Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Krabje, ook voor jou een dikke knuf! :hug:

Bigsby :hug: dit was je 2e iui toch? :frowning:

Bigsby, klte joh dat het toch echt heeft doorgezet :hug: :hug:

:-
en :hug: voor iedereen!!

Dikke knuffel allemaal :hug: :-*

Kim wat een beslissing zeg. ik hoop echt dat voor die tijd je al zwanger bent van een beebje. Ik ga heel hard voor je duimen. En een dikke knuffel!

En wbt het gevoel tot hoever ga je? Heel herkenbaar. Wij zijn inmiddels al weer een jaar bezig in de mm voor een 2e kindje. Met Tycho was ik bij de 2e iui zwanger, nu na 7 iui’s nog steeds niet zwanger…

Krabje, ja het is idd een hele beslissing om nu al te nemen, maar stel dat we daar toch komen dan zijn we 1,5 jaar bezig en ben ik bijna 35. We hebben 2 gezonde jongens en dan zal er wel een reden voor zijn denk ik dan maar dat het niet meer lukt. Klinkt allemaal heel makkelijk als ik het zo schrijf, maar ik hoop natuurlijk ook het allerhardst dat we nooit op dat punt gaan komen :pray: Voor jou idd hetzelfde, je eerste jochie zo “snel” en dan nu alweer zo’n tijd en veel teleurstellingen verder :cry: :hug: Moeilijk om dan steeds weer door te gaan lijkt mij ook :hug: En toch wil je zooo graag nog een keer zwanger zijn, een eigen beebje in je armen houden en het zien opgroeien :-* :-* De duimen draaien hard voor iedereen hier :pray: :pray: :-*

Tja over Tycho hebben we 2,5 jaar overgedaan. Na een jaar in de mm, na 2iui’s, was ik eindelijk zwanger.

Toen ook al gevraagd wat te doen bij een evt 2e kindje. We moesten van de gyn eerst een half jaar zelf proberen en mochten daarna al komen.

Ik ben na de bevalling ook nooit meer aan de pil gegaan. Vorig jaar maart zelf weer gaan proberen en in sept de afspraak gemaakt bij de gyn. daar konden we in okt terecht en in nov was de 1e iui al…

Nu een jaar verder sinds start gyn en ald ruim 1,5 jaar verder sinds zelf proberen…

Ik had van te voren niet verwacht dat het zo lang zou gaan duren. Ik weet wel zeker dat ik binnen nu en een half jaar zwanger ben!

Hub en ik doen alles om de 3 jaar.

'99 leerden we elkaar kennen

'02 samenwonen

'05 trouwen

'08 Tycho geboren

'11 2e kindje :pray: :pray:

Dus als ik binnen nu en een half jaar zwanger ben, komt het kindje in 2011

@Amy82 wrote:

Bigsby :hug: dit was je 2e iui toch? :frowning:

ja dit was de 2e, nu ga ik nog 4 pogingen met hormonen proberen.

Vandaag is dag 1, dus zondagavond ga ik beginnen met spuiten :shifty:

Krabje, haha mooie planning, hopelijk gaat het ook lukken :pray: :pray:

:hug: :hug: :hug: & :pray: :pray: :pray: & :-* :-* :-*

Meiden even een hele dikke knuffel voor jullie :hug:

Wat lijkt het mij moeilijk als je al zo lang bezig bent voor een kindje. Ik kan me niet voorstellen hoe dat voor jullie moet zijn.

Hoop dat het voor jullie allemaal gegund is! En vooral dat het ook snel gebeurd want als ik lees hoelang sommigen al bezig zijn… jeetje meiden wat zwaar.

:-*

natascha super dat jullie weer mogen beginnen!! Spannend!!

elle, idd positief blijven is niet altijd makkelijk. Maar zijn afgelopen nacht lekker een nachtje op terschelling geweest, goed nagedacht en gaan er weer voor dat het gewoon lukken gaat!

bigsy :hug:

kim, moeilijke beslissing lijkt mij. :hug:

pfpfpfp ik moet even me ei kwijt

me broertje kwam net,en is een klein jaar bij e vriendin,en net vertelde die dat ie papa word,en ik vind het geweldiggggggggg,me kleine broertje word papa…

maar nu opeens heb ik raar gevoel,lijkt opeens wel op jaloezie,heb ik bij niemand nog gehad,nu denk ik waarom waarom kan ik me meissie geen broertje of zussie geven,me hart huilt!!

zo een vreemd gevoel dit gevoel ken ik helemaal niet!

ben echt gelukkig voor me broertje en schoonzus natuurlijk,en ben super trots tante te worden…

zo ff me hart gelucht,liefs

mama van patty, moeilijk meid! hier precies hetzelfde gevoel toen mijn beste vriendin vertelde dat ze zwanger was. natuurlijk gun je het hun ook, maar zelf wil je ook zo graag. :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug:

vandaag begonnen met bruin verlies dus teken voor mij dat het niet raak is deze cyclus… zal nu wel een dezer dagen ongi worden :frowning:

@poeizie wrote:

vandaag begonnen met bruin verlies dus teken voor mij dat het niet raak is deze cyclus… zal nu wel een dezer dagen ongi worden :frowning:

:frowning: :thumbdown: :hug: :hug:

@poeizie wrote:

:hug: :hug: :hug:

heel herkenbaar mama van patty…

irritant is dat, want in principe is het natuurlijk hartstikke leuk voor hem.

ik heb nu ook vrienden die bezig zijn voor een kleine…

ik weet zeker dat als zij ‘eerder’ zijn, dat ik dat niet leuk vind.

en daar baal ik dus ook van, van dat gevoel. :hug:

ziet :hug: :hug: