Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Nee wees dan maar blij dat het nu kon :thumbup: Kun je lekker genieten en zwemmen zonder pijn en narigheid straks :dance:

:hug: :hug: :hug:

Voor alle meiden gewoon even een dikke :-

Ik ben er nog wel maar ben er niet echt aan toegekomen om hier rond te snuffelen. Heb ook niet echt een leuk weekend achter de rug :wall: en ben nog er druk in mijn hoofd…Ik moet echt even rust voor mezelf creeren :slight_smile:

Sorry dat ik zo vaag ben, maar ik kan er nu(nog) niet echt over uit wijden :-

:-* :hug: :hug: :hug:

LAkeisha dikke knuffel!

Als je je verhaal kwijt wil mag je altijd je verhaal via pb doen hoor :-

Kim: idd, maar daarom heb ik het nu ook doorgepakt

Chelleke :-

Even iets grappigs…

Tycho kon de laatste paar keer in bed zelf zijn romper open doen. Daarom heb ik hem steeds is een slaapzak naar bed.

Slaapzakken lagen op zolder want waren net gewassen.

Ik lig nu in bed, hub onder de douche en ik hoor Tycho kletsen via de babyfoon. Gaat hub er heen… Komt hij terug met de mededeling:

Tycho heeft zijn broek uit, boxershort uit, luier uit en hij ligt aan zijn piemeltje te friemelen…

Kon echt even mijn lachen niet inhouden. Hem maar gauw weer een slaapzak aangedaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Whahahaha :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: Heerlijk :inlove:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hoe herkenbaar

Lakeisha, hopelijk is nu alles weer goed? :-*

Krabje: gatver, hopelijk heb je er vandaag al geen last meer van :hug:

Ik baal omdat ik bang ben dat ik ongesteld ga worden, sinds vorige maand voel ik 2 dagen voor mijn nod ongesteldheidskrampen komen en gaan. Dat begon vanmorgen dus weer :?

Voordat ik aan de IUI begon voelde ik dat nooit, en nu heb ik het idee (door vorige maand) dat het geen goed teken is :cry: :cry:

Wat irritant :roll: :hug: :hug: :pray: :pray:

Hier mopper ik dat ik het weer goed te pakken heb :naughty: :roll:

angel :hug: balen dat jullie t weer te pakken hebben.

Chantal hahahaha die kleine boef :inlove:

Lakeisha :hug:

Andere meiden ook een :hug:

Ik heb alleen positief nieuws…tot nu toe dan, misschien heb ik vanmiddag iets te mopperen.

Ben net ongesteld geworden…snel zeg, maandag gestopt met de progynova en nu al ongesteld.

Misschien als er een plekje nog vrij is mag ik meteen weer starten ipv een maand aan de pil…vanmiddag even bellen naar de afdeling :pray: :pray:

duim duim duim :pray:

Ik kom even een :hug: brengen voor iedereen die er een kan gebruiken.

Natascha ik hoop dat je geen maand hoeft te wachten en meteen verder mag.

Tot slot nog even mopperen. Ik ben na die kijkoperatie iets te enthousiast van start gegaan met weer aan t werk en zit dus nu ziek thuis. Nou ja half ziek, de andere helft werk ik vanuit huis. Ik ben daar niet zo goed in en voel me schuldig dat ik niet kan werken, maar de energie is gewoon een beetje op :frowning:

:hug: :hug: :hug:

Natascha heeft niet zo’n leuk telefoontje gehad wbt terugplaatsing,

dus voor haar ook dikke :hug: :hug:

natascha :hug: :hug: :hug:

@bigsby wrote:

Lakeisha, hopelijk is nu alles weer goed? :-

Krabje: gatver, hopelijk heb je er vandaag al geen last meer van :hug:

Ik baal omdat ik bang ben dat ik ongesteld ga worden, sinds vorige maand voel ik 2 dagen voor mijn nod ongesteldheidskrampen komen en gaan. Dat begon vanmorgen dus weer :?

Voordat ik aan de IUI begon voelde ik dat nooit, en nu heb ik het idee (door vorige maand) dat het geen goed teken is :cry: :cry:

Meissie toch :hug:

Het gaat inderdaad al iets beter, maar ben nog even druk in mijn hoofd :slight_smile: Gaat wel weer goed komen na vrijdag, hoop ik…

Krabje, :-

@Krabje wrote:

Even iets grappigs…

Tycho kon de laatste paar keer in bed zelf zijn romper open doen. Daarom heb ik hem steeds is een slaapzak naar bed.

Slaapzakken lagen op zolder want waren net gewassen.

Ik lig nu in bed, hub onder de douche en ik hoor Tycho kletsen via de babyfoon. Gaat hub er heen… Komt hij terug met de mededeling:

Tycho heeft zijn broek uit, boxershort uit, luier uit en hij ligt aan zijn piemeltje te friemelen…

Kon echt even mijn lachen niet inhouden. Hem maar gauw weer een slaapzak aangedaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:mrgreen: :lol: :mrgreen:

bigsby :hug: :hug: :hug: :-*

Bigsby, balen dat je het zo voelt :hug: :hug: Hoop dat je gevoel nu niet klopt maar ik weet als geen ander hoe je je lijf kunt aanvoelen :? :hug: :hug:

Krabje, heb even heerlijk zitten gieren om je berichtje :mrgreen: :mrgreen: Kan dat zo voor me zien (ook uit ervaring met 2 knullen :lol: :lol: ). Hop dat je teen inmiddels wat geminderd is in pijn :hug:

Natas, ook hier een hele dikke knuffel voor je en toch ook een :pray: dat je morgen een beter telefoontje krijgt :pray: :-* :-* Wie weet mag je dan toch nog over een maandje weer beginnen :pray:

Lakeisha, dikke :hug: voor jou, wat er ook speelt.

Elle, wat balen joh dat je nu toch half/half ziek thuis zit :? :hug: :hug: :hug: Hopelijk voel je je snel weer wat beter :hug:

Angèl, ook voor jou natuurlijk een hele dikke :hug: dat het toch heeft doorgezet :? :? Hoop dat je er nu sneller vanaf bent :hug: :hug: :-*

Natascha dikke knuff! Ik ga even op zoek naar je bericht.

Teen is mooi rood, heb nu ook een abkuur gekregen. Vrijdag weer naar de ha toe…