Er is hier sinds gisteren zoveel geschreven dat ik t ff niet red om op iedereen persoonlijk te reageren. Daarom voor alle lieve meiden hier even een dikke :hug: :hug: :hug:
Nou ik ga met Elle mee, wat een hoop vreselijke verhalen
Voor iedereen een dikke :hug: .
Hier nog niet echt iets nieuws. zit op dat 17 en hoop toch echt dit weekend een positieve ovutest te hebben, anders ben ik bang dat mijn lichaam het weer vertikt om het zelf te doen en is het weer een verloren maand. Ga maar hard .
Moet morgen naar de verjaardag van mijn oma, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Mijn vader heeft een aantal weken geleden verteld waar we mee bezig zijn en dat het al die tijd niet lukt. Krijgt hij een opmerking van haar: Dan zal ze vroeger wel iets FOUT hebben gedaan. Ze is ontzettend gelovig, en wij zijn nog niet getrouwd. Dus wat we doen is een enorme schande, maar dat zeg je toch niet van je eigen kleinkind! Was zo boos! Als ik een kindje wil zonder te trouwen is dat onze eigen keuze en of zij dat nou goedkeurd of niet!
Ik ga nu naar die verjaardag omdat ik het voor mijn vader doe, maar ik weet niet of ik gezellig met haar kan kletsen zonder een opmerking te maken. Probeer maar uit haar buurt te blijven! Erg eigenlijk he!
Fijn dat we toch allemaal hetzelfde denken h’e, en hier kunnen we tenminste eerlijk zijn.
Jeetje Purple, wat ongelofelijk kl*te zeg :hug: :hug:
Ik ben ook zo bang dat het ons niet meer gegunt is, IUI is mijn laatste redmiddel. En wat als dat niet lukt?
@bigsby wrote:
Fijn dat we toch allemaal hetzelfde denken h’e, en hier kunnen we tenminste eerlijk zijn.
Jeetje Purple, wat ongelofelijk klte zeg :hug: :hug:
Ik ben ook zo bang dat het ons niet meer gegunt is, IUI is mijn laatste redmiddel. En wat als dat niet lukt?
Het gaat gewoon lukken hoor, Bigsby en intussen blijf je gewoon lekker hier bij ons andere mopperpotten :-
@Twinnie wrote:
Nou ik ga met Elle mee, wat een hoop vreselijke verhalen
Voor iedereen een dikke :hug: .
Hier nog niet echt iets nieuws. zit op dat 17 en hoop toch echt dit weekend een positieve ovutest te hebben, anders ben ik bang dat mijn lichaam het weer vertikt om het zelf te doen en is het weer een verloren maand. Ga maar hard .
Moet morgen naar de verjaardag van mijn oma, maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen zin in. Mijn vader heeft een aantal weken geleden verteld waar we mee bezig zijn en dat het al die tijd niet lukt. Krijgt hij een opmerking van haar: Dan zal ze vroeger wel iets FOUT hebben gedaan. Ze is ontzettend gelovig, en wij zijn nog niet getrouwd. Dus wat we doen is een enorme schande, maar dat zeg je toch niet van je eigen kleinkind! Was zo boos! Als ik een kindje wil zonder te trouwen is dat onze eigen keuze en of zij dat nou goedkeurd of niet!
Ik ga nu naar die verjaardag omdat ik het voor mijn vader doe, maar ik weet niet of ik gezellig met haar kan kletsen zonder een opmerking te maken. Probeer maar uit haar buurt te blijven! Erg eigenlijk he!
Hopelijk krijg je snel een positieve ovutest, want van je lichaam moet je het toch hebben voor een kindje… ik weet hoe het is als dat niet doet wat je wilt, moeilijk. Dikke :hug: en ook veel sterkte bij je oma. Haar reactie is inderdaad niet leuk, van je oma wil je juist graag steun hebben in zo’n moeilijke situatie.
OH Twinnie wat een rot opmering van haar zeg :shock: Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk voor je zal zijn om je mond te houden morgen :hug:
Succes!
Wij hebben net taarten gebakken voor G. zijn verjaardagsfeestje morgen, een chocoladetaart en een kwarktaart :drool:
En ik heb net mini shopaholic besteld en nog een mooi boek
Mag ik af en toe mee mopperen? Of zijn we nog te kort bezig :oops:
Owja dikke knuffels voor jullie :hug:
Ik heb ook ernstig de behoefte even te mopperen. Volgens mij is de ongi weer in aantocht en dat betekent dus weer terug naar de gyn :?
Ik heb PCO en na mijn zwangerschap leek mijn cyclus weer op te pakken, maar ik werd niet opnieuw zwanger. Nu dus de vierde ronde met Clomid.
@Chelleke wrote:
Mag ik af en toe mee mopperen? Of zijn we nog te kort bezig :oops:
Natuurlijk mag jij ook meemopperen (en ik vind 18 rondes trouwens helemaal niet kort)! :hug:
@Luna1 wrote:
Ik heb ook ernstig de behoefte even te mopperen. Volgens mij is de ongi weer in aantocht en dat betekent dus weer terug naar de gyn :?
Ik heb PCO en na mijn zwangerschap leek mijn cyclus weer op te pakken, maar ik werd niet opnieuw zwanger. Nu dus de vierde ronde met Clomid.
Ook voor jou een dikke :hug: en hopelijk slaat de clomid de komende ronde wel aan.
He Chel, mopper maar lekker mee hoor :hug: En als jij nog niet lang genoeg bezig bent dan mag ik hier zéker niet meemopperen hoor :shifty: Dikke :hug: :hug: voor jou :-
Mennnnn Twinnie :shock: :shock: Wat een opmerking zeg Ik zou het ook heel erg moeilijk vinden om dat nog “gezellig” daarheen te gaan :snooty: Hou dan inderdaad maar goed voor je dat je het voor je vader doet en blijf dan ver uit haar buurt, wie weet wat je anders nog voor doempreken in je oor krijgt :snooty: :hug: :hug:
Bigsby, zover is het nog niet meis :hug: :hug: Ik begrijp je wel hoor, ik ben hier ook aan het doemdenken van wat als ze nou iets vinden dat niet op te lossen is met een simpele ingreep en als het advies luidt dat we het risico maar beter niet meer kunnen nemen :? Daar ben ik me nu vast aan het op voor bereiden :shifty: Maar wie weet valt het hartstikke mee en gaat het helemaal goed komen, daar moeten we ook vanuit gaan, voor ons allemaal :hug: :- En nog gefeliciteerd he :-* En veel plezier met het feestje morgen :dance:
Luna1, balen zeg :thumbdown: :hug: Mopper maar lekker mee hoor hier
@Luna1 wrote:
:hug: :hug:
Elle en Kimmie
Dank jullie wel :-*
PurpleD, jeetje meid, wat een beslissing hebben jullie moeten nemen :hug: Dat lijkt me inderdaad echt totaal niet gemakkelijk. :hug:
Kimmie, helemaal mee eens en zo herkenbaar wat je schrijft.
Twinnie, jeetje zeg, wat een rotopmerking :evil: , ik hoop maar dat de verjaardag een beetje meevalt :-
Bigsby, lieverd, dit MOET gewoon lukken! Ik ben hier hard voor je aan het duimen Oeh, mini shopaholic, die heb ik ook besteld :lol: Kan niet wachten tot ik hem binnen krijg :mrgreen: En welk ander boek heb je besteld dan? Lekker chocoladetaart :drool: Kom je een stukkie brengen :mrgreen:
Chelleke, tuurlijk mag je hier mee kletsen! Maakt niet uit hoelang je al bezig bent! Als je wilt mopperen, is this the place to be! :-
Luna, even een dikke :hug: voor jou!
Hier hadden we gisteravond de verjaardag van mijn moeder. Was een beetje laat geworden. Waren pas om 04:30 thuis :shock: Gelukkig kan ik nu nog uitslapen :lol:
Moet zeggen dat ik het af en toe wel heel erg eng vindt allemaal hoor :oops: Dan twijfel ik of ik het wel zou kunnen, en of ik het wel echt allemaal wil, maar als ik dan mijn nichtje zie, dan smelt ik weer helemaal weg :inlove: Ik ben ook bang dat we weer zo lang moeten gaan wachten en ik weet niet of ik dat allemaal wel aan kan :shifty:
Ik ga even broodje maken, want ben dus net pas een uurtje wakker :shifty: en mn maag begint een beetje te knorren :mrgreen:
kan je twijfels en gevoelens goed voorstellen,
heel normaal lijkt me.
zo…ik heb 2 vriendinnen…allebei zwanger :inlove:
misschien mooi dat ik nu de volgende ben
al zie ik het deze ronde somber in
Welkom Chelleke, gezellig dat ik je hier ook weer spreek :mrgreen:
En Luna1, hopelijk slaat de Clomid snel aan!
Lakeisha, luilak!
SZ is niet op G. zijn verjaardag gekomen, ze was te misselijk :roll:
Ik zag er zo tegenop dat ik haar zou zien, stom h’e. Maar ik had daar nu echt ff geen zin in :oops:
Verder was G. zijn verjaardag erg gezellig!
Ik volg je gewoon :mrgreen:
Fijn dat de verjaardag gezellig was :thumbup:
@bigsby wrote:
Welkom Chelleke, gezellig dat ik je hier ook weer spreek :mrgreen:
En Luna1, hopelijk slaat de Clomid snel aan!
Lakeisha, luilak!
SZ is niet op G. zijn verjaardag gekomen, ze was te misselijk :roll:
Ik zag er zo tegenop dat ik haar zou zien, stom h’e. Maar ik had daar nu echt ff geen zin in :oops:
Verder was G. zijn verjaardag erg gezellig!
:mrgreen:
Nou maar dat is best logisch toch, dat je er tegenop zou zien :hug:
Ik ga morgen op babyvisite van mijn vriendin/collega :inlove: Ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat ze vertelde dat ze zwanger was en nu is ze alweer bevallen :o
Hier vandaag M zijn verjaardag geviert maar er is niemand van zijn familie geweest.
(ook al niet op mijn verjaardag verleden maand) Dus voor mij is het echt helemaal over daar. Bah
Verder ook ff baalavond dus exuseer mij :oops: :oops: :oops: morgen reageer ik uitgebreider :-*
He geen excuses toch :naughty: :naughty: Daar is dit topic toch ook voor :-* Ook voor je zeur en moppers over schoonfamilie :mrgreen: Maar wel vreselijk l*llig dat er niemand is geweest ook dit keer niet :hug: