@twinnie; wat een vervelende situatie op je werk zeg, zo loop je toch ook op je tenen? Hopelijk vind je snel een echt leuke baan.
@Debke; is je pc vandaag alweer iets liever voor je?
@Elle wrote:
@Krabje wrote:Wil je wat te mopperen horen???
Zondag waren we met Tycho naar de kermis. was daar een bekende van mijn vader.
Vraagt die man aan mij: Hoe oud is Tycho nou?
Ik: Gisteren 2 geworden!
Man: wordt het dan nog niet tijd voor een 2e?!
Ik: Niet iedereen kan maar zo beslissen of je een kindje kan krijgen.
Man: Ach lukt het niet bij jullie?
Ik: Nee, over Tycho hebben we ook 2,5 jaar gedaan.
MAn: Ach dan even fijn op vakantie gaan. Misschien werkt dat wel.
Ik: Houdt heel wijselijk mijn mond en kijk de andere kant op.
Inwendig kook ik dan!!!
waarom bemoeien die mensen hun niet met hun eigen zaken! Kan daar zo boos en verdrietig om worden…
Als het zo makkelijk was dan zaten wij nu wel met zijn allen bij centerparcs in plaats van hier op een moppertopic.
Ook voor jou een dikke :hug: en ik begrijp je frustratie heel goed.
Zeker weten! We zijn potverdrie net een week terug van vakantie. Mag er wel blijven dan…
Maar nu iets leuks. Morgen gaan we naar plopsa indoor!!!
Hier eigenlijk niet echt iets te mopperen (mag ook wel eens een keertje,hihihi). ben vandaag ongesteld geworden en heb morgen een afspraak in het ziekenhuis. Waarschijnlijk gewoon beginnen met de injecties en dan op naar de 2e IUI.
@Chantal
Wat kunnen mensen toch domme opmerkingen maken, zo vaak als ik die opmerking al wel niet heb gehoord. Ze krijgen van mij een standaard opmerking terug, als mijn lichaam het nu niet doet, doet het op vakantie het ook nog steeds niet!
Kan me heel goed voorstellen dat je daar boos/verdrietig om wordt. Als je niet weet wat de situatie inhoud hou dan je mond erover.
@Elle heel veel plezier bij plopsaland!
Twinnie: Ik ga naar plopsa en niet Elle :mrgreen:
Krabje,
Fijn zulke opmerkingen… Van de week was hier een monteur voor onderhoud van onze ketel. Dus hij mee naar zolder (zolder is 9,5 bij 6 m en alles is stahoogte dus erg groot) zegt hij: Zooo jullie hebben lekker veel ruimte, jullie kunnen er nog wel 4 kinderen bij nemen! Tja dat zouden we misschien wel willen maar dan moet dat maar net lukken. Ook ik heb heb mijn mond maar gehouden.
Pff lekker hé die mensen die er maar vanuit gaan dat je een elftal aan kinderen kunt krijgen :roll:
Maargoed ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht toen wij voor een 2e wilde gaan dat het ook maar zo ff zou lukken. Dat was de eerste keer toch ook gelukt? Goed nu weet ik beter :roll:
Maar ik vind ook dat mensen zulke dingen niet maar zo moeten zeggen :?
En vakantie helpt echt niet hoor!
@bigsby wrote:
Pff lekker hé die mensen die er maar vanuit gaan dat je een elftal aan kinderen kunt krijgen :roll:
Maargoed ik moet eerlijk zeggen dat ik dacht toen wij voor een 2e wilde gaan dat het ook maar zo ff zou lukken. Dat was de eerste keer toch ook gelukt? Goed nu weet ik beter :roll:
Maar ik vind ook dat mensen zulke dingen niet maar zo moeten zeggen :?
En vakantie helpt echt niet hoor!
Mensen moeten af en toe een hun bakkes dichthouden. Wordt er niet goed van. Of zo van: je hebt er toch een? En die is toch gezond?
Mag ik dan niet meer hopen op een tweede? Moet ik die wens dan maar laten rusten :wall: :wall: :wall:
Ik wil gewoon nog een kindje en hoop echt dat ons dat op korte termijn geven is
Oh volgens mij was ik er niet helemaal bij gister! hihihi
Chantal heel veel plezier in Plopsa!
Heb vanmorgen een uitgangsecho gehad, en er zat nog een knoeperd van de vorige cyclus, maar ik mag gelukkig toch beginnen met de injecties. Volgende week vrijdag weer terug om te kijken hoe het gaat.
twinnie loop jij ook bij fertiliteitpoli in het flevo?
wat leuk ik ook :mrgreen:
Toevallig, kunnen jullie daar meeten :lol: :lol: :lol:
Ik heb morgen mijn 2e fm, ik ben benieuwd of ze goed gegroeid zijn :shifty:
Oh ja zie nu pas dat je uit zeewolde komt, grappig is dat he! Daar in de wachtkamer praat je er met niemand over, maar zo op het forum kun je goed je hart luchten!
Ik ben er ook nog hoor dames, maar heb het even druk gehad :mrgreen:
Heb ook niet echt iets te mopperen momenteel eigenlijk :think:
Word alleen gek van mezelf…ene moment wil ik zo graag, andere moment begint het me te benauwen :oops:
@Lakeisha wrote:
Word alleen gek van mezelf…ene moment wil ik zo graag, andere moment begint het me te benauwen :oops:
Das heel normaal hoor :hug: Heb ik ook en ik hoor het van meerdere om me heen :-*
@Twinnie wrote:
Oh ja zie nu pas dat je uit zeewolde komt, grappig is dat he! Daar in de wachtkamer praat je er met niemand over, maar zo op het forum kun je goed je hart luchten!
ik woonde hiervoor ook in almere
ik ben daar toen ook zwanger geraakt van tygo
dus ben nu weer terug daar naartoe verwezen
tenminste ik heb gebelt en voor de formaliteit een verwijzing gekregen van mijn huisarts
heeft weer met wets regeltjes te maken
maar ben blij weer terug te zijn
vond het echt wonderbaarlijk dat dr. kimmel nog wist wie ik was
dat na 4 jaar en dat ze zag dat ik was afgevallen
je moet het maar allemaal kunnen onthouden
Ja maar af en toe schaam ik me ervoor omdat ik ook wel wil…Omdat ik baal dat het nu al zolang duurt…
@Lakeisha wrote:
herkenbaar hoor… af en toe idee van ga ik net zoveel houden van een 2de kindje en hoe zal het dit keer verlopen
heb ik straks weer zoveel geluk of moet ik een paar keer in het stof bijten
hoeveel telleurstellingen kan ik nog aan
:hug: :hug: :hug: voor jou
en ook voor iedereen die het nodig heeft
Mag ik even…
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :roll: :roll:
pfff wat een stress!
Mijn eitje was 17 mm, dus eigenlijk nog te klein om te insemineren. Maar ik had een bijna positieve ovulatietest. Dus in overleg gaan ze morgen toch insemineren omdat de test vanavond (hopelijk) of morgenochtend positief is. En 2 dagen geleden waren mijn eitjes nog onder de 10mm, ze kunnen dus nog iets groeien (hoop ik)
Maar goed toen kwam het volgende probleem… ze zitten vol morgen, dus na lang wachten kregen we dus toch toestemming om morgen te insemineren :dance: :dance:
NOu weet ik het gewoon ff niet meer, zou dit betekenen dat ik weinig kans zal hebben deze ronde???
Hoi Dames
Kom ook weer een keer langswaaien.
Ben al de hele week ziek thuis. Ben echt beroerd geweest.
Had/heb een luchtpijpontsteking en ook mijn stembanden waren ontstoken. Kon er helaas geen kuur voor krijgen dus ik moet het doen met paracetamol codeine.
Ik voel me vandaag eindelijk iets beter.
Ook heb ik besloten mijn baan die ik nu heb op te zeggen. In eerste instantie reageerde ze goed toen ik vertelde van de ICSI. Maar nu het dichterbij komt doen ze moeilijk.
We kregen natuurlijk een schatting mee met welke week ongeveer de punctie is, maar daar kon ik geen vrij in krijgen want er zijn al 2 collega’s op vakantie. Leidinggevende vroeg ook of de punctie niet een weekje later kon .
Ik heb ondertussen al nieuw werk gevonden (eerste 2 maanden op oproepbassis). Als het goed is begin ik daar 1 november. Kan ik mooi de dagen zelf inplannen.
Dan maar 2 maanden wat krapper bij kas, maar ik laat me niet gek maken door een stelletje flutleidinggevende.
Bigsby :dance: :dance: :dance: :-* :-* :-
Lakeisha: ik herken het gevoel van jou wel hoor. :hug: :hug: :-