :smiley:

Heb snel de balkon deuren stuk opengezet (die waren op de klem omdat ik vanmiddag sliep en R. weg was. Dus vergeten open te doen!)

ONWEER BLIKSEM EN REGEN IK HOOP ZO DAT NU ALLES VALT EN NIET MORGEN MET ME HUBBIES VERJAARDAG!!

@Loessie wrote:

ONWEER BLIKSEM EN REGEN IK HOOP ZO DAT NU ALLES VALT EN NIET MORGEN MET ME HUBBIES VERJAARDAG!!

Dat hoop ik ook voor je. Maar ik kan zoo heeeerlijk slapen met onweer en regen! en nu het hier nog altijd 25 graden in huis is… is verkoeling nu geweldig.

das inderdaad wel een welkomen verkoeling ja ik slaap ook altijd zo lekker met regen

en nu ook een glaasje baileys genomen dus dat moet zeker goed gaan :lol:

overijssel ook lekker nat nu. En vele bliksemflitsen,het knallen valt nog mee.

Hier nog helemaal droog en ERG warm!

Van mij mag het onweer nu stoppen…ik wil slapen!

Ik kan dat dus echt niet met onweer, Merel gelukkig wel :slight_smile:

hier ook de hele nacht geomweert… bah…ik kan dan ook niet slapen he…

nu dus moe…hopelijk slaapt dave strakjes lekker twee uurtjes…kan ik het ook :pray:

hier niks gevallen of gehoord hoor :think: of ik moet wel zo ontiegelijk vast geslapen hebben…