Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

haha Jannigje, omdat jij baalt blijf je weg uit ons “baal topic” :lol: :lol:

Hopelijk voel je je vandaag wat beter :hug:

Chelleke, jij mij volgen… dat had ik nog niet door :wink: :lol:

Lakeisha, dat is snel gegaan hé, ik weet nog goed dat je tegen mij zei dat ze zwanger was.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hoi meiden,

mag ik ook met jullie meeschrijven?

Mijn naam is Chantal, 34 jaar en getrouwd met F. Samen hebben we een geweldige zoon Tycho (die zaterdag 2 is geworden)

Voor Tycho zijn we 2,5 jaar bezig geweest en uiteinddelijk was de 2e iui raak.

Nu zijn we alweer 1,5 jaar bezig en al weer bijna een jaar in de mmm. Inmiddels hebben we er 6 iui’s opzitten die allemaal mislukt zijn…

Vandaag hebben we de intake voor IVF…Vind het spannend.

Wel mogen we nog wel 3 iui’s doen.

Liefs Chantal

Hej meis, ook welkom hier…tuurlijk mag jij ook mee doen :wink: :-*

Duurt allemaal veel te lang bij jullie :naughty: :hug: :hug:

Hay Krabje, welkom hier :mrgreen:

Hoe ging je intakegesprek?

Bigsby, moet jij niet aan het werk zijn :naughty:

Welkom Krabje :-* Jeetje wat duurt het lang zeg :shock: :hug: En wat een teleurstellingen allemaal zo :frowning: Ben heel benieuwd hoe het intake gesprek voor de IVF is gegaan :pray:

Ik hou het bij een korte zwaai vandaag. Veel te doen, weinig tijd. Sorry!

:-*

Ik ben af en toe zo verdrietig dat we “al” met ronde 6 bezig zijn. Ik moet er niet aan denken dat iemand me zal vertellen dat ze zwanger is. Dan barst ik uit elkaar van jaloezie. Maar als ik jullie dan lees en zie, dan heb ik nog altijd geen klagen eigenlijk :oops: Maar waarom voelt het dan wel zo :cry:

@Lakeisha wrote:

uhmmmmm nee hoor :liar: :liar: :mrgreen:

Mag ik ook af en toe ff ontspannen? :snooty:

@bigsby wrote:

@Lakeisha wrote:

uhmmmmm nee hoor :liar: :liar: :mrgreen:

Mag ik ook af en toe ff ontspannen? :snooty:

Oke, oke, :mrgreen:

Had ik je al gezegt dat ik de foto’s heb gezien van mijn shoot? :mrgreen:

nee! Zijn ze leuk geworden?? :mrgreen:

ach, een aantal zijn best leuk geworden :mrgreen:

Heb je niet toevallig een paar naar je prive-mail gestuurd? :angel:

Yep dat heb ik wel gedaan ja :wink:

Mag ik…mag ik…mag ik zien??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Is al onderweg :wink: :angel:

Deze vond ik het leukst, de rest heb ik niet doorgestuurd.

@cees77 wrote:

Ik ben af en toe zo verdrietig dat we “al” met ronde 6 bezig zijn. Ik moet er niet aan denken dat iemand me zal vertellen dat ze zwanger is. Dan barst ik uit elkaar van jaloezie. Maar als ik jullie dan lees en zie, dan heb ik nog altijd geen klagen eigenlijk :oops: Maar waarom voelt het dan wel zo :cry:

Dat is heel ‘normaal’ hoor cees, dat had ik ook. Het is gewoon dat je het zo graag wilt dat elke maand extra er een te veel is, of je nou 6 of 16 maanden bezig bent. Kom maar lekker meeklagen en ook voor jou een :hug: .

@Jannigje wrote:

Hier vandaag M zijn verjaardag geviert maar er is niemand van zijn familie geweest.

(ook al niet op mijn verjaardag verleden maand) Dus voor mij is het echt helemaal over daar. Bah

Verder ook ff baalavond dus exuseer mij :oops: :oops: :oops: morgen reageer ik uitgebreider :-*

Balen daar is dit topic toch voor Jannigje? Wat sneu voor M dat er niemand kwam; van je familie moet je het maar hebben. Hoe gaat het vandaag met jou?