Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

@poeizie wrote:

@Twinnie wrote:
Oh ja zie nu pas dat je uit zeewolde komt, grappig is dat he! Daar in de wachtkamer praat je er met niemand over, maar zo op het forum kun je goed je hart luchten!

ik woonde hiervoor ook in almere

ik ben daar toen ook zwanger geraakt van tygo

dus ben nu weer terug daar naartoe verwezen

tenminste ik heb gebelt en voor de formaliteit een verwijzing gekregen van mijn huisarts

heeft weer met wets regeltjes te maken

maar ben blij weer terug te zijn

vond het echt wonderbaarlijk dat dr. kimmel nog wist wie ik was

dat na 4 jaar en dat ze zag dat ik was afgevallen

je moet het maar allemaal kunnen onthouden

Ja ik vind Kimmel echt een TOP wijf! hihihih (als je dat zo mag zeggen over je gyn)

Als je ff in de put zit moet je ff met haar praten, dan ben je meteen je negatieve gevoelens helemaal kwijt! En zeker knap dat ze je na 4 jaar nog herkende, ze ziet zoveel vrouwen op een dag!

@Jannigje, knap dat je besloten hebt je baan op te zeggen, bij mij op mijn werk doen ze ook wel moeilijk maar omdat ik er vrije uren voor opneem kunnen ze er niets van zeggen, maar nu heb ik dinsdag weer een gesprek over hoe het gaat. Het liefst was ik daar al weg geweest, maar ergens hou ik maar in mijn achterhoofd vast dat je een vaste baan in deze tijd niet zo snel moet opgeven.

@Bigsby :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hou de moed er gewoon in! Je wordt morgen geinsemineerd!

@Lakeisha ook een dikke :hug: voor jou! Begrijp je gevoel helemaal!!!

Ben vandaag naar een crematie van een kindje van nog geen vier maanden geweest. Was toch wel heel moeilijk! Heel dubbel, zelf ben je nu al zolang bezig om een kindje te krijgen, en dan moet je vandaag afscheid nemen van een kindje. Het is gestorven aan wiegendood. Het was een mooie simpele ceremonie. maar ben heel de dag al een beetje de weg erdoor kwijt!

Bigsby, ik wist het al :mrgreen: Maar toch, even dit! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

verschrikkelijk als je zo moet vechten voor een dag vrij he

heb het zelf ook onderlijfe gevonden en het voelt niet fijn

gelukkig gaat het nu op mijn afdeling waar ik nu werk beter

maar ze weten dan ook niet dat ik bezig ben bij de fertiliteit

ze weten wel dat ik naar het zh ga maar niet waarom… vind ook niet dat het hun wat aan gaat

ze merken het vanzelf wel tegen de tijd dat ik daadwerkelijk zwanger ben 8)

pat moet eigenlijk zaadjes inleveren voor controle maar zijn werk doet ook dus moeilijk om vrij te geven of uberhaupt later te beginnen

echt heel mega iritant

nu was het 4 jaar geleden goed en heb niet het idee dat er voor de rest wat mis is nu maar ja tis formaliteit

Ahhh Twinnie nee, wat erg zeg :cry: :cry:

Wat een verschrikkelijke nachtmerrie voor die ouders :cry: :cry:

Lakeisha, dikke knuffel meis, die gevoelens heb ik ook lang gehad hoor :hug: :hug:

Jannigje, wat goed van je dat je die stap hebt genomen, dat is in deze tijd niet zo makkelijk. Hopelijk pakt het goed uit!

Twinie, oh wat vreselijk voor die ouders. Kan me voorstellen dat je de weg een beetje kwijt bent na zo een dag :hug:

@Twinnie wrote:

@Jannigje, knap dat je besloten hebt je baan op te zeggen, bij mij op mijn werk doen ze ook wel moeilijk maar omdat ik er vrije uren voor opneem kunnen ze er niets van zeggen, maar nu heb ik dinsdag weer een gesprek over hoe het gaat. Het liefst was ik daar al weg geweest, maar ergens hou ik maar in mijn achterhoofd vast dat je een vaste baan in deze tijd niet zo snel moet opgeven.

Ik zou er ook vrije uren voor opnemen. Gaat dan van vakantieuren af. MAAR bij ons moet je vakantieuren aanvragen. En pas als je accoord hebt mag je pas opnemen.

ff snel voordat ik zo ga sporten, en ja ik weet dat dit een klaagtopic is maar…

Mijn ovulatietest was positief :mrgreen: :dance: :dance:

@bigsby wrote:

ff snel voordat ik zo ga sporten, en ja ik weet dat dit een klaagtopic is maar…

Mijn ovulatietest was positief :mrgreen: :dance: :dance:
maar dit willen we ook graag weten :dance: :dance: :dance:

Hallo allemaal ik ben nieuw hier en zag toen deze topic…

Ik wil ook wel mee mopperen wij zijn nu 9 maanden bezig en ondertussen een miskraam gehad mensen roepen dan zolang zijn jullie ook weer niet bezig…Dat is misschien wel zo maar…wij willen ook graag een kindje!!! En als je beste vriendin je dan verteld dat ze zwanger is (met pil gestopt en gelijk zwanger) dan is dat best moeilijk ondanks dat ik natuurlijk wel blij voor haar ben komt er ook een jaloers gevoel naar boven!!!

Twinnie: Dikke knuff. Wat een rotmoment zeg. Kun je het een beetje bevatten dat je zo’n uitvaart hebt gehad?

Bigsby: :dance: Mijn duimpjes gaan voor je draaien!

Jannigje: Ben je nu weer helemaal beter? :wall: Ik lees dat het net vandaag wat beter gaat. Iig beterschap en ik hoop dat je snel helemaal de oude bent. Wanneer begint het ivf traject voor jou?

Danielle: Pfffff kreeg even de rillingen van jou berichtjes. Pff stoppen met je kinderwens. Meid ik hoop echt van ganzer harte dat je echt toch nog een kindje mag krijgen. Ik blijf hoop houden voor jou! :-*

Gisteren een superleuke dag gehad bij Plopsa! Tycho vond het geweldig :inlove:

Vandaag als afluiting nog met ons drietjes naar de mexicaan wezen eten.

Oh ja zeurtopic…

Mijn VAKANTIE is VOORBIJ!!!

@Face wrote:

Ik wil ook wel mee mopperen wij zijn nu 9 maanden bezig en ondertussen een miskraam gehad mensen roepen dan zolang zijn jullie ook weer niet bezig…Dat is misschien wel zo maar…wij willen ook graag een kindje!!! En als je beste vriendin je dan verteld dat ze zwanger is (met pil gestopt en gelijk zwanger) dan is dat best moeilijk ondanks dat ik natuurlijk wel blij voor haar ben komt er ook een jaloers gevoel naar boven!!!

Heel herkenbaar! Zeur maar lekker, we weten hoe je je voelt!

Ik kan online een afspraak maken met de gyn. op een woensdag of donderdag had ik aangegeven (werk ik niet). Krijg ik een mail met de bevestiging van de afspraak op een dinsdag :roll: Maar weer iets verzinnen op mijn werk :think:

He Luna, jij hier :mrgreen:

wat balen dat ze je niet op je aangegeven dagen laten komen…

Ja, jij ook zie ik :mrgreen:

Ff lekker mopperen.

Mag ik hier ook mopperen dat ik nog ballonnen moet opblazen, maar er geen zin in heb? :mrgreen:

Dat mag je best lieverd! Is R. er niet om het te doen?

@bigsby wrote:

Mag ik even…

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :roll: :roll:

pfff wat een stress!

Mijn eitje was 17 mm, dus eigenlijk nog te klein om te insemineren. Maar ik had een bijna positieve ovulatietest. Dus in overleg gaan ze morgen toch insemineren omdat de test vanavond (hopelijk) of morgenochtend positief is. En 2 dagen geleden waren mijn eitjes nog onder de 10mm, ze kunnen dus nog iets groeien (hoop ik)

Maar goed toen kwam het volgende probleem… ze zitten vol morgen, dus na lang wachten kregen we dus toch toestemming om morgen te insemineren :dance: :dance:

NOu weet ik het gewoon ff niet meer, zou dit betekenen dat ik weinig kans zal hebben deze ronde???

Zie je wel, je hebt gewoon supersnel groeiende eitjes. Spannend vandaag! Succes en hopelijk heb jij over 2 weken goed nieuws.

@Jannigje wrote:

Hoi Dames

Kom ook weer een keer langswaaien.

Ben al de hele week ziek thuis. Ben echt beroerd geweest.

Had/heb een luchtpijpontsteking en ook mijn stembanden waren ontstoken. Kon er helaas geen kuur voor krijgen dus ik moet het doen met paracetamol codeine.

Ik voel me vandaag eindelijk iets beter.

Ook heb ik besloten mijn baan die ik nu heb op te zeggen. In eerste instantie reageerde ze goed toen ik vertelde van de ICSI. Maar nu het dichterbij komt doen ze moeilijk.

We kregen natuurlijk een schatting mee met welke week ongeveer de punctie is, maar daar kon ik geen vrij in krijgen want er zijn al 2 collega’s op vakantie. Leidinggevende vroeg ook of de punctie niet een weekje later kon .

Ik heb ondertussen al nieuw werk gevonden (eerste 2 maanden op oproepbassis). Als het goed is begin ik daar 1 november. Kan ik mooi de dagen zelf inplannen.

Dan maar 2 maanden wat krapper bij kas, maar ik laat me niet gek maken door een stelletje flutleidinggevende.

:-*

Wat stoer van je dat je je werk hebt opgezegd. Hopelijk bevalt je nieuwe baan beter. Heb je ze daar ook verteld over de mmm?

Oh, en natuurlijk ook nog beterschap.

@Krabje wrote:

@Face wrote:

Heel herkenbaar! Zeur maar lekker, we weten hoe je je voelt!

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Welkom hier Face!

Hoi Face, welkom en kom maar lekker mopperen!!!

@Krabje, ben nu wel weer bijgekomen van gister, vond het heel heftig allemaal.