het onweert en het bliksemt.....

het is hier begonnen met donderen … zou het dan echt gedaan zijn met het mooie weer :cry:

:eh:

Hier nog strakblauw en heeel warm…

en het regent meters bier?!





:mrgreen: Sorry was het eerste dat in me opkwam.



Hier ook regendruppels en ik hoor het (in de verte) donderen. Wel lekker dat windje :thumbup:

@crien wrote:

en het regent meters bier?!





:mrgreen: Sorry was het eerste dat in me opkwam.



Hier ook regendruppels en ik hoor het (in de verte) donderen. Wel lekker dat windje :thumbup:








ha dat wilde ik eingelijk posten ja :oops: :lol:

hier stralend weer nog

ik woon echt aan de verkeerde kant van nederland :eh:







































:lol:

Hier is het nog strak blauw, Waar woon je ongeveer? (Moet ik hier in Den Helder ook rekening houden met dat weer… me dekens hangen buiten.)

Nou Muk…ik woon niet zo heel ver bij je vandaan en hier komt net het zonnetje lekker door! Ik hoop maar dat die onweersbui fijn de andere kant op gaat dan…

Hier ook nog stralend blauw… en één vaag sliertje bewolking, maar te verwaarlozen!

@Sweet-Love wrote:

Hier is het nog strak blauw, Waar woon je ongeveer? (Moet ik hier in Den Helder ook rekening houden met dat weer… me dekens hangen buiten.)








tilburg :eh:

okee ik heb mijn was ook snel binnen gehaald … het regent inmiddels ook al :cry:







waaaaaaaaaaaaaaaaaaaah en ik moet zo werken :thumbdown:

Dat komt hier dus niet vandaag, misschien vannacht even de plantjes water dan mag het wel weer weggaan.



(als het deze kant op komt)

Hier in Dronten is het ook al dik een kwartier aan het knallen en regenen…



Beste knallen trouwens!!!



Ik had m op buienradar al zien aankomen, dus was voorbereid hahaha

geen was meer buiten etc…!!!

het HAGELT hier! :shock: Dikke hagelstenen kletteren op het dak…

@Drella wrote:

het HAGELT hier! :shock: Dikke hagelstenen kletteren op het dak…




Waar??? ben niet nieuwsgierig hoor… :mrgreen:

hier is niet hier :wink: Want hier nog zon. Wel wat wolken trouwens.

Over Zeeland naar Z-Gelderland hangt bewolking, elders is het zonnig. Boven de Ardennen, nabij het drielandenpunt, is een flink onweer onstaan en ook elders in de zuidelijke helft van ons land gaan zich later vandaag een paar onweders ontwikkelen. Lokaal wordt het 27 C, op veel plaatsen tussen 20 en 25 C, in het Waddengebied rond 17 C.

Vannacht doven de meeste buien uit, maar morgen leven ze opnieuw op. Vooral de zuidelijke helft van het land krijgt met deze buien te maken

Bron: KLIK
.

fikse knallen trouwens :shock:

Zo hé nou hier nog heeeerlijk weertje hoor, lekker zonnetje en strak blauwe lucht, warm maar met een heerlijk windje :thumbup:

hier begint nu eigenlijk net de zon pas een uurtje te schijnen :shock:



Ik woon trouwens in Nieuwendijk (noord brabant, niet zo ver van Debke dus zag ik :mrgreen: )