Oh krabje, ik vraag net in het IUI topic hoe het gesprek voor IVF is gegaan, maar hier lees ik net hoe het is gegaan!
Spannend hoor, wel fijn dat je dan nog 3 IUI pogingen hebt voordat je echt met IVF begint! en ik ga heel hard duimen dat je de IVF poging gewoon niet meer nodig hebt!
Twinnie, je moet gewoon tijd maken
En gewoon bellen morgen, vooral als je weet dat het niet meer komt. Het zou jammer zijn als je weer een ronde over moet slaan.
Ja merk dat het hier toch wel heel gezellig is om lekker te kletsen! Dus die tijd ga ik zeker maken! hihihi
En je hebt me overgehaald Ik ga morgen bellen!
Goed zo Twinnie, je hebt nu lang genoeg gewacht.
Ik vind ook dat 2 weken erg lang duurt :snooty:
Grappig is dat he, als je zelf in zo’n situatie zit snap je heel goed hoelang die weken kunnen duren. gelukkig is vriendlief het ook met me eens en die zei ook meteen dan bel je morgen toch. En die is toch echt heel vaak, van laat het nou nog even je lijf heeft die rust ook nodig, komt echt wel goed. Denk dat bij hem het geduld ook op is!
Twinnie, inderdaad en dat is ook al iets om trots op te zijn. De eer aan jezelf houden. En wat Bigsby al zegt, inderdaad gewoon bellen. Zou zonde zijn als je weer een ronde ozu moeten overslaan.
Ik ga nu lekker op de bank hangen, fijne avond voor iedereen!
:-*
Een hele fijne avond Lakeisha!
En ik duik mijn bed in!
Nou heb het zh gebeld hoor, heb donderdag een afspraak voor een echo!
Twinnie, goed dat je hebt gebeld, spannend dus!
Ik heb vandaag de hele ochtend in het zkh doorgebracht, ik moest allerlei longtesten doen en daarna naar de longarts. Hij denkt dat ik astma heb, ook heb ik vanmiddag medicijnen gekregen waardoor ik 1 test vandaag niet meer mocht doen. Nou moet ik morgen om 3 uur terug komt, en nu mag ik nog steeds niks innemen pas na het onderzoek. (de medicijnen heb ik al wel in huis) Morgenochtend moet ik naar de fertillitiearts om 11 uur (voor de eerste meting), wordt leuk, ik moet dus 2x weg van het werk :roll:
Twinnie, goed dat je gebeld hebt!
Bigsby, astma? da’s niet niks…
Maar het is ook niet handig als je “smoesjes” moet gaan verzinnen op je werk en wat dat betreft is astma wel een goeie dan
Of heb je op je werk al verteld hoe het er voor staat?
Ik baal en mopper vandaag omdat mijn pc niet lief is…Ik kan niet meer op mijn mail en twee prive fora…Schiet niet op! Gelukkig hebben we kok nog
Vanavond moeten we naar de info-avond van de school van de oudste en morgen naar de info avond van de school van de middelste. Zijn we weer druk mee dus.
Verder gaat alles gewoon zoals het gaat. Ben benieuwd wat mijn lijf er deze ronde weer van gaat bakken, maar ik heb geen hoop eigenlijk deze ronde. Gewoon niet…geen reden voor, maar mijn intuitie zegt dat en ik heb wel geleerd daar op te vertrouwen. Ach, als ik nou eerst maar weer eens een normale cyclus kreeg…We zullen zien!
Debke, hopelijk heb je een mooie cyclus deze maand
Nee ik heb niks verteld op het werk, ik werk daar pas 5 maanden en mijn contract loopt over een maand af. Ik denk dat ik wel weer een half jaar contract krijg. Maar ik weet niet wat ze doen als ik dit vertel, dat weet je bij een bedrijf maar nooit.
Maar goed ik zeg morgen wel dat ik 2x naar de longarts moet, omdat de medicijnen eerst uit moeten werken
En donderdag moet ik weer een smoes verzinnen want dan zal ik wel weer een follikelmeting krijgen, tja ik denk dat ik dan de oogarts maar ga gebruiken (daar ben ik een maand geleden ook geweest Maar goed misschien kan ik het beter op mijn longen houden anders denkt hij nog dat ik uitelkaar val :lol: :lol: :lol:
Over je computer mopperen mag ook hoor!
Ik heb vandaag niks om over te mopperen eigenlijk :think:
Nee, inderdaad, met bazen weet je het maar nooit…Mijn oude werkgever (ik werkte daar al ruim 10 jaar!) vond dat ik, toen ik zwanger was van de derde, opeens niet meer het werk kon doen wat ik altijd al deed. Er veranderde niks. Ik wilde net zoveel uren blijven werken, ik was zo fit als een hoentje en toch vond hij dat het nu niet meer kon…
Ze hebben me toen een andere functie aangeboden vanaf na mijn zwangerschapsverlof. Daar heb ik toen ja op gezegd (zodat ik in ieder geval nog werk had terwijl ik ging zoeken naar wat anders). Toen ik vervolgens kort na mijn bevalling mijn nog openstaande vakantiedagen op wilde nemen achter mijn verlof aan (had al gebeld met degene die mijn “baas” zou worden na mijn verlof en hij vond het helemaal oke), kreeg ik de melding dat dat niet ging, omdat mijn oude baas dan op vakantie was en ik dus mijn vervanger in moest werken…Ja, nou…Daar deed ik dus niet aan mee. Na wat heen en weer gemail en gebel en hoogoplopende discussies heb ik de eer aan mezelf gehouden en diezelfde avond nog mijn ontslagbrief bezorgd.
In jouw geval zou ik, zeker als ze bijna op het punt staan je contract te verlengen, ook nog even mijn mond houden. Het werk ligt niet echt voor het oprapen op het moment…
Hey dames, als ze op je werk nog niets weten zou ik het voorlopig ook ff zou houden hoor! Zelf ben ik vorig jaar heel eerlijk geweest omdat ik echt helemaal de weg kwijt was door de hormonen en clomid, en toen de tijd deed mijn baas heel poeslief dat alles goed was om me daarna net zo hard weer de grond in te stampen. Wat dus resulteerde in een brief van het uwv dat ik niets mankeerde en gewoon mijn werk moest doen, zonder dat ze het verslag van de huisarts (die had me overspannen verklaard) en de gyn te lezen.
Nu heb ik dinsdag weer een gesprek, een evaluatie over mijn werkzaamheden, maar ik ben heel erg op mijn hoede! Ze doen alsof ze alles goed vinden, maar ik neem er gewoon vrije uren voor want anders kunnen ze me daar op pakken.
Ik ben dus heel benieuwd wat het gesprek nou weer met zich mee brengt. Ben wel aan het solliciteren, maar ja zoals Debke al zegt, het werk ligt niet voor het oprapen, helaas.
Succes ermee.
Bigsby, welke medicijnen heb je meegekregen? Zelf heb ik ook astma ( al heel mijn leven) Gelukkig niet in zo’n hele sterke vorm, maar kan lastig zijn. Ook moet je goed opletten welke medicijnen je wel en niet kan hebben bij een eventuele zwangerschap. Ik had namelijk medicijnen die je dus niet mag gebruiken bij een zwangerschap. daar ben ik dus al twee jaar mee gestopt.
Succes morgen nog in het zh. Hoop dat de onderzoeken niet al te vervelend zijn.
Ik heb medicijnen die ik tijdens een zwangerschap mag innemen, iets met Q… nog wat en Ventilon discus. Ik heb het overlegt met de longarts, ik gaf heel duidelijk aan dat ik het anders niet zou innemen :mrgreen:
Jammer genoeg moet ik wachten tot morgen na de onderzoeken om het in te nemen, de Ventolin is al uitgewerkt en nou blijf ik weer hoesten :? Maar goed die ene dag kan er ook nog wel bij, ik hoest nu al 5 maanden achterelkaar.
Oja en over mijn werkt, tja ik denk dat ze heel goed zullen reageren, maar ik wil het risico niet lopen. Stel dat ik nooit meer zwanger zou raken dan komen ze het ook nooit te weten, en als ik wel zwanger zou raken dan zie ik wel of ik weer een contract krijg.
Ik weet zelf als geen ander hoe moeilijk het is om werk te vinden, helaas is steeds mijn contract niet verlengt door reorganistatie of zoiets, of het was maar tijdelijk. Voordat ik hier kwam te werken zat ik al 8 maanden thuis :roll: Hier kwam ik echt bij toeval terecht, dus ik hoop hier ook te mogen blijven. Mijn vriend heeft me gewaarschuwd dat een zwangerschap me mijn baan kan kosten, ik weet het maar om daar nou geen 2e voor te " nemen" gaat mij wat ver.
H’e komt er nu niemand meer mopperen?
Ik heb nog wat te mopperen :?
Ik zit nu op dag 10 en mijn eieren zijn nog heel klein, ik dacht dat ze al aardig groot hadden moeten zijn omdat ik altijd op dag 13 een positieve ovulatiest test heb :think: Ik snap er niks van! Nou mag ik vrijdag terug komen, in iedergeval heb ik nu vast geen eisprong op zondag (mag ik hopen)
Zeg ik net tegen hub dat het insemineren waarschijnlijk op maandag wordt, en hij zegt gelijk " dan kan ik niet" :evil: :evil: Dat is zijn standaart antwoord! en de mijne is " hoe belangrijk die vergadering ook is, je komt gewoon~" Hij hoeft maar 1x in de maand, de rest doe ik allemaal zelf al :roll:
Ik vind het wel stressen hoor die mm!
Wil je wat te mopperen horen???
Zondag waren we met Tycho naar de kermis. was daar een bekende van mijn vader.
Vraagt die man aan mij: Hoe oud is Tycho nou?
Ik: Gisteren 2 geworden!
Man: wordt het dan nog niet tijd voor een 2e?!
Ik: Niet iedereen kan maar zo beslissen of je een kindje kan krijgen.
Man: Ach lukt het niet bij jullie?
Ik: Nee, over Tycho hebben we ook 2,5 jaar gedaan.
MAn: Ach dan even fijn op vakantie gaan. Misschien werkt dat wel.
Ik: Houdt heel wijselijk mijn mond en kijk de andere kant op.
Inwendig kook ik dan!!!
waarom bemoeien die mensen hun niet met hun eigen zaken! Kan daar zo boos en verdrietig om worden…
@bigsby wrote:
H’e komt er nu niemand meer mopperen?
Ik heb nog wat te mopperen :?
Ik zit nu op dag 10 en mijn eieren zijn nog heel klein, ik dacht dat ze al aardig groot hadden moeten zijn omdat ik altijd op dag 13 een positieve ovulatiest test heb :think: Ik snap er niks van! Nou mag ik vrijdag terug komen, in iedergeval heb ik nu vast geen eisprong op zondag (mag ik hopen)
Zeg ik net tegen hub dat het insemineren waarschijnlijk op maandag wordt, en hij zegt gelijk " dan kan ik niet" :evil: :evil: Dat is zijn standaart antwoord! en de mijne is " hoe belangrijk die vergadering ook is, je komt gewoon~" Hij hoeft maar 1x in de maand, de rest doe ik allemaal zelf al :roll:
Ik vind het wel stressen hoor die mm!
Ja, ik ben er! Ik heb zelf even niets te mopperen behalve over dat ik nu al zenuwachtig ben voor de kijkoperatie, maar kwam even kijken hoe het met iedereen was. Balen dat je eitjes nog zo klein zijn. Kan het niet zijn dat ze heel snel groeien? FF een :hug: voor de stress. Het is inderdaad niet niks die mm.
@Krabje wrote:
Wil je wat te mopperen horen???
Zondag waren we met Tycho naar de kermis. was daar een bekende van mijn vader.
Vraagt die man aan mij: Hoe oud is Tycho nou?
Ik: Gisteren 2 geworden!
Man: wordt het dan nog niet tijd voor een 2e?!
Ik: Niet iedereen kan maar zo beslissen of je een kindje kan krijgen.
Man: Ach lukt het niet bij jullie?
Ik: Nee, over Tycho hebben we ook 2,5 jaar gedaan.
MAn: Ach dan even fijn op vakantie gaan. Misschien werkt dat wel.
Ik: Houdt heel wijselijk mijn mond en kijk de andere kant op.
Inwendig kook ik dan!!!
waarom bemoeien die mensen hun niet met hun eigen zaken! Kan daar zo boos en verdrietig om worden…
Als het zo makkelijk was dan zaten wij nu wel met zijn allen bij centerparcs in plaats van hier op een moppertopic.
Ook voor jou een dikke :hug: en ik begrijp je frustratie heel goed.