thnx meissie en jij succes met je buikgriep…hopelijk ga je t redden voor de echo en anders even bellen of je morgen niet kan komen, bij de eerste FM zal t nog wel niet zo’n vaart lopen :hug: :hug:
dikke :hug: natascha
jannigje beterschap hoor… hopelijk wil het richting ziekenhuis minderen en heb je probleemloos de fm. :hug:
Ziet en Natascha :hug: :hug: :hug: :hug:
Jannigje, hoop dat het goed gaat met je fm, en inderdaad anders maar ff bellen of het een dag later kan.
@Jannigje wrote:
Hoi Meiden
Ik heb denk ik een buikvirus. Gister heb ik bijna de hele dag op de wc geleeft. Vannacht ging het goed, maar nu ik wakker ben moet ik weer steeds.
En dat is echt balen want ik moet echt naar het ziekenhuis voor een follikelmeting (fm).
Ik moet er om 9.15 uur al zijn.
Beterschap en toi toi toi :hug:
@Natascha1975 wrote:
Onze poging is mislukt, en ik had vannacht nog wel zo’n mooie droom
Dankzij die droom voel ik me toch even rot hoor
:hug: :hug: :hug: :-*
Volgens mij begin ik weer opnieuw met mijn keel en hoesten :eh: :naughty:
Ga dadelijk toch lekker peuterzwemmen met mijn kereltje. Zijn al zo lang niet meer geweest :oops:
(2 maandagen zaten we op het Vennenbos, 2 maandagen waren we ziek, 1 x kon ik niet ivm door de reuma en vorige week zat het bad dicht ivm vakantie)
ohjee Angel, niet weer van vooraf aan beginnen he.
Veel plezier met t peuterzwemmen :mrgreen:
Thanks meis, zal mijn zoon eens aan gaan kleden
Jannigje :hug: :hug: Hoop dat de FM toch goed gegaan is?! En hoop dat ie goed was en dat jij snel weer opknapt :-
Natas, hier ook een hele dikke :hug: voor jou mop! Vind het echt klut voor je :? Ondanks alles was ik toch nog steeds hoop voor je blijven houden Nu vol goede moed op naar de volgende ronde/poging :-
Ziet, je staat er goed in :thumbup: :-* Werk je al lang met ovutesten of niet? Ik hoop dat het je snel helpt, net als velen hier
Angèl, dat klinkt weer bagger :? :hug: :hug: Hopen dat het niet doorzet en bij een klein verkoudheidje blijft :hug: Was het zwemmen lekker :thumbup: Mijn jongens hebben gisteren ook weer zo genoten :inlove: :inlove:
Hej hej
We hebben lekker gezwommen, wat gaat dat toch snel. Hij doet voort alles zelf al. Mama is bijna niet meer nodig :inlove:
Fijn zulke ouders :roll: Arm mannetje :hug:
ik wist niet dat je daarvoor werd geband van school… :eh:
ach in mijn tijd was dat allemaal anders :mrgreen:
iedereen moest dan met middelen tegelijk gaan behandelen en alle kleding werd gewassen ook knuffelbeesten moesten eraan geloven
veel kammen.
ik had de pech dat ik veel en dik haar had/heb dus ik kreeg het om de haveklap en ik heb wat gegilt omdat het kammen me zo’n pijn deed :silenced:
Ja ik ken die rot tijd ook nog wel
Wat een middeltjes heb ik in mijn haar gehad zeg :shock:
Ik was echt niet blij :shifty:
nee dat was ik ook niet nee
verschrikkelijk die rot beesten :evil:
hoe gaat het trouwens met je keel?
Zelfde als gisteravond en vanmorgen, nog steeds wat last en hoesten. Smiddags gaat het wel :thumbup: Hopen dat het zo blijft
Reden dat dat niet meer gebeurt tegenwoordig os omdat die rotluizen resistent worden van het preventief maar smeren en spoelen met al die lotions en shampoos Vandaar dat kinderen een paar dagen thuis moeten blijven en het devies is; kammen kammen kammen… En eventueel spoelen en doorkammen met cremespoeling :thumbup:
Ik heb ze zelf nog nooit gehad, kennelijk had ik gewoon lekker ranzig haar :lol: Want ik had/heb behoorlijk dik haar en lang ook vroeger
BAh moet zo weer naar de ha…
Mijn teen is heel erg ontstoken. Straks wordt dus mijn nagel eraf gehaald. Bah zie er wel tegenop…
@Krabje wrote:
Mijn teen is heel erg ontstoken. Straks wordt dus mijn nagel eraf gehaald. Bah zie er wel tegenop…
Sterkte :hug:
@Krabje wrote:
:hug: :hug: :hug:
Oh jakkes Krabje :hug: :hug: :hug: Sterkte!!
Hier vanmorgen de jongste al om 5:15 in de weer met zijn Duplo op zijn slaapkamervloer :shock: :snooty: Even laten gaan, tot hij er om half 6 bij begon te te neuriën en kletsen :shifty: Hem meegenomen bij ons in bed, maar daar was hij het niet mee eens en door zijn protest werd ook broerlief wakker :doh: Dus om half 6 lagen wij met zijn vieren in bed :roll: :lol: Toen om 6 uur de wekker ging was het bed wel zo weer leeg en had ik nog even een half uurtje het bed voor mij alleen, maar nu vallen mijn luiken echt wel dicht en ook Joon is niet om te genieten :roll: Maar ja, we moeten om 11:45 Valentijn uit school halen…
Nou gezellige en goede dag voor jullie allemaal verder, zonder al te veel narigheid :hug: :-* :-*
Zo ik lig weer op de bank, pootje de lucht in.
Menn wat deed dat zeer zeg, de ha bleef maar verdoving bijspuiten maar ik bleef het voelen…
Au klinkt niet fijn meis :hug: :hug: :hug:
Nee niet echt idd.
Maar nu zal mijn teen iig weer over zijn als we met kerst naar CP gaan. Kan ik tenminste gerust zwemmen zonder ontstoken teen…