@bigsby wrote:
Is al onderweg
Deze vond ik het leukst, de rest heb ik niet doorgestuurd.
Ze zijn leuk zeg! Vind die “lichtste” ook echt erg mooi!
Bigsby, het fotomodelletje :lol:
@bigsby wrote:
Is al onderweg
Deze vond ik het leukst, de rest heb ik niet doorgestuurd.
Oh sorry, welkom Cees :mrgreen:
Tuurlijk mag je meekletsen.
En een zwaai terug voor Debke :lol: :lol:
Hoe gaat het met jou Elle?
@Krabje wrote:
Hoi meiden,
mag ik ook met jullie meeschrijven?
Mijn naam is Chantal, 34 jaar en getrouwd met F. Samen hebben we een geweldige zoon Tycho (die zaterdag 2 is geworden)
Voor Tycho zijn we 2,5 jaar bezig geweest en uiteinddelijk was de 2e iui raak.
Nu zijn we alweer 1,5 jaar bezig en al weer bijna een jaar in de mmm. Inmiddels hebben we er 6 iui’s opzitten die allemaal mislukt zijn…
Vandaag hebben we de intake voor IVF…Vind het spannend.
Wel mogen we nog wel 3 iui’s doen.
Liefs Chantal
Nou model, zover wil ik nou ook weer niet gaan!
Die lichte vind ik ook leuk ja, alleen dan zie je alle oneffenheden op je huid :think: in dit geval mijn voorhoofd
@bigsby wrote:
Oh sorry, welkom Cees :mrgreen:
Gaat nog eens kijken :think:
Nee hoor dat valt echt 100% mee! Die 2e sessie is ook erg mooi! Ik heb je ook een reactie gestuurd met welke ik mooi vind :lol:
Krabje en kees welkom :-*
Elle, :hug:
Debke Zwaait
:lol: :lol: :lol: :lol: ach is een keer wat anders dan op de msn kletsen
Moe wil ik niet zeggen, ik heb wel weer hoop gekregen en dat had ik een lange tijd al niet meer. Maar ik heb ook meer angst, want als dit niet werkt dan krijgen we nooit een 2e.
Maar goed het spannende is dat ik woensdag voor de eerste follikelmeting mag, en dan gelijk de rest van de week ook :mrgreen:
Voor jou is het ook al bijna zover h’e, spannend hoor Elle, hopelijk gebeurd er dan eindelijk wat.
@Elle wrote:
@bigsby wrote:Oh sorry, welkom Cees :mrgreen:
Jeetje Bigsby, je kletst hier met Lakeisha zo het topic vol :lol:
Met mij gaat het goed hoor. Ik merk wel dat ik momenteel erg moe ben van alle indrukken in de mmm. Heb jij dat ook?
@bigsby wrote:
.
@Lakeisha wrote:
@bigsby wrote::lol: :lol: :lol: :lol: ach is een keer wat anders dan op de msn kletsen
.
Ik snap de hint :mrgreen:
@bigsby wrote:
@Lakeisha wrote:@bigsby wrote::lol: :lol: :lol: :lol: ach is een keer wat anders dan op de msn kletsen
.
Ik snap de hint :mrgreen:
Goh zal tijd worden :roll:
Zet ik hem een keer aan :roll: :roll:
@ bigsby & Lakeisha: open anders een msn-topic :lol:
Elle, hoe gaat het nu met jou? Waar ben jij al die tijd gebleven?
Ik las gisteren je topic voor Zand! Dat had ik eerder moeten weten :doh:
@bigsby wrote:
Moe wil ik niet zeggen, ik heb wel weer hoop gekregen en dat had ik een lange tijd al niet meer. Maar ik heb ook meer angst, want als dit niet werkt dan krijgen we nooit een 2e.
Maar goed het spannende is dat ik woensdag voor de eerste follikelmeting mag, en dan gelijk de rest van de week ook :mrgreen:
Voor jou is het ook al bijna zover h’e, spannend hoor Elle, hopelijk gebeurd er dan eindelijk wat.
@Elle wrote:
@bigsby wrote::lol: :lol: :lol: :lol: ach is een keer wat anders dan op de msn kletsen
Oh spannend! Hopelijk kun je dan volgende maand hier komen klagen, maar dan over je zwangerschapskwaaltjes. Ja, morgen over 3 weken is de kijkoperatie en ik zie het meest op tegen de infuusnaald voor de narcose (ik ben als de dood voor naalden). Daarna gaan ze dan kijken of het IUI of IVF wordt.
Oh ja ik ben ook zo bang voor naalden, brrrr :shifty:
Maar goed als dat helpt…
haha ik ben bang dat ik dan hier niet meer mag komen klagen, maar goed dan open ik wel een klaagtopic bij zwanger zijn :lol: :lol: :lol:
Lakeisha, :-*
Whahaha, straks hebben we heel KOK volgeplaatst met mopper hoekjes :lol:
Oh, ben trouwens op beebiebezoek geweest vandaag :inlove: Hij was zo lief en zo knap! Heeft heerlijk rustig in mn armen geslapen…wilde hem niet meer terug geven :lol: Echt een poepie!
Maar dan merk ik dat ik toch echt wel graag wil hoor! En dat het me allemaal veel en veel te lang duurt
Ik kan me voorstellen dat je dan nog meer wilt :hug:
Maar jou tijd gaat nog komen, dat moet wel :-*
H’e dan gaan ze ons straks mopperpot en brompot noemen :lol: :lol: