het onweert en het bliksemt.....

Hier in Gouda zie ik nu sinds een kwartiertje wel flitsen in de verte…maar hoor nog niets. Ook nog geen regen. Hopenlijk komt het onweer dichterbij :mrgreen:

@Dancy wrote:

hier is het net losgebarsten zeg maar, heb in de gauwigheid alle losse dingen uit de tuin gehaald en het onweer komt er ook aan met rasse schreden

waar is hier??

limburg nu hagel,regen en onweer

@ingrid1 wrote:

limburg nu hagel,regen en onweer

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Hagel met deze hitte???

Mijn hemel!!!

Volgens mij komt Groningen er goed vanaf :pray:

het knalt hier :dance:

Hier is de voorspelde wolkbreuk toch wel uitgebleven hoor… het heeft geregend, ja hard geregend, maar wolkbreuk… Wat flitsen, één donderslag waarvan mijn ramen wat trilden… en that’s it… Vond het dus wel meevallen. Heb gauw weer mijn deur opengezet om een beetje frisse lucht binnen te krijgen, want stond ook nog te strijken, dus puf puf zweet zweet… bah bah

@Ziet wrote:

het knalt hier :dance:

:roll: hier flitst het alleen maar… al een poosje ondertussen. Heeel af en toe hoor je in de verte wat gerommel, maar verder is de hemel bijna continu verlicht.

En het waait :o

Regen heb ik, op wat kleine spetjes eerder vanavond na, nog niet gezien
  • edit: :shifty: regen barst nu los :mrgreen: donder wordt meer…

En dochterlief slaapt overal heerlijk doorheen :zzz:

Hier amper tot niets gehoord,ik heb wel wat gerommel gehoord maar vriendlief niet.

Regen? niets gehoord of gezien…

Waarom nou niet!

Niet noemenswaardige flitsen en een regenbuitje hier…

:lol: wat een verschillen zeg! Mensen bij wie het droog is, kunnen zich ws niet eens voorstellen wat er hier nu in de lucht gebeurt…

@Jiska wrote:

:lol: wat een verschillen zeg! Mensen bij wie het droog is, kunnen zich ws niet eens voorstellen wat er hier nu in de lucht gebeurt…

:mrgreen: dat bedoelde ik net ja :mrgreen:

Eerlijk gezegd ben ik heel jarloers op julli elucht!

@Sweet-Love wrote:

:hand: whahaha totdat bij jullie ook de tuin blank staat (ik moest ons zwembad redden, lag op z’n kop aan de andere kant van de tuin :o ) en stond tot aan m’n enkels in het water… en dat in die paar minuten tijd van ‘het regent hier nog niet’ tot aan ‘het barst nu los’…

onze arme tomatenplantjes… hebben ze zelf gekweekt, zitten stikvol bloemetjes die binnenkort tomaten zouden moeten worden… maar ben bang dat ze tegen de ochtend allemaal verzopen zijn :?

@Jiska wrote:

En dochterlief slaapt overal heerlijk doorheen :zzz:

:wall: :wall: :wall: dus niet, de draak is wakker… en hoe… wil alleen maar op de vensterbank staan en naar buiten kijken :roll: en vertellen dat ALLES nat is…

Die krijg ik dus voorlopig echt niet mee naar bed :roll:

@Jiska wrote:

@Sweet-Love wrote:

:hand: whahaha totdat bij jullie ook de tuin blank staat (ik moest ons zwembad redden, lag op z’n kop aan de andere kant van de tuin :o ) en stond tot aan m’n enkels in het water… en dat in die paar minuten tijd van ‘het regent hier nog niet’ tot aan ‘het barst nu los’…

onze arme tomatenplantjes… hebben ze zelf gekweekt, zitten stikvol bloemetjes die binnenkort tomaten zouden moeten worden… maar ben bang dat ze tegen de ochtend allemaal verzopen zijn :?

Ik hoop het niet voor je tomaten plantjes! zou zonde zijn…

Maar welke tuin bij mij! :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: ik heb een balkon!:slight_smile:

Ik vind het heerlijk regen en onweer op zijn tijd (niet als ik net naar buiten moet.)

Ik slaap er heerlijk door, maar ja er is niets te bekennen. en zusterlief smste net:

2 kids uit bed, samen staan ze uit het raam te kijken om te vertellen dat de lucht af en toe licht geeft! (flisten!) Gezellig, krijg ze beide niet hun bedje in, zijn zo weer beneden of staan op het bed om daar verder te kijken, want de lucht geeft licht mama! x SZ.

kreeg net binnen grappig, wonen 30KM verder op en daar regent het!

:inlove: ik vind dit weer normaal gesproken ook geweldig hoor! Maar baal nu wel een beetje van de tuin, en hoop echt dat we in huis droge voeten houden. Gelukkig zijn de drempels van de schuur en van 't huis wat hoger, maar toch… als het zo doorgaat…

Hihi, wij woonden nog niet zo lang geleden idd ook een flat, dan had 't me allemaal niets uitgemaakt.

En Deanne is net zo bezig als de kids van jouw zus :roll: inderdaad komt er licht uit de lucht, en er is veeeel herrie, en alles is nat :mrgreen:

:wall: ze moet wel om half 9 weer vrolijk en uitgeslapen richting PSZ…

Ik heb ook in een gewone woning gewoond (natuurlijk.)

En inderdaad dan had ik er ook last van, want ja, onze drempel was verlaagd door de woningbouw, elke keer als het had geregend, konden we de bijkeuken dweilen , vervelend!!

Nu ik in een flat woon heb ik daar geen last van en kan ik echt genieten van het getik tegen het raam.

En ja idd Lichtjes uit de lucht! Heel veel geluid! En het is heeeel erg nat!

Kids moeten er wel beide half 8 uit! school morgen…

Hoop dat ze ook echt willen!!

Liefs.

(ik ga me bed opzoeken)

gaat hevig te keer

brittany is er wakker van geschrokken

hier niets gezien… tot twaalf uur in de tuin gezeten, ben vannacht veel wakker geweest maar geen regen en geen onweer gehad.

Het waait wel wat, maar ik zie de zon ook al weer opkomen nu.

Geen drup gevallen en het is hier nog steeds warm. Het had van mij vannacht wel mogen regenen. Lekker afkoelen en dan overdag weer zonnetje. Maar helaas, hebben wij het niet voor het zeggen. :?