hier is ook niks gevallen en het is nu stralend weer hier maak me nu klaar om naar het strand toe te gaan :lol:
drukkend warm en bewolkt
afgelopen nacht heeft het geonweerd
hier rommelt het nu.
dus maar snel alles naar binnen gehaald.
Ga zo pannenkoeken bakken (staat op t menu van Sonja)
de zon breekt door en is 33 graden nu
woon in steenwijk :?
hier dondert t ook al, en t regent ook al! pfff maar vind t ook wel heeeel errug benauwd hoor! kom maar op met die regen :thumbup:
Het is hier zojuist begonnen met rommelen :dance: :dance: :dance:
het onweerd nog niet maar er zitten wel flinke onweerskoppen aan de lucht :thumbdown: liever nu dan vanacht weer :thumbdown:
Het koelt hier wat af…niet veel maar… het komt wel… al is het nog wel 29,5 in huis! Regen zie ik overigens niet & onweer ook niet.
Hier rommelt het behoorlijk!!! Volgens buienradar houden we het wel droog, dus als ik het hier zo goed kan horen, dan heeft Almere/Lelystad het nu pittig te verduren!! :shock:
@minniemouse wrote:
Hier rommelt het behoorlijk!!! Volgens buienradar houden we het wel droog, dus als ik het hier zo goed kan horen, dan heeft Almere/Lelystad het nu pittig te verduren!! :shock:
valt nog mee een beetje :shock:
nu wel :lol:
zware windstoten niet normaal :shock:
nog niet heel erg onweer beetje
wel flitsen en donders maar nog niet mega hard ofzow
het onweert hier nu…
het is hier heel benauwd…
het LEEK hier net los te gaan… maar nee hoor ik wil wel een regenbuitje… bah
@klavertje4 wrote:
het onweert hier nu…
het is hier heel benauwd…
en de bui is nu bijna over… was een erg lange bui! met veel regen en onweer!
Het drupt hier heel zachtjes en het rommelt heel zachtjes.
rommelt en net heeft het geregent
nu klein beetje wind
in het kleine landje - België - zijn er grote verschillen.
in het midden v h land, waar wij wonen: deze middag héél pittig onweer, bliksem en regen.
méér ten noorden van ons waar mijn ouders wonen (30 km van hier): geen drup regen, geen onweer; gewoon stralend zonnig én warm.
Kan me voorstellen dat er in Nederland nog vele grotere verschillen zijn door de oppervlakte tov hier.
liefs
Gerda
Hier gaat het flink te keer met onweer, en de regent behoorlijk.
Heb net maar de lampen aan gedaan tis echt donker hier :eh:
Het begint nu flink te waaien en het is donker.
donkerrijze/gelige wolken waaien hier over met de nodige donders en bliksems:| volges mij daarnet een inslag, da ging loeihard :shock: