het onweert en het bliksemt.....

het trekt hier langs volgens mij, en das maar goed ook, leerlingen gaan iets doen bij een recreatieplas en dan zou het leuk zijn als het een beetje lekker is buiten :smiley:

Voor de tuin zou ik wel een druppel regen willen eigenlijk.

wat is het hier vanacht te keer gegaan zeg pffffffffff :thumbdown:

om 00.00 gingen we naar bed en toen was de lucht om de sec verlicht,maar de bui zat ergens anders nog…om 03.00 zat ik in de huiskamer…(best wel bang)het onweerde als een idioot zeg en ontzettend veel en harde regen,… :thumbdown: maar goed de tuin is er blij mee.

:roll: en 't gaat hier vrolijk door met plenzen…

Vannacht op een gegeven moment wel droog geweest, al het water uit de tuin en de straat is weggelopen ( :dance: ), maar nu begint het weer… leuk, over een kwartiertje mogen we naar buiten :evil: :wink:

Hier echt niks geweest hoor was ook bloedje heet vanacht.

Nou ook nog trouwens 8) zon schijnt en het is nog warm.

Nou het is in Groningen weer een stralende warme dag.

Niks geen regen of onweer…

hier in overijssel grauw , grijs, wel wat gerommel in de lucht maar wel droog

Mijn was hangt weer lekker buiten te drogen. De zon schijnt en het is hier heerlijk weer met een lekker koel briesje erbij :smiley:

nou hier is het opnieuw los gebarsten hoor…menn wat een klappen :thumbdown:

hier is het super super benauwd :wall:

maar laat het met onweren nog maar even wachten tot vanmiddag… want om h12 moet ik milan nog lopend ophalen van de psz

@merel33 wrote:

nou hier is het opnieuw los gebarsten hoor…menn wat een klappen :thumbdown:

:lol: bizar blijft het, dat de ene helft van NL er zo’n last van heeft en de andere helft denkt: waaar hebben ze het over???

Hier was het om half 9 gelukkig weer droog, maar wel stikbenauwd :?

En wárm!!

Hoor nu heeeel in de verte wat gerommel, hoop dat het daarbij blijft. Heb 't wel een beetje gehad met de regen hoor :oops:

Vraag me wel af hoe erg het dan in Zeeland en Limburg was; las op nu.nl dat het daar het ergste was en dat het in Utrecht ‘wel meeviel’ :think:

:dance: en wonder boven wonder hebben de meeste tomatenplantjes het overleefd :dance: :wink:

ik had ook gehoopt dat het wat opgefrist was na vannacht, maar nee hoor, tis nog klammer en benauwder als gisteren… jak

hoop dat het vanmiddag droog zal zijn :pray:

moet nog 2 aanhangers aan spullen overhuizen en een bed halen op de woonboulevart

hier nu onweer en regen :cry:

en zo te zien si het net hier op het moment dat ik milan op moet halen :wall: :wall:

het onweerd

@chantalmvbrittany wrote:

het onweerd

ja inderdaad, we zitten vlak bij elkaar, niet leuk die onweer

Nu is het hier ook losgebarsten.

Hondje heeft al van angst in de keuken gepoept toen ik aan het boodschappen doen was.

Ze zit nu te bibberen op mijn schoot, vind dat altijd zo zielig.

Hier is het triest weer, het onweer hebben we gisteravond rond 10 uur gehad en vannacht nog wat maar vanmorgen regende het nog wat en momenteel is het droog.

ja en zie ik nu weer zon… :clap:

@oessie wrote:

ja en zie ik nu weer zon… :clap:

Hier geen zon helaas… hoop die nog wel te zien!!!

Mijn dochter heeft schoolreis naar het Openlucht museum in Arnhem, hoop dat ze beter weer heeft dan hier!