Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Hoi kletskousen! :mrgreen:

Bedankt dat ik mee mag schrijven.

De intake was wel even :shock:

In december start ik met de pil en in jan is de punctie. Daarvoor kunnen we pcies nog 3 iui’s doen!

@bigsby wrote:

Ik kan me voorstellen dat je dan nog meer wilt :hug:

Maar jou tijd gaat nog komen, dat moet wel :-*

H’e dan gaan ze ons straks mopperpot en brompot noemen :lol: :lol:

Whahaha, dan heet ik wel mopperpot :angel:

@Lakeisha wrote:

Elle, hoe gaat het nu met jou? Waar ben jij al die tijd gebleven?

Ik las gisteren je topic voor Zand! Dat had ik eerder moeten weten :doh:

Ik was even een beetje ondergedoken op het topic (wel lezen, niet schrijven), omdat ik nergens echt bij hoorde. Bij het stopperstopic is iedereen al zowat bevallen, bij andere topics kom je allemaal meiden tegen die (bijna) meteen zwanger worden. Heel leuk voor hen, maar als je zelf al zo lang bezig bent en het lukt niet…

Bij ‘als zwanger worden langer duurt’ hoorde ik tot dit topic ook niet echt ergens bij. We zitten volop in de mmm, maar ik weet nog niet wat er aan de hand is en dus ook niet of ik IUI of IVF krijg. We hebben 2 negatieve samenlevingstests gehad, dus waarschijnlijk vijandig slijm en bij de HSG waren mijn eileiders niet doorgankelijk. Nu moet ik dus een kijkoperatie, zodat ze een kijkje van dichtbij kunnen nemen en eventueel wat kunnen doorspuiten.

Elle, lastig h’e als je nergens bij hoort, je komt hier om erover te praten maar je kunt nergens je ei kwijt :? Dat had ik dus eerst ook.

Maar goed nu hoor je hier, en straks hoor je bij nog een topic.

krabje, Wat voor pil moet je slikken dan?

@Krabje wrote:

In december start ik met de pil en in jan is de punctie. Daarvoor kunnen we pcies nog 3 iui’s doen!

Intake niet goed bevallen of te veel info ineens?

DE pil :mrgreen:

@Lakeisha wrote:

@Krabje wrote:

Intake niet goed bevallen of te veel info ineens?

Ik had gedacht dat we minimaal pas over een half jaar aan de beurt zouden zijn. Maar ze hadden ons al ingepland voor de voorlichting in oktober en dat ik mijn menstruatie daarna met de pil moest beginnen en ws dan in dec al een punctie.

Dat hadden wij dus niet verwacht en schrokken ons rot…

Elle, ken het gevoel hoor. Ik had dat dus ook precies. Ben wel aangemeld bij een ander topic, maar daar wordt niet zoveel geschreven en daarnaast is het een beetje “vals” spelen omdat wij al zolang gestopt zijn maar het vanaf deze maand weer echt gaan oppakken zeg maar…

Ik sluit me aan bij Bigsby haar woorden!

Krabje, de pil?? Kan je niet beter dan even gewoon condoompjes gebruiken?

Nee, de ivf arts en verpleegkundige willen zo pcies timen wanneer de punctie dan is ivm aantal ivf pogingen per jaar.

@Krabje wrote:

Nee, de ivf arts en verpleegkundige willen zo pcies timen wanneer de punctie dan is ivm aantal ivf pogingen per jaar.

Oh…je ziet wel dat ik er helemaal de ballen verstand van heb he :oops:

Hahaha ik ook nog niet hoor en ik hoop dat dat ook niet komt.

Eerst concentreren op de komende iui

@Krabje wrote:

Hahaha ik ook nog niet hoor en ik hoop dat dat ook niet komt.

Eerst concentreren op de komende iui

Nou meid, het wordt dus nog erg spannend voor je :pray:

Krabje, ik snap er ook niks meer van…

Je moet aan de pil?

Ik kan dat kletsen van jullie niet bijhouden, maar ik kom graag af en toe mopperen :lol: :lol:

Hahaha, nou Cees, het zal hier ook weleens een stuk rustiger zijn hoor :lol:

Hey mopperkontjes!

Lees ff een dagje niet mee en ben zo twee pagina’s verder! hihihi

ff ego mopperen:

Zit vandaag op dag 19 en nog steeds geen positieve ovulatie test. Ga denk ik morgen maar het ziekenhuis bellen hoe nu verder, want dadelijk is het wachten op een menstruatie die weer niet komt ivm PCOs. Misschien dat ze kunnen kijken of er nog eitjes zitten en dan eventueel iets opwekken met pregnyl. of het helemaal afbreken en de menstruatie op te wekken.

Gister verjaardagen gehad, en alleen mijn oma gefeliciteerd en verder geen woord met haar gesproken! hihihi erg he!

Twinnie, nou dan heb je dat toch mooi aangepakt? Leuk is natuurlij kandes, maar je hebt wel de eer aan jezelf gehouden.

We kletsen niet altijd zoveel hoor :oops:

Oke the small talk zullen we maar voor msn bewaren :wink:

Twinnie, oh wat ben jij slecht :wink: :mrgreen: nee hoor ik snap het wel, zou ik ook gedaan hebben :wink:

Ik zou morgen ook bellen, je hebt nu wel lang genoeg gewacht :hug:

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.

ik wil nog even niet mopperen maar wel iedereen een dikke :hug: geven

spannend voor de meiden die in de wachtweken zitten

spannend voor nieuwe trajecten wat betreft krabje

hoop dat het nu voor allemaal snel raak zal zijn en we kunnen genieten van een klein hoopje mens

Ja vond het ook een goed oplossing, heb me toch van mijn goede kant laten zien, maar ook de eer aan mezelf gelaten! Heb het heerlijk naar mijn zin gehad met nichtjes die ik ook al een tijd niet heb gezien. Dus het was al met al een geslaagde dag!

Ja denk maar dat ik morgen ga bellen, wordt gek van het wachten, en ja dan zeggen mensen al heel snel ja wat is nou twee weken, maar twee weken is voor mij zo lang. Weet dat als ik geen positieve test krijg mijn lichaam het gewoon niet uit zichzelf doet. En hulp uit het zh echt nodig heb. Hoop dat ik snel een nieuwe ronde kan beginnen en dan wel met IUI.

En volgens mij kletsen jullie wel zoveel! :stuck_out_tongue:

Maar ja daar heb je dit topic ook voor geopend toch! Het is dat ik niet altijd tijd heb om te reageren, anders klets ik volgens mij net zoveel! hihiihi