Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

hey meiden,

mag ik hier ook meekletsen??? “ken” al veel meiden van dit topic, maar ook ik baal enorm dat het (nog) niet wil lukken, zeg nu zelfs al misschien nooit een brusje voor tl :cry:

ga zo ff alle berichtjes goed lezen, maar nu alvast een dikke :hug: voor iedereen die het kan gebruiken!!!

hey meiden…bedankt voor de lieve knuffels.

Nou gisteren zou ik te horen krijgen of ik meteen voor de volgende ronde zou kunnen gaan of dat ik eerst een cyclus aan de pil moest.

Ik kreeg te horen dat het geen van beide zou zijn…ik moet eerst a.s maandag een herhalingstest doen en dan wachten dat de ongi komt, maar door mijn verleden weet ik dat t wel eens zo kan zijn dat t maanden duurt voor die vanzelf komt…t hoeft niet zo te zijn maar t kan dus wel.

Er werd dus gezegd als je over 4wk niet ongesteld bent dan kijken we even of je dan gewoon "blind"met de pil mag starten…

nou ja dan zitten we dus ergens in Januari voor we weer eens mogen starten…een behoorlijke domper dus.

's avonds werd ik door de Ivfarts gebeld en hadden ze mijn situatie met de professor besproken en die zei dat t niet verstandig is om mij met mijn endometriose zo lang te laten wachten…dusss ging ze kijken of er een plekje vrij is…vond ze de klapper weer niet :wall:

moet dus dadelijk om 9u bellen…als er een plek vrij is mag ik alsnog vandaag starten, anders mag ik meteen met de pil beginnen en zou ik nog net deze maand met de volgende ronde mee kunnen doen.

Er is nl onlangs een meisje geweest die 3wk na de TP negatief testte, ongesteld werd en die bleek achteraf toch zwanger te zijn geweest…hierdoor zijn ze extra voorzichtig geworden en willen ze dat iedereen na 1 week nog eens test…dus maandag alsnog een herhalingstest doen.

@Natascha1975 wrote:

hey meiden…bedankt voor de lieve knuffels.

Nou gisteren zou ik te horen krijgen of ik meteen voor de volgende ronde zou kunnen gaan of dat ik eerst een cyclus aan de pil moest.

Ik kreeg te horen dat het geen van beide zou zijn…ik moet eerst a.s maandag een herhalingstest doen en dan wachten dat de ongi komt, maar door mijn verleden weet ik dat t wel eens zo kan zijn dat t maanden duurt voor die vanzelf komt…t hoeft niet zo te zijn maar t kan dus wel.

Er werd dus gezegd als je over 4wk niet ongesteld bent dan kijken we even of je dan gewoon "blind"met de pil mag starten…

nou ja dan zitten we dus ergens in Januari voor we weer eens mogen starten…een behoorlijke domper dus.

's avonds werd ik door de Ivfarts gebeld en hadden ze mijn situatie met de professor besproken en die zei dat t niet verstandig is om mij met mijn endometriose zo lang te laten wachten…dusss ging ze kijken of er een plekje vrij is…vond ze de klapper weer niet :wall:

moet dus dadelijk om 9u bellen…als er een plek vrij is mag ik alsnog vandaag starten, anders mag ik meteen met de pil beginnen en zou ik nog net deze maand met de volgende ronde mee kunnen doen.

Er is nl onlangs een meisje geweest die 3wk na de TP negatief testte, ongesteld werd en die bleek achteraf toch zwanger te zijn geweest…hierdoor zijn ze extra voorzichtig geworden en willen ze dat iedereen na 1 week nog eens test…dus maandag alsnog een herhalingstest doen.

Spannend weer Natascha! :pray: :pray: :pray: dat er nog een plekje voor jullie is en dat je vandaag mag beginnen.

@Cariska wrote:

hey meiden,

mag ik hier ook meekletsen??? “ken” al veel meiden van dit topic, maar ook ik baal enorm dat het (nog) niet wil lukken, zeg nu zelfs al misschien nooit een brusje voor tl :cry:

Natuurlijk mag je meekletsen, Cariska! Ik kan me voorstellen dat je baalt dat het niet lukt. En probeer positief te blijven, al valt dat soms niet mee, ik weet er alles van :hug: .

Lakeisha Ik weet niet wat er aan de hand is, maar voor jou ook even een dikke :hug:

Bigsby Ik hoop voor jou dat je gevoel het mis heeft en dat je deze ronde gewoon ook echt niet ongi wordt :pray:

Wat een spanning weer :hug:

Jaaaaaaaa meiden we mogen starten…net de eerste progynova genomen…

15nov de echo en een week later de TP :pray:

Bigsby spannend meissie.

Cariska mopper maar lekker mee…al had ik liever dat we allemaal niks te mopperen hadden :hug:

Natascha dat is geweldig nieuws! Scheelt toch weer een hoop wachten!

Succes!!!

Cariska kom maar lekker kletsen hier hoor, doet je goed!

@ Natascha

:dance: :dance: :dance: :dance:

@ All

:hug: :hug: :hug: en :pray: :pray: :pray:

@Cariska wrote:

hey meiden,

:hug: :hug: :hug:

@Natascha1975 wrote:

Jaaaaaaaa meiden we mogen starten…net de eerste progynova genomen…

15nov de echo en een week later de TP :pray:

Bigsby spannend meissie.

Cariska mopper maar lekker mee…al had ik liever dat we allemaal niks te mopperen hadden :hug:

Super meis, geweldig nieuws! En nu maar verder :pray: voor een mooi resultaat.

Natascha: Jaaaaaaaaaaaaaaaaa gelukkig zeg!!! nu maar hopen dat cryo goed ontdooit en lekker blijft plakken!

Cariska: welkom hier

Pfff ik verveel me…wou dat die teen al over was…

he wat lekker natascha dat je toch meteen mag beginnen

ga er weer voor meid ! :thumbup: :hug:

gaat het wel al een beetje beter krabje?

mijn man weet mij te vertellen dat het verschrikkelijk zeer doet

Het gaat wel iets beter maar het doet flink pijn.

Heb er sinds gisteren ook een ab kuur bij. Af en toe steekt het heel erg en ik moet mijn been hooghouden anders gaat het zo kloppen.

En je man heeft gelijk…

Heb het ergens anders ook al gezegd Natas, maar wat super meis :dance: :dance: :dance: Ben zo blij voor jullie dat er gewoon humaan meegedacht wordt :thumbup: :thumbup: :-* :-* Het komt helemaal goed en wie weet kunnen we het dan alsnog samen doen nu :inlove: :pray: :pray:

Krabje :hug: :hug:

Natasja, wat een goed nieuws, fijn dat je al gelijk mocht starten :dance: :dance:

Krabje, zullen we ruilen? ik wil me graag ff lekker kunnen vervelen. Heb nog een paar boeken die ik graag nu wil lezen en waar ik niet aan toe kom :wink: :mrgreen:

Maar voor jou een dikke :hug: en hopelijk is het snel weer genezen :-*

Bij mij is de ongesteldheid nu aan het doorzetten, ik had niet anders verwacht :?

En voor Elle een dikke :hug: hopelijk voel je je snel weer beter!

Bigsby, :hug:

Krabje, :hug:

Elle, :hug:

Volgens mij kan k beter zo doen: Voor iedereen: :hug:

:hug:

Hier heb ik oorpijn en hoofdpijn :frowning: Vanavond maar eens vroeg naar bed

Lakeisha :hug: :hug: terug :mrgreen: