het onweert en het bliksemt.....

Vanaf 11:00 alleen maar regen gehad :?

Lekker voor de plantjes!!

Maar nu mag de zon wel weer komen :dance:

Komt Muk ook langs :dance: :dance: :dance:

tis toch niet te filmen…vannacht geen spatje gevallen en vandaag ookal niet…

hier onweer en heel veel regen :shock:

hier zonnig en wark 25 graden

waar is hier oessie?

hier nu regen en een erdwaalde klap onweer… k zat net lekke rin t zonnetje van al die uren hard werken!

ben nu weer aan de cmputer gekluisterd omdat ik anders niks te doen heb!

in overijssel

Mama van brittany bij jou zon? je woont echt vlakbij me, stuur ook even hier wat heen :mrgreen:

hier is het waaarrrmmm … (binnen dan :stuck_out_tongue: )

ben met de peuterkamer van benthe bezig :lol: dus kost wat zweet

maar buiten is het lekker weer met een briesje …

enne greetje ik kom zeker een keer langs hoor :dance:

Tis hier ook warm en zonnig…

Maar het begint te betrekken en te waaien en het rommelt ook al…

(mag het eigenlijk niet zeggen… maar ik hoop dat het weer omslaat. Ik houdt zoveel vocht vast. Mijn voeten lijken wel olifantenpootjes…)

Het begon heel erg warm.

Maar het word al wat donkerder en het begint te sputteren :?

Gelukkig was de was al droog :mrgreen:

Het begon vanmorgen bewolkt, maar het is hier nu super zonnig, weinig wind en warm. Zweetweer zeg maar. :wink:

wij hebben de BBQ maar gecancelled :cry:

regent het bij jou al oessie? hier al wel een poosje… en ik woon hemelsbreed niet zo gek ver bij jou vandaan…

@Tamma wrote:

Het begon vanmorgen bewolkt, maar het is hier nu super zonnig, weinig wind en warm. Zweetweer zeg maar. :wink:

Ik wist het, had nooit moeten verhuizen!! hier is het de hele dag al somber weer.

Het is hier… WARM!!! net boodschapjes gedaan (lopend) en zweet op me rug (en ik zweet niet snel)… benauwd.

YEAAAAYYY Eindelijk regen hier!!! och wat is dat heeerlijk na de hele week aslles zo benauwd en drukkerig!! :mrgreen:

Hier in Sneek nog mooi zonnig weer, wel komen er steeds meer wolkjes voorbij drijven.

hoop zo dat het morgen droog is dan hebben we een supriseparty voor mijn ouders op het water in Giethoorn. En volgende week gaan we op vakantie naar Hellendoorn dus geen regen aub

oe nee dan is die regen daar nie fijn nee…

giethoorn!! je geft me ideen haha, wou nog binnenkort daggie weg:P

hier ondertussen behoorlijk aan het gieten met zo nu en dan een donder erdoor

Hier in het Zuid-Westen is het al drie dagen bewolkt, hooguit 16 graden en aardig wat regen … geen zon gezien in elk geval. Sinds vanmorgen is het droog, maar verder niet veel aan.

@konijn wrote:

regent het bij jou al oessie? hier al wel een poosje… en ik woon hemelsbreed niet zo gek ver bij jou vandaan…

ja hier af en toe regen

waar woon je dan? :mrgreen:

Terschelling: Blauw, zonnig en warm! :):):):):slight_smile: