Welkom Face
Vanmiddag mijn eerste inseminatie gehad! Ik vond het heel erg mee vallen, ik voelde er niks van. En het ging allemaal sneller dan ik had gedacht.
Krabje, balen dat je vakantie er weer opzit!
Dankjewel allemaal! Is zo fijn als je lekker kan mopperen zonder dat je er negatieve comentaar op krijgt!
Laatst maakte mijn broer een rot opmerking…Ik drink geen alcohol meer en let op wat ik eet (ookal ben ik niet zwanger) Roept mijn broer op een verjaardag denkt ze nou echt dat ze daardoor sneller zwanger raakt? grrr
de meeste mensen weten niet eens dat we bezig zijn!
@ bigsby fijn dat het mee viel…
@Krabje wrote:
Jannigje: Ben je nu weer helemaal beter? :wall: Ik lees dat het net vandaag wat beter gaat. Iig beterschap en ik hoop dat je snel helemaal de oude bent. Wanneer begint het ivf traject voor jou?
Als mijn eerstvolgende menstruatie begint ga ik beginnen met hormonen.(ongeveer 6 okt) Als het goed is heb ik in week 45 (week van 8 november) de punctie.
Bigsby:Fijn dat het meeviel!!Hopelijk heb je over 14 dagen een mooie positieve test in handen. Mijn duimen draaien in ieder geval. :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Jannigje, spannend! schiet al aardig op h’e, ben je zenuwachtig?
Face, wat een eikel zeg :shock: :evil:
JAnnigje spannend hoor. Vind je het eng om met de hormonen te gaan beginnen? BEn je nu aan de pil?
Bigsby: Mijn duimen draaien voor je!
Face: lekkere opmerking weer :roll:
Bah ik voel me niet lekker, ben misselijk en heb last van buikpijn. Hub is niet thuis die is naar voetbal…
goedeavond
Bigsby en krabje: Ik vind het super spannend om te beginnen. Maar ja, tis voor een goed doel.
Krabje: ik ben nu niet aan de pil.
@elle wrote:
Wat stoer van je dat je je werk hebt opgezegd. Hopelijk bevalt je nieuwe baan beter. Heb je ze daar ook verteld over de mmm?
Oh, en natuurlijk ook nog beterschap.
Ik heb nu op mijn nieuwe werk gezegt van MMM en dat is geen probleem omdat ik op invalbasis ga werken tot januari. Na januari ga ik wel vaste uren werken. Daar weten ze het (nog) niet.
Joehoe…ben er weer, van een heerlijk weekje weg
Helaas wel ongesteld geworden
Ronde 19 is weer een feit :thumbdown:
Dikke knuffel voor jullie allemaal :-* :hug:
Balen Chel :hug: heb je al gebeld?
pfff wat duren de wachtweken lang zeg :roll:
:hug: :hug: :hug:
Nee nog niet gebeld :shifty:
ow…ik kom even klagen…
- omdat ik WEER ongi geworden ben en het dus weer veel te vroeg is
- omdat ik nergens tijd voor heb, niet eens om eens even echt lekker uitgebreid te klagen :roll:
Een :hug: voor jullie allemaal!
Aanmelden hoef ik me niet bij mij gaat het super makkelijk en na alle verhalen te lezen mag ik daar heel dankbaar voor zijn.
en wil ik jullie allemaal een hele dikke :hug: geven :hug:
@Debke wrote:
ow…ik kom even klagen…
- omdat ik WEER ongi geworden ben en het dus weer veel te vroeg is
- omdat ik nergens tijd voor heb, niet eens om eens even echt lekker uitgebreid te klagen :roll:
:hug: :hug: :hug:
@bianca&? wrote:
en wil ik jullie allemaal een hele dikke :hug: geven :hug:
:-* :-* :-*
Wat klote Debke en Chelleke :hug: :hug:
Balen Debke :hug: :hug: op hoeveel dagen zat je dit keer?
23…
Ik heb vandaag maar meteen ovulatietesten besteld. Komen als het goed is morgen binnen. Dan begin ik maar over een dag of 2 met testen denk ik. Een mens moet toch wat :roll:
Over een dag of 2 al? is dat niet een beetje vroeg?
Nee, ik denk het niet. Tenminste…niet als mijn cyclus weer 23 dagen wordt (mijn banner nu staat heel hoopvol op 25 dagen ingesteld, dus daar moet je even 2 dagen vanaf halen).
Heb 10 testjes besteld, dus dan kan ik er toch nooit heel erg naastzitten he? toch? :think:
Ik vraag me alleen af of je wel een eisprong hebt dan met zo’n korte cyclus :think:
Maar misschien is het idd niet zo’n gek idee om morgen al te beginnen.
Zit je nu elke keer op 23 dagen?
Debke en Chelleke een dikke :hug: , het went toch nooit als de :evil: :evil: weer komen terwijl je het niet wilt.
Bigsby; hoe is het met jou?
Hier ook even klagen: over 2 weken heb ik de kijkoperatie en ik zie er nu al als een berg tegenop. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd.
Ik ben er nog wel hoor, maar heb vandaag even een min dag Dus reageer even niet :shifty: