Het "mopper' en "baal dat het zo lang duurt "

Dikke knuffel meiden :hug: :hug:

kom ook even een paar :hug: :hug: :hug: brengen voor iedereen

hier op het moment niets te klagen… zit op het wachtbankje

en daar ik met dag 16 en 17 een pos ovutest had zal mijn cyclus ook nu langer zijn dan de vorige

tenminste dat neem ik aan… dus mijn banner klopt niet

nu hopen dat mijn lichaam daar op zo over denkt… want theorie hoeft niet te werken in de praktijk :mrgreen:

ga er dan ook maar vanuit dat ik pas rond dag 31 overtijd ben… dat duurt nog wel een aantal dagen.

dus zet maar een rustig wachtkamer muziekje op de aankomende 10 dgn :lol:

Chantal lieverd dikke knufel :hug:

Chelleke; wat een schatje Damian :inlove:

Jannigje en chantal een dikke knuffel :hug: :hug:

voor de andere dames natuurlijk ook :hug:

@Krabje wrote:

Pfffffffffffffff vandaag niet zo’n leuk bericht gehad. Even weer een plekje geven… :cry: :cry: :cry:

En dat bericht wat we hebben gekregen is dat we ICSI moeten gaan doen…Dus was even flink van slag.

Maar nu gaat het weer. We zetten ons nog flink in voor de laatste 2 iui’s en dan in dec/jan starten met icsi

nieuwe ronde hier

(gister eigenlijk al, maar toen baalde ik ff)

Chantal das even schrikken voor jullie ja Icsi…maar bedenk dat de resultaten met Icsi ook heel goed zijn he…bij Ivf komt t ook heel vaak voor dat er geen één eitje bevrucht is :hug: :hug: :hug:

Ziet balen weer bah :hug: :hug:

Natascha :-* :-*

En nog even voor jou een dikke :hug: :hug: :hug: :hug:

Ziet ook voor jou :hug: :hug: :hug: :hug:

krabje en ziet dikke :hug: voor jullie

hoe gaat het met jou natascha?

Krabje en Ziet

:frowning: :thumbdown: :hug: :hug:

@Krabje wrote:

@Krabje wrote:
Pfffffffffffffff vandaag niet zo’n leuk bericht gehad. Even weer een plekje geven… :cry: :cry: :cry:

En dat bericht wat we hebben gekregen is dat we ICSI moeten gaan doen…Dus was even flink van slag.

Maar nu gaat het weer. We zetten ons nog flink in voor de laatste 2 iui’s en dan in dec/jan starten met icsi
:hug: :hug: :hug: :-*

@Ziet wrote:

nieuwe ronde hier

(gister eigenlijk al, maar toen baalde ik ff)
:hug: :hug: :hug: :-*

Poeizie met mij gaat t best aardig…we gaan morgen de definitieve test doen…en dan 'smiddags de uitslag doorbellen…ik ga er gewoon vanuit dat hij negatief zal zijn.

Ik heb namelijk dinsdag om 11u een sollicitatiegesprek en wil me liever daar volledig op kunnen concentreren.

Hopelijk zal de arts hier geen probleem mee hebben, die ene dag zal toch ook niks uitmaken he.

vrijdag beginnen met examens…ook weer spannend.

Chantal :hug: :hug: :hug:

Krabje, :hug: :hug: maar wie weet is de ICSI dus niet nodig als ik het goed begrijp? Jullie hebben nu nog 2 IUI pogingen of begrijp ik dat verkeerd? Anyway een hele dikke :hug: :hug: voor jou!

Ziet, ik zag je banner al gisteren :frowning: :hug: :hug: :hug: Balen weer joh :hug:

Natas, ik vind het zo klte voor je, ook al is jouw hoop al weg :hug: Toch zal er morgen nog wel een stukje hoop opvlammen als je de test doet en ik duim heel hard dat je gewoon een beetje een luie emmy hebt nu die nu goed op dreef is :pray: :pray: En voor het geval ik je niet meer spreek, wil ik je nu alvast heeeeeel veel succes wensen bij je sollicitatie gesprek dinsdag, ik duim voor je :pray: :- :-

Voor de rest van jullie die het nodig heeft hier even een hele dikke :hug: :hug:

:-
Kim

ja nouja, het is wel balen, maar aan de andere kant hadden we toch november/december afgesproken met zijn allen,

toch

XD

ik denk maar weer positief

dinsdag ff nieuwe ovu testen halen en dan maar weer gaan met die banaan :mrgreen:

ziet … thats the spirit :clap: :thumbup: :mrgreen:

pffff dat van die klok een uur terug zetten zou verboden moeten worden hoor

tygo zijn biologische klok staat nog steeds op zomertijd :roll: :zzz:

Hoi Meiden

Ik heb denk ik een buikvirus. Gister heb ik bijna de hele dag op de wc geleeft. Vannacht ging het goed, maar nu ik wakker ben moet ik weer steeds.

En dat is echt balen want ik moet echt naar het ziekenhuis voor een follikelmeting (fm).

Ik moet er om 9.15 uur al zijn.

Onze poging is mislukt, en ik had vannacht nog wel zo’n mooie droom :cry:

Dankzij die droom voel ik me toch even rot hoor :cry:

@Natascha1975 wrote:

Onze poging is mislukt, en ik had vannacht nog wel zo’n mooie droom :cry:

Dankzij die droom voel ik me toch even rot hoor :cry:
ook hier een knuffel voor jou :hug: :hug: :-*