Dankje Eef :-*
Hoe gaat het met jou? spreek je niet zo vaak meer.
Ik heb nog wel een paar snowboots maat 25 over, die gaat Luca straks niet meer passen.
En voor een skibroek kun je op mp kijken, ik koop nooit 2e hands kleding maar nu moest ik dat wel doen anders grijp ik weer mis :roll:
Vorig jaar konden we nergens meer een slee vinden, Luca was helemaal teleurgesteld
@Krabje wrote:
Chelleke alles goed met jou?
Ja alles zijn gangetje
Heb dit gisteren op mijn blog gezet:
Hej hej
Zomaar even een update
Hier alles zijn gangetje. Paar dagen nog steeds druk geweest.
Vandaag ga ik het misschien wat rustiger aan doen
Met Damian alles prima, begint wel weer te hoesten, dat is minder.
En tja nog steeds een boefje maar dat hoort nou 1maal bij deze leeftijd, hihi
Met de reuma gaat het wel oké en met mijn pols ook wel.
Dat gaat erg langzaam (vind ik dan) en ik moet er nog steeds aan wennen.
In mijn koppie gaat het nog steeds met ups en downs, maar ik weet dat dat nou 1maal zo gaat
Misschien dat dat ook beter word als ik eindelijk zwanger ben en bevallen ben en mijn oude lichaam terug heb.
Ik weet dat het voor een goed doel is maar ik ben echt niet gelukkig zo.
Dat is dat hoofdstuk enzo ook afgesloten en kan ik daar mijn rust ook weer vinden. :shifty:
Ik ben iig weer een stapje af gaan bouwen met de oxa…van 3 keer 20 mg naar 3 keer 15. (ik was begonnen met 3 x 50 mg) Dat moet echt rustig aan omdat ik merk dat mijn lichaam er aan verslaafd is (geestelijk trouwens ook). :oops:
Als het pillen tijd is voor die dingen merk ik dat gelijk aan mijn lijf, dan word ie onrustig, trillerig en voel ik me beetje raar :naughty:
Nou dat was update vanuit deze kant
:-* :-*
CP Hochsauerland ben ik ook nog eens geweest, kwam ik toevallig net tegen op photobucket bij mij, haha
http://s250.photobucket.com/albums/gg265/Angels-pictures/Vakantie/2004-12-11%20Center%20Parcs%20Hochsauerland/
Niks bijzonders verder hoor. Eeh maar lekker dat jullie daar naar toe gaan :dance: wel een dikke :hug: wbt Diana
@ Selena
Wat fijn wbt je huisarts :thumbdown:
Kl :silenced: ten wbt Alkmaar :hug:
@ All
Dikke :hug: en en :-*
Hier is mijn ovutestje nog negatief, dus mijn cyclus is deze ronde weer iets langer.
Chelleke: LEuke foto’s! Het wordt voor ons al de 3e keer dat we naar Hochsauerland gaan, iig voor mij en Frank. Mijn ouders, Peter En Tycho zijn er nog nooit geweest.
Maar goh de update. We goed van je dat je aan het afbouwen bent maar wat rot dat je zo moet afkicken. Dikke :hug: :hug:
Ik hoop dat de test gauw positief wordt en daarna nog een positieve zwangerschapstets
Achja komt allemaal wel goed :-*
Ik ben nou 1maal een raar mens :mrgreen:
ha Chantal en Monique! Mo met mij gaat het goed ik eet alleen de laatste tijd veel, moet ik mee uitkijken… Maar kan momenteel bijna geen nee zeggen tegen lekkere dingen, en dan ben ik niet eens zwanger. Wij gaan volgend jaar rond november voor een 2e, dus nog een jaartje wachten.
Ik heb op mp een skipak gekocht voor Jayden voor 12,50 euro. Heb zoiets van je weet niet hoevaak hij het aan moet hebben en voor 1 keer iets nieuws kopen vind ik ook zonde!
Chantal welke maat snowboots zoek je voor Tycho?
Amy, ik heb ook een skibroek mt 98 van MP gekocht, zij had hem gewassen voor me en weer waterdicht gemaakt :thumbup: Ik vind dat dat best 2e hands mag, ze hebben het tenslotte maar een paar keer aan.
Kun jij echt nog een jaar wachten om voor een 2e te beginnen? jullie willen de leeftijd wat groter hebben? Is ook niks mis mee, is wel makkelijker.
Chel, goed van je dat je aan het afbouwen ben :dance: alleen lastig dat je lichaam eraan verslaafd is, maakt het extra moeilijk :hug:
Hier ook een skipakje gekocht…ze hadden alleen nog maatje 110…hij heeft nu maat 104…nouja kan ie t volgend jaar ook nog aan.
En dan nu ff mopperen…mijn oven is kapot gegaan :wall:
Monique, moet zeggen dat ik de laatste tijd toch best wel weer kriebels heb hoor maar financieel enzo komt het nu echt niet uit (nooit eigenlijk), want net getrouwd he…
spaarrekening is eigenlijk zo goed als leeg :roll: en wil toch dan ook weer leuke spulletjes kopen enzo
komt bij dat we ontzettend nu van Jayden genieten! wil nu alle tijd en liefde aan Jayden geven en dat ik dat, als Jayden naar school gaat, ook alles aan zusje of broertje kan geven
eh, als ik dan natuurlijk weer snel zwanger ben
amy best een verstandige keuze…wij hebben ons afgelopen Januari gemeld voor nieuwe ivfpogingen en kort voor de eerste poging van start ging kreeg ik te horen dat ik ontslagen zou worden…geen ideale timing voor een 2de kindje mahja als t kriebelt dan kriebelt t he hahaha…
Wij zien wel hoe t verloopt…t scheelt dat ik geen ww heb maar een wia.
Ik vind t wel superknap als je t een jaar kunt volhouden.
Haj haj
@ Bigsby
Achjoh komt allemaal wel weer goed met me, voor zo ver dat gaat :mrgreen:
@ Natascha
:hug: :hug:
@ All
:-* :hug:
Natascha; dat is ook een vervelende situatie zeg bij jullie :hug: ja en als je dan al aan hebt gemeld voor ivf, ga je dat ook niet meer afzeggen, dan heb je je er al helemaal op ingesteld…
ach joh, jaar is zo voorbij :liar:
:mrgreen: :inlove:
wat leuk angel :inlove: :inlove: :inlove:
:-* :-*
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Is alweer lang geleden dan he Angèl :inlove:
Jaaa jeetje, keek laatst zijn foto’s door, wat een prummeltje is het dan nog :inlove:
Ja ik doe dat ook regelmatig :inlove: :inlove: :inlove: Heerlijk!!!
Ah wat lief zeg Chelleke.
Eef: Ik denk maat 24 ofzo…
Pfffffffffffffff vandaag niet zo’n leuk bericht gehad. Even weer een plekje geven…
@Krabje wrote:
Ah wat lief zeg Chelleke.weet niet wat er is maar ik wil je wel een knuffel brengen :hug: :hug: :hug: :-*
Eef: Ik denk maat 24 ofzo…
Pfffffffffffffff vandaag niet zo’n leuk bericht gehad. Even weer een plekje geven…
hier een hele roerige week gehad. Kan ik ook helaas niet te veel over vertellen.
Wel hoop ik dat ik door dit gedoe wel goede eitjes ga kweken.
Zelf prikken valt me trouwens echt mee. Heb niet echt last van bijwerkingen. Wel beetje misselijk maar dat kan net zogoed door de stress en roerigheid komen.
Krabje en Jannigje, voor allebei jullie narigheden (buiten de reguliere narigheid om, of die niet genoeg was :roll: ) even een hele dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Voor de rest ook een hele dikke :hug: :hug: :hug: